"יד ימינו של מרן" הסיפורים המופלאים של השליח המיוחד של מרן שר התורה

ההבטחה הנדירה עבור מי שיפעל לסייע לשליחו המיוחד של מרן שר התורה - אחד מהתלמידי החכמים מצדיקי הדור המקורב עשרות שנים למרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי שליט"א אשר זכה לחיבה יתירה ממנו באופן בלתי מצוי. "שהמסייעים בידו יתברכו בישועות וכל טוב"

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
קמו משבעה: משפחת שור מתארחת אצל קרובי משפחה

ברוך השם זכה דורנו לשפע של ברכות מגדולי ישראל, מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי שליט"א התבטא בכל מיני סוגי ברכות לכל מיני מגביות, אך ישנה ברכה אחת שרבים ניסו לקבל ממנו בכתב יד קדשו ולא הצליחו. רבנים חשובים, באי ביתו, קופות צדקה למיניהם, אך ללא הועיל.

אחד מהתלמידי החכמים מצדיקי הדור המקורב עשרות שנים למרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי שליט"א אשר זכה לחיבה יתירה ממנו באופן בלתי מצוי, נקלע לקשים כלכליים גדולים מאוד, שנוצרו עקב פעולותיו הברוכות בהוראת מרן שליט"א, כששמע זאת מרן שר התורה כתב לו "שהמסייעים בידו יתברכו בישועות וכל טוב".

במשך שנים זכו רבים לקבל ממרן הגר"ח קנייבסקי כמעט את כל סוגי הברכות השונות אולם הבטחת "הישועות" טרם ניתנה לאיש, אומרים לנו באי ביתו המקורבים ביותר אמרו, שאת המילה 'ישועות' הוא לא כתב לאף אחד.

בקופת העיר המורגלת בברכות ממרן הגר"ח קנייבסקי יצאו בהתפעלות מיוחדת מהברכה שנכתבה בקולמוסו הטהור, ובפרט לאחר שראו את מצוקתו של אותו צדיק אשר מרן הגראי"ל שטיינמן התבטא עליו שהוא "יד ימינו של ר' חיים קנייבסקי". ועקב ההבטחה נדירה של מרן שר התורה, הקימו קרן מיוחדת הנקראת "קרן הצלת הצדיק" מס' 6236. לקרן המיוחדת לחצו כאן

בנוסף ביקש מרן הגר"ח קנייבסקי מבאי ביתו שעל אף שקופת העיר כבר נטלה על עצמה לדאוג להצלת הצדיק עם פתיחת הקרן, בכל אופן שידאגו באופן אישי להצלחת הקרן.

"ישועה" פירושה האדם צריך נס שמימי בצורה לא רגילה. לפעמים ישנם ברכות שמתעכבות מחמת שיש איזה גזירה מיוחדת. הכח החדש של 'ישועה' הוא שאדם מרגיש שאיבד כל תקווה או שנמצא לאחר ייאוש, וצריך ישועה מעבר לדרך הטבע.

בחודשים האחרונים הברכה הנדירה הזו התפרסמה, וכמעט אין יום שלא מגיעים סיפורי ישועות מעבר לדרך הטבע. הרבה מן הסיפורים אי אפשר לפרסם מטעמים מובנים, רב הנסתר על הגלוי, אך קיבצנו כאן טיפה מן הים של סיפורי ישועות שקרו בשלש חודשים האחרונים. הפלא הגדול והמיוחד בכל סיפורי הישועות, שהישועות קרו בזמן קצר לאחר התרומה.

צפו בסרטון הנדיר ומיד אחריו סיפורי הישועות מכלי ראשון

 

ישועות בעקבות תרומות לקרן "הצלת הצדיק"

יצחק מאשדוד הינו שכיר רבות בשנים וכבר זמן רב הוא חפץ להפוך לעצמאי וטרם עלה הדבר בידו. ביום ב' פרשת ואתחנן שמע יצחק על הפלאים שחוללה קרן הישועות מכוחו של מרן שר התורה הגר"ח שליט"א ולאחר שבירר וחקר היטב את אמיתותן של הסיפורים, עמד ונתן סכום רב לקרן "הצלת הצדיק" בתנאי שיכניסו את בקשותיו באופן אישי ונפרד למרן הגר"ח שליט"א.

למחרת בשעה 12:53 נכנס האחראי על הקרן אל הקודש פנימה, ומרן שליט"א אשר הצלחת המגבית עומדת בראש מעייניו שמע מפיו את התאמצותו של יצחק להשתתף בתרומה  שהיא מעבר ליכולתו כדי לזכות בישועות ולקבל את ברכת הרב שליטא וברכו מעומק הלב להצלחה בכל.

לאחר מספר דקות טרם שנודע כל זאת ליצחק נפלה מחשבה בליבו של יצחק שאולי כדאי לו לחפש עבודה במכללה שבקרית אונו במסלול עורך דין, וממחשבה למעשה הרים טלפון למכללה ונענה שכפי המקובל פותחים קבוצה ללימוד במשך חודשיים ולאחר סיום הלימוד מתאפשרת הקבלה למתאימים, ונכון לעכשיו כבר נסתיימו החודשיים של לימודי הקבוצה ולכן בקשתו נענית בשלילה. אולם רגעים ספורים לאחר מכן קיבל טלפון חוזר מהמכללה שהוחלט לקבלו למסלול העו"ד על אתר ללא צורך בלימודים אינטנסיביים במשך חודשיים ימים. יצחק מסיים את סיפורו, ואמר כי הישועה כאן היא מוחשית שלאחר שנים של חיפוש עבודה כעצמאי, דקות ספורות לאחר ברכתו של מרן הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט"א עלה בדעתי רעיון חדש אשר יביא לעבודה יחודית, ומכח הברכה לא הוצרכתי לקורס הכנה הממושך.

מספר הפלאפון של יצחק הוא – 0527152003

* * * * *

אליהו מהדרום קיבל פיטורין מעבודתו עקב צמצומים במקום עבודתו. המצב בבית מבחינה כלכלית היה קשה מאוד והם הבינו שהמצב אף ילך להחמיר. רעיתו ששמעה על קרן הישועות פנתה לקרן הישועות וביקשה ישועה שבעלה ימצא מקום עבודה טוב, ושתיהיה פרנסה ברווח, לאחר שתרמה סכום הגון בהוראת קבע קבועה, תכף ומיד הגיעה הישועה, לא יאומן כי יסופר – למרות שקיבל מכתב פיטורין וכבר היה ברור שאין המשך, ב- 1/9/19 . ניגש אליו הבוס ואומר לו הפיטורין בטלים ומבוטלים. אתה ממשיך כרגיל. והדברים היו לפלא.

אליהו – 052-7131188

* * * * *

נאור מכפר סבא מספר, שאחותו עברה 5 טסטים ללא הצלחה. ולאחרונה שמע על סיפורי  הישועות של קרן "הצלת הצדיק". נאור התקשר לאחותו ואמר לה תתרמי וה' יהיה בעזרך. אמרה לו אחותו שנקבע לה טסט למחר, ומיד באותו ערב תרמה סכום נכבד. למחורת לאחר הטסט אמר לה הבוחן שהיה לה טעות ושיש לה בעיה גדולה עם זה. אך עם כל זאת התשובה לא איחרה לבוא שעברה את הטסט השישי בהצלחה.

נאור – 0548836303

* * * * *

הרב אליהו עמר מראשי הידברות, בערב שבת חזון בשנה זו דיבר ברבים בבית המדרש "יביע אומר" בבני ברק על הסגולה המיוחדת של קרן הישועות וההבטחה של שר התורה הגר"ח קנייבסקי, אחד מהשומעים מיד קם ותרם סכום נכבד לישועתו של חבירו הטוב רווק בן 29. מספר לנו הרב אליהו עמר בשבת פרשת שופטים ניגש אליו אותו תורם ואמר לו שהבחור כבר התארס בתקופה הקצרה הזו.

הרב אליהו עמר – 0527669976

* * * * *

יעקב עמר לומד בישיבת "תורה בתפארתה" באלעד, ובשידוכים הוא כבר שנתיים. כששמע על הישועות הרבות של התורמים, החליט שגם הוא יתארס בהקדם. לווה כסף ותרם אותו לקרן הישועות, וכבר למחרת הגיעה ההצעה שלאחר שבוע הפכה אותו לחתן.

יעקב – 0556782985

* * * * *  לחצו כאן ותזכו לישועה הפרטית שלכם

אלישבע מספרת בעודה מרוגשת ושמחה – איבדתי מקודם את ארנקי היקר לי מאוד, ובתוכו היו כספים רבים, כרטיסי אשראי, מסמכים ועוד, קיבלתי לרגע פיק ברכיים ולחץ נורא, אולם נזכרתי בקרן הישועות של גדול הדור, עמדתי ברחובה של עיר והתחייבתי ל"ישועות". טרם עברו שניות אחדות, ואני מקבלת טלפון מקופת חולים שארנקי היה מונח במקום שיד אדם שולטת בו, ויהודי יקר מצא אותו כעת…

אלישבע – 0533141391

* * * * *

בעלה של לאה (שם בדוי) לא רווה ממנה נחת מתחילת חיי נישואיהם עקב בעיותיה השונות, ולמרות זאת המשיך והתאמץ לחיות עמה יחדיו בגין מעלותיה הרבות ולאחר שהיא מצידה השתדלה להיות האשה הכי טובה שניתן. אולם עם זאת חשו הכל שבמצבם הנוכחי אינם מבחינת תקע לשקע ושלום ביתם אינו מזהיר. עם השנים הסדקים בביתם הלכו וגברו עד שבתקופה האחרונה בשלה ההחלטה אצל הבעל לפרק את החבילה. חלפו מספר ימי דומיה בביתם והאשה הבינה היטב כי אכן נפלה ההכרעה הכאובה. ובערב אחד עזב הבעל את הבית ושב לבית הוריו יחד עם הילדים, והיא נותרה בודדה ללא משען ומשענה.

בצר לה התקשרה האשה לאחת ממכרותיה ושפכה בדמע את צערה הרב בפניה, והוסיפה כי מרגע זה היא נכנסת למסלול של גרושה לעתיד קשה מנשוא. הידידה החכמה השתתפה בצערה ויעצה לה לתרום לקרן הישועות, ותכף ומיד מילאה טופס השתתפות להצלת הצדיק.

עם בוקר התקשרה האשה לחברתה מלאת התרגשות וסיפרה לה שבשלוש וחצי לפנות בוקר הגיע בעלה במונית עם הילדים וסיפר שנמלך בדעתו לתת צ'אנס נוסף, ושילכו למומחה על בעייתם. היה זה שעות מספר בלבד לאחר התרומה לקרן הצלת הצדיק, תרומה שהיתה מעבר היכולות והצילה את ביתי מפירוק והריסה.

לבירור – 0534186788

* * * * *

שמי אפרים ואני בן 12 וחצי.

ביום שני י"ח מנחם אב בשעה 3:00 בצהרים תרמתי 70 ₪ עבור קרן "הצלת הצדיק" שהוא סכום נכבד בשבילי.

באותו היום בשעה 5:00 הלכתי למתמידים והמארגן אמר לי שהייתי צריך להרשם מראש אבל היום יכניס אותי.

לאחר המתמידים התקיימו הגרלות על נגן, ספרים וכו'… ההגרלה כמובן היתה רק לנרשמים, אך המארגן הכניס גם אותי. לתדהמתי ולתדהמת כולם זכיתי!

כולם התפלאו שהכניסו אותי, שהרי לא נרשמתי, אך את הסוד ידעתי, כי לקרן "הצלת הצדיק" תרמתי.

לבירור: 0534114375

 

* * * * *

הרב אברהם מהעיר אלעד תרם ל"הצלת הצדיק" בלא מחשבה לזכות בישועות מטרתו היתה כנה להציל אדם גדול וצדיק שמרן שר התורה שליט"א התבטא שעליו נאמר "הקב"ה מתאווה לתפילתם של צדיקים". אולם הבטחת הישועות באה גם לביתו, רעייתו נכנסה לפני מספר חודשים להיות פקידה בחברת ביטוח, ובאופן בלתי צפוי ונגד כל הכללים הצריכים המתנה של כמה שנים אמרה לה המנהלת "את מועמדת לקידום מיידי" והכניסה אותה למסלול מנהלות עם שכר גבוה מאוד.

ר' אברהם – 0527628685

* * * * *

הרב שלמה זלמן ליכטמן רכש דירה ב"קריות" לפני תשעה חודשים על מנת להשכירה לאחרים, ובמקביל שכר דירה לעצמו בירושלים. חלפו חמישה חודשים וטרם נמצא שוכר לדירתו שבקריות, והחובות החלו לרבוץ על כתפו. משנתוודע ר' שלמה זלמן לקרן הישועות תרם ונעשה שותף לקרן הישועות באמצעות "קופת העיר" ובאותו  יום כאשר בא בעל המלאכה לצבוע את הדירה התעניין האם ניתן לשוכרה עבור עצמו ומשנענה בחיוב חתם על חוזה תיכף ומיד.

הרב שלמה זלמן – 0583279955

* * * * *

תקופה קצרה לאחר נישואיה גילתה גב' ר. כי התכשיט שלה אינו כמו ששמעה עליו בתקופת הבירורים. ויתרה מכך רחוק הוא מלהקרא "בן תורה". עם הזמן הנהגתו עימה היתה בהתאם לתפיסת עולמו וחייה הפכו להיות קשים מנשוא. לאחר פרק זמן, לא ארוך קמה ר. ושבה לבית הוריה, בהבנה שאין זה בין זוגה שהוכרז משמים מקדמת דנא.

משנתבקש הבעל לסיים את הענין בכי טוב, סירב בהחלט לתת גט, בהבטחה שרעיתו תישאר עגונה לנצח, או שתשוב לחיות עימו.

כל ניסיונות הגישור עלו בתוהו, והבעל עמד במריו ומיאן לגרשה. אביה של ר. אשר ליבו היה מלא על גדותיו מצערה של ביתו העגונה חיפש בכל כוחו פתרון מהיר לסיום הפרשיה העגומה, ולאחר שנועץ עם גאון אחד מרבני ב"ב הוחלט כי מקרן הישועות תבוא הישועה.

לאחר שיחה קצרה עם המוקדנית של קופת העיר נשתתף בהצלת הצדיק, ומשחלף שבוע הודיע הבעל כי מבחינתו אין טעם להמשיך בית רעוע שכזה, ובימים אלו הם בהליכי גירושין,

הפלאפון לבירור הסיפור (ידידי המשפחה) 036187360

* * * * * לחצו כאן ותזכו לישועה הפרטית שלכם

י. דיין גרה בעפולה זמן רב, וטרם מצאה עבודה קבועה, מחסור מקומות ההוראה והחינוך בעיר זו גדול ביותר. וכך היא מספרת: לאחר ששמעתי על קרן הישועות המובטח ממרן רבי חיים קנייבסקי שליט"א עמדתי ותרמתי סכום נכבד עבור מימוש החלום הנחשק, מקום עבודה ראוי וקבוע. למחרת ניגשו אלי מהנהלת בית הספר של החינוך העצמאי המקומי והודיעוני חגיגית כי מהשנה הקרובה את מורה קבועה אצלינו עם "תקן". הפלא העצום שרבים וטובים בעלי פרוטקציה וכישורים שונים ממתינים שנים להתקבל ולהיות מורות מן המנין בבית ספר מעולה זה, ואילו אני שלא חלמתי להציע את עצמי למשרה כה נחשקת קיבלתיה מיוזמתם.

י. דיין – 0548488002

* * * * *

אלישבע עמיר מספרת – אני עובדת מידי יום משמונה עד ארבע בשירות לקוחות, לאחר שנולדו לנו שלושה בנים וזמני העבודה הארוכים נהיו בלתי אפשריים, הודעתי לחברה שאני עוזבת. והיות ועל פי התקנון צריכים להמשיך לעבוד שבועיים לאחר הודעת העזיבה המשכתי באותם ימים לעבוד. יומיים לפני סיום עבודתי שאלני המנהל "מדוע את עוזבת", והשבתי לו שאין בידי להמשיך לעבוד במשמרת ארוכה. כששמע זאת, קרא למנהלת האחראית ושאל האם ניתן לעשות משהו בנידון, והיא הבהירה באופן חד משמעי שלא מקובל כלל לעשות דבר כזה, אבל היא תבדוק את הענין. באותו ערב תרמתי לקרן הישועות של "הצלת הצדיק" עבור עבודתי. לאחר יומיים ניגשה אלי המנהלת ובצעד חסר תקדים הודיעה לי "טוב, זה סגור שאת ממשיכה חצי יום" והוסיפה שמעכשיו התנאים יהיו טובים יותר משהיו עד כה. משנתפרסם הדבר, כל המוקד היה כמרקחה, וכל העובדות הביעו פליאה עצומה, הכיצד אירע דבר שכזה נגד כל המוסכמות המקובלות, ולמרות שלא מאשרים זאת לאף עובדת נוספת. אולם את הסוד ידעתי – כי תרמתי לקרן הישועות.

אלישבע – 0533141391

* * * * *

הבחור המופלא חגי דרוקמן מבני ברק היה סבור שלאחר לימוד מעמיק ומאומץ בשנה מעוברת זו הגיע הזמן לגשת לפרק האיש מקדש ולבנות בנין עדי עד. בהשגחה פרטית נשגבה היה הוא עד לדו שיח שהתרחש באחד מסמטאות העיר בשעת לילה מאוחרת אודות הישועות הנפלאות הממהרות לבוא לשותפי "הצלת הצדיק", וממחשבה למעשה נטל את מיטב כספו ומסרו לאחראי על הקרן. ההצעה המיוחדת שכבר עמדה על הפרק נתקבלה על כל הצדדים בחיבה ומהלך הפגישות יצא לדרך. ביום ו' האחרון נסע חגי המאושר להודות לרבון העולמים במקום שלא זזה שכינה ממנו – הכותל המערבי, דקות ספורות קודם לעריכת הווארט. באותם רגעים נשגבים שלח חגי את הודעתו לנו באומרו "הישועה הכי גדולה התרחשה אצלי, הראשונה שנפגשתי עמה היא כלתי לעתיד"

חגי – 0527141462

* * * * * לחצו כאן ותזכו לישועה הפרטית שלכם

את הכאב העצום שחשה הגב' רחל ע. ביום ה' מהבוקר עד שעת הערב אי אפשר לתאר, החשש היה שמא זהו הפנדציט. החולשה הכללית שאפפה אותה היתה נוראה, לאחר שבעלה החליט לפנות לבית חולים, נעמדה הגב' רחל במקומה ואמרה בלהט "אני תורמת סכום נכבד לקרן הישועות, ובטוחה אני שהישועה לא תאחר מלבוא". לא חלפה שעה והכאב האדיר נחלש אט אט עד שנעלם כלעומת שבא.

הגב' רחל – 0527617063

* * * * *

התשובה השלילית שקיבל הבחור א. מבחירי ישיבת פונוביז' ביום א' פרשות מטות אודות הצעת השידוך שהונחה על שולחנו היתה החלטית וברורה. תשובה חדה שאין אחריה עוררין. ביום שלישי באותו שבוע עמד אחד מתלמידי אביו של א. לייעד סכום יפה ל"קרן הישועות" עבור זיווגו המהיר של א. בנו של רבו.

וראה זה פלא, בשעות הערב בו ביום מתקבלת בקשה מצד משפחת המדוברת שהיות ונתברר להם כעת שהנימוק לסירוב לשידוך שנאמר ביום ראשון בטעות יסודו, לכן ברצונם לגשת לענין בחפץ לב, ובהקדם.

הפגישות התחילו למחרת ומעמד הוורט היה בסוף השבוע שלאחר מכן, ישועת ה' כהרף עין.

לבירור –  0527617062

* * * * *

הרב י' תלמיד חכם נכבד מעיר התורה בני ברק כאב רבות את כאבו של אחד ממכריו אשר טרם זכה לזרע של קיימא. ולפיכך מיד עם הוודע לו על קרן הישועות אשר מרן שר התורה שליט"א יצא מגדרו וכתב לראשונה וכתב בכתב יד קדשו בקולמוסו הנשגב כי המסייעים בהצלת הצדיק יתברכו בישועות, היה פשוט אצלו שהדבר הראשון המוטל עליו לעשות הוא ליטול דף של הוראת קבע ולהביאו שימלא אותו ובכך יזכה לישועה הגדולה שמצפה. ואכן ההוא משתתף בסכום נכבד חודשי כדי לזכות בזרע של קיימא.

חלף מעט יותר מחודש והרב מתבשר ממכרו שהנה זה עתה נושעו, ובעזרת ה' לא ירחק היום ויזכו לישא תינוק בחיקם.

מספר הפלאפון של הרב – 0548415380

* * * * *

הגב' בן דוד מספרת – דרנו בברכפלד שבמודיעין עילית ביחידת דיור קטנה וזולה כפי היכולת הכספית שלנו. עם הזמן נתרחבה המשפחה והיה המקום צר מלהכיל ארבעה נפשות.

חיפשנו רבות דירת שלושה חדרים זולה במחיר שנוכל לעמוד בו, אך גם אחר שנתיים לא מצאנו. בשבוע שתרמנו 300 ₪ כפול 36 תשלומים עבור "קרן הישועות", נזדמנה לידינו מציאה נשגבה, דירת שלושה חדרים בקרית ספר רח' שדי חמד באזור מרכזי ונעים במחיר זול במיוחד, חשנו את מאמר הכתוב "כי קרובה ישועתי לבוא" יותר מהר ממה שחשבתי…

גב' בן דוד – 0548421079

* * * * *

כשחתם הרב יונתן כלב ל"קרן הישועות" אשראי על סך 300 ₪ כפול 36 עבור מציאת משרת חינוך לא העלה בדעתו כיצד תמהר הישועה לבוא. תוך ימים אחדים קיבל מילוי מקום בהוראה בת"ת הנודע "נתיבות שלום" שבעיר ביתר, ועתה לקראת שנת הלימודים תש"פ קיבלה משרה קבועה של מחנך בת"ת זה.

הרב יונתן – 0548593211

* * * * * לחצו כאן ותזכו לישועה הפרטית שלכם

אמא של דסי הקטנה מספרת:

היינו ביום של חתונה, הלבשות תסרוקות ועוד. ביתי בת ה-3 עמדה ליידי ולפתע גילינו שלקחה אזיקון עבה במיוחד ופשוט סגרה אותו בחוזקה סביב לצווארה, ופניה הכחילו  בצורה נוראה. ניסנו בכל צורה שהיא לחתוך את האזיקון אבל הוא היה עבה ביותר. ניסיתי לחתוך בסכין חד אך למרות שהילדה נחתכה מעט מהחיתוך האזיקון לא נחתך.

ראינו שאין סיכוי לחתוך את האזיקון והילדה בין חיים למוות. התקשרתי למד"א וסיפרתי להם את הסיפור. תוך כדי שאני במשא ומתן עמהם בני בן ה-12 נעמד וזעק "אמא, הצלחתי עם סכין שפיצית בדרך מיוחדת לפתוח את האזיקון במקום סגירתו". ידעתי שאין שום סיכוי בעולם להצליח להצילה כעת, אבל הבנתי שזכות הצדקה שתרמנו בימים אלו הצילה את ביתי מהגרוע מכל ח"ו. ועל זה נאמר: "צדקה תציל ממוות".

אמא של דסי – 0527617063

* * * * *

אני גר באזור המרכז ושנה שעברה הבן שלי יענקי עלה לכתה ח' אך לא ידענו מה מחכה לו ומה מחכה לנו, הרב שלו מאוד התנכר אליו, היה תופס אותו כקרבן צועק עליו צרחות איומות עד שהגיע למצב שהילד לא רצה ללכת לת"ת. לאחר שכנועים הסכים ושוב הדבר חזר על עצמו, כל מה שדיברנו עם הרב שיעודד שיבין שינסה לעשות מבצעים עלו בתוהו, והמצב לפעמים החריף בזה שהיה לפעמים מעיף אותו לבית.

יש לציין שמעולם לא היה ליענקי בעיות משמעת, מעולם לא זימנו אותנו לחיידר, והדבר היה לפלא מה לא מוצא חן בעיני הרב. וכמובן גם היינו בלחץ על ישיבות קטנות. משום שיענקי כבר הפסיק להקשיב לרב והיה הולך לת"ת, אבל לא היה לומד כלום פשוטו כמשמעו, ומאוד חששנו איך יענקי יעלה לישיבה קטנה ששנה שלמה הוא לא לומד כלום.

כששמענו על קרן הצלת הצדיק החלטנו לתרום להצלחת יענקי סכום מכובד מאוד, לא עבר שבוע והציעו לנו להעביר אותו למכינה טובה, ובסעתד"ש סיים את השנה בהתעלות מיוחדת, והתקבל לישיבה שמתאימה לו, וב"ה הוא פורח ומשגשג מעבר למשוער.

לברור – 086322146

* * * * *

ישבתי בספה בסלון ביתי שבקומה רביעית ולפתע אני רואה חולדה גדולה במיוחד מזנקת מכיוון הסלון הישר אל המטבח!! קפצתי בבהלה נוראית! באינסטינקט סגרתי את דלת המטבח והזעקתי את השכנה וביחד התקשרנו לגמחי"ם לברר היכן אפשר להשיג מלכודת לחולדות במאמצים גדולים הגענו אל הגמ"ח המרוחק ושמנו את המלכודת במטבח לפי ההוראות. בינתיים בעלי הגיע והלכנו לישון בפחד גדול מי יודע מה היא מעוללת לנו במטבח… למחורת בבוקר פתחנו את דלת המטבח בחשש גדול אך, לא! היא לא נלכדה! סגרנו מיד את הדלת אך לא הייתה אפשרות להכין אוכל לילדים לביה"ס שלחנו אותם למכולת לקנות לחמניות וכך הלכו לביה"ס ללא שתיה חמה בבוקר… וכך גם בארוחת צהריים ובארוחת ערב ירדנו למכולת לקנות משהו לאכול ואכלנו בגינה… בנוסף לכל, החדר שרות שלנו יוצא מהמטבח זה אומר שאין כביסות! הערב הגיע ועדיין החולדה לא נלכדה! המליצו לנו לשים בתוך המלכודת לחם טבול בשמן שהחולדה מאוד אוהבת ובטח היא תילכד וכך עשינו. אך למחרת בבוקר אנחנו רואים את שאריות הלחם בקצה המטבח! זה אומר שהיא הצליחה לצאת מהמלכודת עם החתיכת לחם!!

לא יכולנו לחשוב על לילה שלישי עם חולדה שמסתובבת בביתנו!! החלטנו להזמין לוכד הביתה בכל מחיר! ניסינו להתקשר ללוכד אך עד שהשגנו אותו הוא אמר שהוא בביה"ח עם אמא שלו ויוכל לבוא רק למחרת! נשברנו ממש! זה היה סבל נוראי: משפחה בת שבעה נפשות, שלושה ימים בלי מטבח ובלי כביסות ובפחד גדול! סיוט של ממש!! בלית ברירה הלכנו לישון בלב כבד מאוד!! למחרת הלוכד הגיע בשעה טובה ושם מלכודת רצינית במיוחד! כל פרק זמן הצצנו לראות האם היא כבר נלכדה, אך לא! הדבר לא קרה!! בערב שמעתי רעש גדול מכיוון המטבח – המלכודת נסגרה! בעלי לא היה בבית ולא העזתי לבדוק האם היא נלכדה, הזמנתי את הלוכד והוא הגיע במהירות אך – לא! היא לא נלכדה!! לא האמנתי למה ששמעתי, חשבתי שהסיוט נגמר!! בכיתי בכי נורא! הרגשתי שנגמר לי הכח לסבול!! התקשרתי לאחותי וסיפרתי לה על הסיוט הנורא שמתרחש בביתי ואז היא אמרה לי: מה הבעיה? תתרמי לקרן 'הצלת הצדיק' ותראי שהיא תילכד עוד הלילה! כמובן שתרמתי מיד והתפללתי לה' שהיא תילכד במהרה! ואז החלטנו לשפוך אקונומיקה במטבח בכדי שהחולדה תיחנק מהחומר והיא תהיה חייבת לצאת מהמחבוא שלה בכדי לנשום אויר ואולי אז היא תילכד וכך עשינו. למחרת בבוקר אנחנו רואים אותה נפוחה מהחומר ועומדת ליד הסדק שבין הארונות ומנסה להכנס למחבוא שלה אך ללא הצלחה. מיד הזמנו את הלוכד והלוכד הצליח לתפוס אותה בסיעתא דשמיא! הרגשנו בחוש כמה כוח יש לתרומה לקרן הצדיק!!

האחות שתרמה  –  050-4145242

 

ר' א. ע. שיחי' חולה דמנטי מספר שנים, ומחלה כזו אצל מופלגים בשנים רק מחריפה והולכת, הזכרון וההכרה פוחתים, וכן התפקוד הכללי. ובני המשפחה עיניהם כלות על ראש המשפחה שתגובתו לסביבה הולכת ומתמעטת. אך כל זה עד לא מזמן. מאותו רגע שתרמו בני המשפחה עבורו סכום גדול מאוד לקרן "הצלת הצדיק" התרחש הנס באופן מפתיע. טיפול קטן שהגיע בהפתעה, השפיע ללא היכר על תיפקודו, הוא החל מדבר בצלילות עם כל בני המשפחה, לומד גמרא, שר בכל עת, מעיר על הנעשה סביבו, וכפי שהגדירו זאת בניו, "קיבלנו אבא חדש". סמיכות השינוי הגדול לתרומה הנכבדה, לא משאיר מקום לספק, עד כמה אכן בתרומה לקרן "הצלת הצדיק" זוכים במהרה לישועות גדולות.

בן המשפחה – 053-3126826

מספרת גרפיקאית מהשורה הראשונה שהיא עובדת עם תסריטאית מאחת המומחיות בארץ שהתקשרה אליה במצב חסר אונים. בערב ראש השנה כל המחשב שלה קרס ואין לה גיבוי, איך היא תתמודד עכשיו מול הלקוחות בערב החגים וזאת מלבד שיש שם חומר בשווי אלפי שקלים. היא שלחה את המחשב לטכנאי מומחה לשיחזור מחשבים, אך הוא הודיע לה בצער שתקלה מסוג זה אי אפשר לשחזר. התקשרה במהירות למומחים בתחום ולקראת סוף היום הודיעו לה את הבשורה שאין תקנה. היא הרגישה שהיום השחור בחיים שלה הגיע והיתה במשבר נורא. היתה זו הרגשה של ייאוש וחסרת אונים מול הכלי המתכתי שאינו זז. הגרפיקאית שהאזינה לחברתה לעבודה נצנצץ לפתע במוחה על קרן "הצלת הצדיק", תתרמי ותיראי ישועה אמרה הגרפיקאית. השיבה לה חברתה שהיא מוכנה לשלם סכום מכובד ביותר ובלבד שיחזור כל החומר שנאבד ששוויו אלפי שקלים. לא עברו דקות אחדות מהתרומה, וכל החומר שבמחשב חזר כאילו לא קרתה תקלה, והיה זה לפלא גדול.

לברור – 052-7101231

* * * * *

מר רבינוביץ (שם בדוי) מברוקלין יצא מחדר הרופא ובידו התוצאות הנוראות, כל הסימנים והבדיקות דם וכו' מעידים שהמחלה הנוראה מקננת בגופו. בחסדי ה' הוא נתוודע לקרן הישועות, תרם, ולאחר ימים ספורים נבדק שנית ויצאו הבדיקות נקיות לחלוטין!

הרב שדרכו עברה התרומה – 050-4106470

* * * * *

הרב בירנבוים מספר – בני שיחי' למד בישיבה קטנה חדשה במרכז ורצינו שילך ללמוד בישיבה גדולה החשובה "בית מדרש עליון" שבבני ברק, נרשמנו ונענינו בשלילה מוחלטת, בנימוק שאין מקום אפילו לישיבות הוותיקות, ולא מקבלים מישיבות חדשות. לאחר ששמענו מקרוב על כמה סיפורי ישועות נשגבים, תרמתי לקרן הצלת הצדיק, ובאותו שבוע קיבלנו תשובה חיובית מפתיעה ובלתי צפויה.

הרב בירנבוים – 050-4112493

* * * * * לחצו כאן ותזכו לישועה הפרטית שלכם

בננו בן השבע עשרה לומד בישיבה גדולה טובה, עולה ומתעלה, אבל יש לו בעיה אחת קשה ושמה: 'בין הזמנים', כשמגיע בין הזמנים והוא שב הביתה, הכל משתבש אצלו, הזמנים אינם זמנים וכו', וכל המשפחה מושפעת ממנו. ימים ספורים לפני בין הזמנים של חודש אב תרמנו לקרן הצלת הצדיק, והלא יאומן אכן קרה, באו ימין בין הזמנים והוא התנהג כמו בזמן בן עלייה אמיתי.

מספר הפלאפון של רב המשפחה: 0527669976

* * * * *

הדסה ממודיעין עילית מספרת: נסעתי לרכוש בגד לחגים, נכנסתי לחנות ומצאתי בגד מתאים מאוד, אבל מחירו היה יותר מהמחיר שהסכימה אמי להשקיע עבור בגד ולא ידעתי מה אעשה יצאתי מהחנות ואני רואה מולי ביתן של מפעל הפיס, מקום שמעולם לא דרכה רגלי בו, החלטתי שהפעם אתרום לקרן הצלת הצדיק ח"י ש"ח ואקנה כרטיס בתשע ₪ וממחשבה למעשה לאחר אישור חד פעמים מאמה, קנתה כרטיס גירדה את כיסויו, ותיכף מתברר לה שזכתה בסכום נאה שהשלים לה את המחיר לבגד.

הדסה: 053-4114375

* * * * *

בננו הקטן כבן שנה ומחצה כמעט ולא מפסיק מלבכות, תרמנו לקרן הצלת הצדיק ונושענו באותו ערב.

03-6187360

לחצו כאן ותזכו לישועה הפרטית שלכם

 

הכתבות המעניינות ביותר

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אכן המילה 'ישועות' היא מילה נדירה, ולא נשמעה מעולם מפי שר התורה.
אשרינו שזכינו…

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture