הילדים מקרסטיר לא נשארו רעבים

למרות הסגר בירושלים ובבני ברק: חלוקת המטרנה של 'רב להושיע' התקיימה במועדה בערב פסח

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
קמו משבעה: משפחת שור מתארחת אצל קרובי משפחה

החלוקה התקיימה לפי כל ההנחיות וההגבלות, תוך הפעלת מערך שינוע אדיר לבתי המשפחות הנזקקות, אך בכמות כפולה מהרגיל  בארגון 'רב להושיע' מסבירים את המטרה: "לנגד עינינו עמדו דמעות התינוקות הרעבים. הגורמים בחלונות הגבוהים, שמעו והבינו כי ללא חלוקת המטרנה שלנו, אלפי תינוקות יסבלו מחרפת רעב ולזה אי אפשר להסכים בשום אופן"  המשפחות מספרות בהתרגשות: "העובדה מוכיחה כי העזרה החברתית במגזר החרדי, לעולם לא תיפסק, גם בימי סגר והגבלות קורונה, חמורות ככל שיהיו. הדבר מביא לביטוי את הערבות ההדדית ותחושת השליחות הבוערת בנכדי הצדיק ממשיכי דרכו" לשובע ולא לרזון

למסירת שמות לתפילה לחצו כאן>>>

לשמחת המשפחות הנזקקות, חלוקת המטרנה הקבועה של ארגון החסד 'רב להושיע', שעל שם הצדיק רבי ישעי' ב"ר משה מקערעסטיר, הצליחה להתקיים כמתוכנן, למרות הסגר ההרמטי בבני ברק של ערב פסח והחלוקה של ירושלים לרובעים בלתי ניתנים למעבר.

ההיערכות לחלוקת המטרנה של ארגון 'רב להושיע' לחודש ניסן, החלה זמן רב קודם לכן, לאור ההגבלות בנושא הקורונה שהלכו והחמירו, ככל שהנגיף התפשט בריכוזים החרדיים.

כאשר הגיעה ההודעה על הטלת סגר הרמטי על העיר בני ברק ובהמשך חלוקת העיר ירושלים לרובעים בלתי עבירים, הבינו בארגון 'רב להושיע' כי הפעם החלוקה הקבועה של המטרנה למשפחות הנזקקות, תיתקל בקשיים בלתי רגילים.

אך בארגון 'רב להושיע', המנוהל על ידי נכדיו ממשיכי דרכו של הצדיק מקערעסטיר זכותו תגן עלינו, סירבו להרים ידיים והחלו בהפעלת קשרים מול כל הגורמים הרלוונטים, כאשר "לנגד עינינו עומדות דמעות התינוקות הרעבים של המשפחות הנזקקות, שחלוקת המטרנה הקבועה של הארגון, היא זו שמזינה ומפתחת אותם. הגורמים בחלונות הגבוהים, שמעו והבינו כי ללא חלוקת המטרנה של הארגון 'רב להושיע', אלפי תינוקות יסבלו מחרפת רעב ולזה אי אפשר להסכים בשום אופן", הם מספרים כי כך הדברים הצליחו לגעת בלב הגורמים המתאימים במשרדים השונים. בנובף התקבלה החלטה על ידי רבני הארגון, נכדיו וממשיכי דרכו של הצדיק מקערעסטיר, כי הפעם לאור המצוקה הגדולה, החלוקה תהיה בכמות כפולה מהרגיל.

כחלק מההיערכות הלוגיסטית ולאור ההנחיות של משרד הבריאות, מספרים לנו בארגון 'רב להושיע' כי "נערכנו הפעם לראשונה במערך שינוע נרחב, כאשר בפעם הראשונה חלוקת המטרנה מגיעה באופן ישיר לבתי המשפחות הנזקקות באמצעות משלוח אישי, מבלי הצורך להגיע למשרדי הארגון על מנת לאסוף את המטרנה במועד החלוקה, זאת למרות העלויות הגבוהות הכרוכות בכך".

וכך, בערב פסח התקיימה החלוקה הקבועה של הארגון 'רב להושיע' על ידי נכדיו של הצדיק וממשיכי דרכו, כאשר המטרנה הגיעה לאלפי המשפחות הנזקקות, לשמחת ההורים והתינוקות הרעבים. "קשה לתאר את רגשי השמחה שנתקלנו ברגע שהדלת נפתחה וההורים גילו כי שליח הארגון הגיע במיוחד אליהם עם המשלוח המיוחל ועוד בכמות כפולה מהרגיל… ראינו דמעות, ראינו תינוקות רעבים בעיניים כבויות, שברגע אחד, פניהם הוארו וזכו לאכול לשובע, בזכות הצדיק רבי ישעיה בן רבי משה מקערעסטיר זכותו תגן עלינו, ברוך השם"…

אמנם היו מספר משפחות בבני ברק שבכל זאת לא הצליחו לקבל את המשלוח ערב פסח, בעקבות הסגר המחמיר. בהחלטת רבני הארגון, סודרו תלושי קנייה בחנויות הקרובות לביתם, לרכישת המטרנה, למען התינוקות הרעבים.

המשפחות הנזקקות שזכו לחלוקת המטרנה של הארגון 'רב להושיע', אומרים בהתרגשות כי "לראות פעילות נמרצת כזו של הארגון 'רב להושיע' על ידי נכדיו וממשיכי דרכו של הצדיק מקערעסטיר, מוכיחה כי העזרה החברתית במגזר החרדי, לעולם לא תיפסק, גם בימי סגר והגבלות קורונה, חמורות ככל שיהיו. הדבר מביא לביטוי את הערבות ההדדית ותחושת השליחות הבוערת בנכדי הצדיק ממשיכי דרכו המנהלים את הארגון במסירות נפש, שיעשו ככל אשר לאל ידם ויותר מכך, על מנת להמשיך בפעילות הקדושה, לרווחת המשפחות הנזקקות והתינוקות הרעבים, שזו היתה מגמת חייו של הצדיק הקדוש רבי ישעיה מקערעסטיר. בהזדמנות זו, נבקש מהציבור הרחב להכיר ולהוקיר טובה לארגון 'רב להושיע' המתנהל על ידי נכדיו ממשיכי דרכו של הצדיק, ולהושיט יד בתמיכות כספיות הגונות, על מנת שהמסורת תוכל להמשיך. אתם צריכים לדעת, כי כאשר אתם עוזרים לארגון 'רב להושיע', אתם עוזרים לנו, אלפי תינוקות רעבים של המשפחות הנזקקות. אין ארגון אחר שעושה זאת".

למסירת שמות לתפילה לחצו כאן>>>

 

הכתבות המעניינות ביותר

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

חייב להגיד אני אחד מהמקבלים, שירות מעל ומעבר
תודה רבה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture