איראן למערב: "אל תתערבו, נסתדר עם בריטניה לבד"

איראן קוראת למערב להימנע מהעמקת המשבר הדיפלומטי, שהחל עם התפרצות המפגינים לשגרירות הבריטית בטהרן וגירושם של הדיפלומטים האיראניים מבריטניה בתגובה

איראן יצאה הערב בקריאה למערב להימנע מהעמקת המשבר הדיפלומטי, שהחל עם התפרצות המפגינים לשגרירות הבריטית בטהרן וגירושם של הדיפלומטים האיראניים מבריטניה בתגובה.

התקשורת האיראנית מדווחת, כי גורמים רשמיים קראו להשאיר את פיתרון המשבר לטיפולן של טהרן ולונדון, מבלי לערב את הקהילה הבינלאומית בסוגיה.

דובר שר החוץ האיראני אמר כי "הממשל הבריטי מנסה להרחיב למדינות אחרות את הבעיה בין שתי המדינות. כמובן שאמרנו למדינות אירופאיות לא לכפוף את קשריהם עמנו לבעיות שקיימות בין איראן ובריטניה".

הסטודנטים: "נשפיל את בריטניה ונגרום לה להתחרט"

בתוך כך, סטודנטים מאיראן שלחו מכתבים לעמיתיהם ברחבי העולם ובו הכריזו כי תקיפת שגרירות בריטניה בטהרן בשבוע שעבר מהווה צעד של תמיכה במחאה החברתית העולמית.

הסטודנטים האיראנים קראו לעמיתיהם לתקוף את האינטרסים של בריטניה בכל מקום. "אנחנו, הסטודנטים שכבשו את שגרירות בריטניה בטהרן, מכריזים במפורש כי אנחנו עומדים על זכותנו ההיסטורית. נשפיל את בריטניה ונגרום לה להתחרט על מעשיה", כתבו הסטודנטים במכתב.

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו