ראש הממשלה ביקש מהשרים: "תדברו על מה שאנחנו עושים"

בפתח ישיבת הממשלה התייחס נתניהו למהלך שיזמה השרה לשוויון חברתי, גילה גמליאל, לעידוד שילובם של מבוגרים בשוק העבודה וציין "יש מי שמדברים - אנחנו עושים"

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, התייחס הבוקר במפתיע בפתח ישיבת הממשלה לתדמית התקשורתית של הממשלה. "יש כאן ממשלה שעושה. יש מי שמדברים – אנחנו עושים. אני אומר לשרים: תדברו על מה שאנחנו עושים".

ההקשר היה המהלך שיזמה השרה לשוויון חברתי, גילה גמליאל, לעידוד שילובם של מבוגרים מעל גיל 60, בשוק העבודה בשירות המדינה ובכלל המשק – בו דנה הממשלה בישיבתה הבוקר.

"זה משפר את רמת איכות חייו של העובד ואת החיסכון הפנסיוני שלו" אמר נתניהו. "אנחנו נמשיך להתיר חסמים לתעסוקת מבוגרים. התבגרות האוכלוסייה היא מגמה כלל עולמית ארוכת טווח שיש לה כמובן ברכה גדולה, אבל היא גם מציבה אתגרים, והאתגרים הם על שוק העבודה, על מערכת הבריאות ועל תחומים נוספים".

ראש הממשלה התייחס גם לשחרורו של הבדואי-הישראלי עודה טראבין מהכלא המצרי, בו הוחזק במשך 15 שנים באשמת ריגול למען ישראל. "פעלתי מול שלושה נשיאים במצרים, מובארק, מורסי וא-סיסי, בבקשה להוציאו. נתתי את מילתי שהוא לא ריגל למען ישראל. שלחתי לפני כשנה וחצי את נציגי עו"ד יצחק מולכו למצרים על מנת להבטיח שהוא אכן ישוחרר בתאריך הקצוב הזה", סיפר נתניהו.

קרא עוד:
[postim]

"במקביל, ישראל תשחרר שישה אסירים מצריים, שלושה שריצו כבר את עונשם ועוד שלושה שהם לא קשורים לעבירות ביטחוניות, כמובן, בלי דם על הידיים. אני שמח שעודה נמצא שוב אתנו, מדינת ישראל דואגת לכל אזרחיה, בלי יוצא מן הכלל", הוסיף.

בעניין הסכם האקלים שנחתם אמש בפריז אמר ראש הממשלה כי מדובר ב"הסכם חשוב" וציין כי וישראל תתרום את חלקה למאבק בהתחממות הגלובלית. "יש לנו תכנית לאומית לתחליפי נפט ותכנית לתחליפי נפט בתחבורה. אנחנו נפחית את פליטת גזי החממה למען הדורות הבאים. זו משימה בינלאומית לא פשוטה, היא בנויה על כך שמדינות גדולות וקטנות כאחת לא יחרגו. זה דורש משמעת בינלאומית לא פשוטה, אבל לטובת האנושות אני מקווה שכזאת תימצא, היא בוודאי תימצא במדינת ישראל", הצהיר נתניהו.

(צילום: יונתן זינדל – פלאש 90)

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו