הרבה פוליטיקה וקצת הכנה לר"ה • עשרת הסרטונים הנצפים

כמידי שבוע, JDN שמח להגיש את רשימת עשרת הסרטונים האהובים עליכם - גולשינו הנכבדים. אז מה היה לנו השבוע? שתי פגישות פסגה בבית הנשיא, שתי נאומים של נתניהו, הצהרה אחת של דרעי וראיון עם השר יריב לוין • כל מה שאהבתם בכתבה אחת

אין ספק שעברנו שבוע פוליטי סוער, אחרי סבב ההמלצות בבית הנשיא, הגיעו נתניהו וגנץ לבית הנשיא בכדי ללחוץ ידיים ולכבוש את המקום הראשון.

לכתבה המלאה

יומיים לאחר מכן הם שוב הגיעו לבית הנשיא, הפעם כדי לשמוע על התבלינים של נחמה ריבלין ז"ל, זה אמנם הסתיים במבוי סתום והענקת המנדט לנתניהו, אך זה לא מנע ממכם להעניק לסרטון את המקום השני.

לכתבה המלאה

אב אחד חסר אחריות שהסיע את הילדים שלו על גג הרכב סמוך לבית שמש ותועד במצלמות אבטחה, "זכה" למקום השלישי במצעד הסרטונים הנצפים.

לכתבה המלאה

במקום הרביעי שוכן אחר כבוד, להבות הענק שפרצו השבוע בבני ברק משום מקום ותועדו על ידי חנוך חסון.

לכתבה המלאה

אחרי הפסקה קצרצרה, הפוליטיקה חוזרת שוב לככב במצעד, במקום החמישי הגיע קריאתו של נתניהו לגנץ לממשלת אחדות.

לכתבה המלאה

במקום השישי נמצא ראיון שערך שמואל בן צבי עם ראש צוות המשא ומתן של הליכוד, השר יריב לוין, זמן קצר אחרי המלצת הליכוד אצל הנשיא.

כתבה המלאה

ימים בודדים לפני ראש השנה, לא היה ספק שהקליפ של מוטי ויזל ודודי לינקר מבצעים את "מלוך" בנוסח הויז'ניצאי העתיק, יגיעו למקום השביעי.

לכתבה המלאה

וחזרה לפוליטיקה, נאומו של ראש הממשלה אמש (חמישי) בהרמת כוסית לחברי הליכוד, זכה גם הוא למקום של כבוד.

לכתבה המלאה

במקום התשיעי נמצאת ישיבת הסיעה של שס השבוע, בו לקח דרעי קרדיט על הקמת בלוק הימין. במענה לשאלת 'חדשות JDN' השיב כי, "אנחנו לא ניכנס לממשלת בלי הליכוד ובלי הגוש".

לכתבה המלאה

במקום האחרון במצעד השבועי נמצאת הקלטה דרמטית מרשת הקשר באירוע בחאן יונס בלילה בו נהרג סא"ל מ'.

לכתבה המלאה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו