הערב בוויליאמסבורג: עצרת ענק 'הדר קבלוה' במעמד רבני העיר

אחרי בורו פארק, לייקווד ומונסי, הערב כינוס 'הדר קבלוה' בוויליאמסבורג | אלפי תושבים ינהרו הערב לרחוב טעילר סטריט לזעוק נגד פגעי האינטרנט ונושאי כליו | אדמו"רי ורבני העיר ישמיעו מדברותיהם ויחוקקו תקנות

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
קמו משבעה: משפחת שור מתארחת אצל קרובי משפחה

כבר כמה שנים שהיהדות החרדית ניצבת במלחמה על שמירת צביונה ואורחות חייה, כאשר האינטרנט והסמארטפונים נוגפים בחוזקה ביהדות החרדית ומנקרים את עיני ישראל ומורידים נשמות רבות מישראל מדרך הישר עד כדי פריקת עול תורה ומצוות.

קרא עוד:

[postim]

בשנה האחרונה החלו בעיקר בארה"ב להלחם במלוא העוז נגד התופעה, זה החל כאשר קיימו עצרת ענק 'כינוס כלל ישראל' בער"ח סיון תשע"ב בו השתתפו כ60,000 איש, לאחר המעמד פורסמו פסקים ותקנות מחמירים עליהם חתמו כל גדולי ישראל מעבר לים, בין התקנות הבולטות, אי קבלת תלמיד שהוריו משתמשים באינטרנט שאינו מסונן, וכן אסור להגיש לפני העמוד או לתת עלייה למי שמחזיק אינטרנט ונו"כ, העוסק במלאכת הקודש כגון סופר סת"ם, שוחט, וכו' אסור לפרנס אותו אם מחזיק אחד מהכלים הנ"ל.

שנה אחרי רועננו הנהלים שוב, בער"ח סיון לפני כחודש כאשר אלפים מבני היהדות החרדית התכנסו שוב בבורו פארק, לייקווד, ומונסי, בכינוס 'הדר קבלוה' במעמד גדולי ורבני השכונות.

היום (ראשון) בשעה 17:30 יתאספו אלפי תושבי העיר ווילאמסבורג לזעוק יחדיו "הבדלו מעל אהלי הרשעים" ובדיוק כמו אחיהם בערים הסמוכות שכבר התאספו יחד בער"ח סיון והתקינו תקנות חמורות לכל בני העיר עד שיתקיים "והמגיפה נעצרה" בעז"ה.

בJDN כבר דיווחנו על קיום העצרת לפני כשבועיים, ע"פ המתוכנן אלפי תושבים יתכנסו בשעה הנ"ל ברחוב טעילר סטריט בין הרחובות בדפורד ולי, שם יתקיים מעמד "הדר קבלוה" בנושא פגעי האינטרנט והטכנולוגיה, גם במעמד זה צפויים לשאת דברים גדולי האדמו"רים והרבנים בוויליאמסבורג שיחוקקו תקנות מחמירות נגד מי שלא ישמע לכל אשר יורוהו.

בימים האחרונים ישבו עסקני ורבני העיר על כל תכנון המעמד, החל מהאישורים מהעירייה בכדי לסגור רחוב מרכזי שכזה ביום ראשון העמוס, עם כל הלוגיסטיקה של המעמד, וכמובן משלחת מיוחדת שפקדה את בני אדמו"רי ורבני העיר להזמינם לפאר את המעמד.

ביום שישי האחרון הוקם סמוך לרחבת העצרת, 2 חפקי"ם אחד עבור חברת 'שומרים' – מאז הפיגוע במרתון 'בוסטון' המשטרה דורשת ביטחון מקסימלי לאירוע בסדר גודל שכזה, והשני חפ"ק של חברת 'הצלה' וויליאמסבורג על כל צרה שלא תבוא, כמו כן בגלל מזג האוויר החם והאביך שישרור היום, בסביבות 35 מעלות,
נערכו עם אלפי בקבוקי מים קרים לרווחת הציבור.

כדי לכבד את כל התושבים, כל אחד לפי מקומו הראוי חילקו את הרחוב, ל5 איזורים, ובימים האחרונים חילקו בכל בתי הכנסיות בעיר כרטיסים, כל אחד לפי מקומו הראוי לו, כמו כן הכריזו בכל בתי הכנסיות בעיר
בשבת בשם הרבנים שחובה על כל תושב העיר להשתתף במעמד, לשמוע את דבר ה' ולחזק את תקנות העיר ככתוב בפרשת שלח 'והייתם קדושים'.

גם בסעודת רעווא דרעווין, אז עורכים האדמו"רים והרבנים את שולחנם ונושאים דברי התעוררות, עוררו בפני קהל עדתם על חובת ההשתתפות, במטרה לטהר את העיר ולהקים חומה בצורה שתחצוץ מפני הרוחות הרעות.

מודעות עצרת הדר קבלוה בוויליאמסבורג (1) מודעות עצרת הדר קבלוה בוויליאמסבורג (2) מודעות עצרת הדר קבלוה בוויליאמסבורג (3) מודעות עצרת הדר קבלוה בוויליאמסבורג (4) מודעות עצרת הדר קבלוה בוויליאמסבורג (5) מודעות עצרת הדר קבלוה בוויליאמסבורג (6) מודעות עצרת הדר קבלוה בוויליאמסבורג (7)

הכתבות המעניינות ביותר

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

בלי מילה אחת של פוליטיק,

נדיר, הלוואי ויצליחו לפחות עד המעמד האדיר.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture