צילום: פלאש 90

איראן מכחישה: "לא פרצנו לטלפון הנייד של בני גנץ, מנסים להפעיל עלינו לחץ"

דוברו של שר החוץ האיראני, מוחמד ג'וועד זריף, התייחס לסוגיה שהסעירה את המערכת הפוליטית בישראל בשבוע האחרון ואמר כי "מדובר בחלק מהמלחמה הפסיכולוגית שמנהלים נגדנו". עוד הוסיף בדבריו: "הציונים רגילים לשחק במשחקי האשמות"

איראן דוחה את הטענות ולפיהן היא אחראית לפריצה לטלפון הסלולרי של יו"ר מפלגת כחול לבן בני גנץ. דובר משרד החוץ בטהראן, בהרם קאסמי, אמר היום (רביעי) כי "גורמים ציוניים רגילים לשחק משחקי האשמות" וכי ישראל וארצות הברית מנסות להגביר את הלחץ על איראן באמצעות טענות כאלו".

הוא הוסיף כי טענות אלו הנן חלק ממלחמה פסיכולוגית, שמטרתה ליצור אווירה עוינת נגד טהראן. "נוסף על השקרים", המשיך דוברו של זריף, "הם מנסים לייחס כל אירוע בעולם לאיראן, תוך ניצול כלי פרסום". כמו כן, הוא דחה גם את הטענות ביחס לתפקיד של איראן בפריצה למערכות הפרלמנט האוסטרלי, וטען כי גם הן ניסיון לפגוע באיראן.

הדברים מגיעים על רקע חשיפת חדשות 12 בשבוע שעבר ולפיה איראן פרצה לטלפון הנייד של גנץ. לפי המידע שהתפרסם, שני ראשי אגפים בשב"כ הודיעו לגנץ בתחילת חודש פברואר כי אחד המכשירים הסלולרים שברשותו נפרץ על ידי מערך הסייבר האיראני. לדבריהם, תכולת המכשיר, לרבות פרטים אישיים ותכתובות, נמצאת בידיים איראניות.

אמש, ראש הממשלה בנימין נתניהו תקף את גנץ בעקבות הפריצה, ואמר כי "עכשיו מסתבר שבזמן שאני הוריתי לפרוץ לארכיון הגרעין של איראן, איראן פרצה לטלפון הנייד של בני גנץ, וזה אירוני משתי סיבות: גנץ היה יושב-ראש חברת סייבר שפשטה את הרגל. הוא היה אמור לשמור על הטלפון שלו – וזה מחדל אישי שלו. אם גנץ לא הצליח לשמור על הטלפון שלו, איך הוא ישמור על המדינה שלנו?".

בראיון אמש לערוצי התקשורת התייחס גנץ לפריצה האיראנית למכשירו הסלולרי, והבהיר כי לא נמצא עליו חומר ביטחוני וכי הוא לא נתון לסחיטה. "לא נמצא שם חומר ביטחוני", אמר גנץ. "אני לא נתון להשפעה כתוצאה ממה שיש בתוך החומר הזה. אין שם שום דבר שמפריע לתפקוד שלי כאיש ציבורי ואת ענייניי הפרטיים אני אנהל בנפרד".

 

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

עכשיו גם רואים שאיראן מעוניינת שגנץ יבחר.

גנץ . חחחחח

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו