צפו: פלסטינים חדרו לישראל, גנבו ציוד צבאי ושבו לשטח הרצועה

כלי תקשורת ערבים פרסמו סרטון בו תיעדו עצמם ערבים שחדרו את גדר הגבול וגנבו ציוד צבאי, לא לפני שתלו שלט על הגדר. דובר צה"ל לא דיווח על המקרה ובתגובה לפניית "הקול היהודי" מסרו כי העלימו מהתקשורת את המחדל החמור "משיקולים פנימיים"

כלי תקשורת ערבים פרסמו תיעוד שצילמו צעירים מרצועת עזה, אשר מתקרבים אל הגבול עם ישראל, תולים שלט על הגדר, חודרים פנימה, מתגנבים אל בסיס צבאי וגונבים משם ציוד, וחוזרים ללא פגע אל תוך רצועת עזה.

בתיעוד, שצולם במצלמת סמארטפון של אחד משלושת הערבים, נראים שני חבריו מגיעים בריצה לגדר הגבול בדרום הרצועה, תולים עליה שלט ובהמשך חודרים את הגדר. אחד הערבים הצליח להיכנס לעמדה צבאית סמוכה שלא היתה מאויישת ולקחת ציוד צבאי. השלושה שבו ללא פגע לשטח הרצועה.

אתר "הקול היהודי" שפרסם את התיעוד פנה אל דובר צה"ל וביקשו לדעת מה תגובתם לאירוע ומדוע לא הוציא דובר צה"ל הודעה לתקשורת על האירוע החמור. בדובר צה"ל ענו כי האירוע לא פורסם בשל "שיקולים פנימיים".

בתגובה לאירוע עצמו ענו בדובר צה"ל: "אתמול בשעות אחר הצהריים כוח צה"ל זיהה חשוד אשר התקרב לגדר המערכת בדרום רצועת עזה. החשוד חצה את הגדר, נכנס מטרים ספורים, גנב ציוד צבאי שלא בשימוש וחזר בחזרה לשטח הרצועה".

לאחר שהפנו את דובר צה"ל לסרטון המצביע על שלושה חודרים ולא אחד, נענו בתשובה לפיה התגובה התייחסה רק לחשוד שנצפה גונב את הציוד הצבאי.

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
5 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

ברור. ישראלים טפשים. הערבים יותר חכמים מכם. צהל כבר נחלש. זה לא הצבא שהיה לפני 20 שנה. הצבא באמת חלש. החיילים לא מאומנים. ערבים נכנסים לשטח מהרצועה ואתם לא תפסתם אותם. אין על מי להישען אלא על אבינו שבשמים.

תגיד אתה גוי?
מה ראה לך שאתה לא באותה סירה?
מה זה הדיבורים האלה?

חד משמעית, צריך להודות לקב"ה שמידי פעם, כשה"כוחי ועוצם ידי" חוגג, הוא- מלמעלה, שולח מסר לציבור הנבער והתמים (תלוי מי), שיזכיר להם שאנחנו עדיין בגלות מרה, ואנחנו ממש לא "כל-יכולים", בלשון המעטה, לא עוזר גדר הפרדה, לא מחסומים ולא שום דבר. פתאום יכול להיכנס כל מחבל עלוב ולפגוע בנקודות הכי רגישות באין מפריע.
נודה לקב"ה על כך שהסיפור הסתיים רק בשבירת האגו העצמי המופרז השורר לצערינו במדינה, ולא באסון גדול יותר.
"כי כל פה לך יודה"…

כולה ארגז תחמושת ריק אין הרמטיקה בזה העיקר שהם לא יתקדמו בשטח וזה בסיעתא דשמיא די מצליחים למנוע

ערבים פחדנים בני פחדנים!
"ליסטים מכים ובורחים"!
ברוך מי שאמר והיה העולם,
שנולדנו לעם אשר בו בחר,
ורוממנו מכל עם,
ונתן לבניו שכל ולא מגיבים לכל דבר קטן שזז ובורח!
וכל דבר בשיקול דעת!
דעת!
דעת!!
דעת!!!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו