היום השערים ננעלים: נותרו ימים אחרונים לזכות בשטר ההיסטורי

רבים כבר הצטרפו לקריאתו של רשכבה''ג מרן שר התורה הגר''ח קנייבסקי שליט''א אשר הורה לבוא לעזרתם של אלפי ה''עוללים'' הרעבים ללחם. ביום ראשון הקרוב א' דסליחות צפוי מרן שר התורה לחתום על כלל שטרות השותפות בתורתו שלו לכל התורמים. נותרו ימים אחרונים וזוהי ההזדמנות שלכם

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
קמו משבעה: משפחת שור מתארחת אצל קרובי משפחה

בעוד שעות לא רבות זה עתיד להתרחש, רשכבה"ג מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט"א צפוי לשבת ולפנות מסדר יומו העמוס בכדי לחתום על כל אותם אלפי שטרות השותפות בתורתו לכל אותם אלה שהצטרפו לעזור לאלפי הילדים שנמצאים על סף חרפת רעב.

בעוד ממש ימים ספורים זה עתיד להתרחש, ביום הראשון של סליחות, שבוע וחצי קודם יום הדין, כשארשת של קדושה נסוכה על פניו יחתום רשכבה"ג מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט"א על כל אותם שטרי שותפות בתורתו האינסופית לכל אותם אלה שפתחו את ליבם ואת כיסם ועזרו ל"עוללים" אשר גדלים בתוך מציאות עגומה של רעב וקושי.

תנסו לדמיין את אותם 13,000 ילדים אשר רעבים ללחם, את כל אותם ילדים שמגיעים לבית, פותחים את המקרר רוצים לטעום משהו, אך מלבד מוצר אחד או שניים, אין שם כלום, המקרר כמעט ריק לחלוטין. תנסו לחשוב על הצלקת הנוראית שתשאר בנפשם אחרי כזאת חווית ילדות.

מצוקתם של הילדים הגיעה עד לשולחנו של רשכבה"ג מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט"א אשר הורה כי הוא יחתום שטר שותפות לכל אותם אלה שיעזרו ויטו שכם למען אלפי הילדים הרעבים. זה לא משהו שקורה כל יום, זה משהו היסטורי ונדיר, שטר שותפות לכל דבר ועניין בתורתו האינסופית של מרן שר התורה שליט"א.  לחצו כאן כדי שלא תפספסו את ההזדמנות הנדירה>>>>

כי הרי בעוד פחות משבועיים אנחנו נעמוד למשפט, נגיע ליום הדין, כולנו מחפשים זכויות, אך כזה שטר יכול להיות קרש הצלה עבורנו, אתם יודעים מה זה אומר שטר שותפות בתורתו של מרן שר התורה? זה אומר הכל. שותפות בש"ס בבלי, בש"ס ירושלמי, בספרי, ספרא, שו"ע, רמב"ם, משנה ברורה. בכל התורה כולה.

וזה לא רק זה, מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי שליט"א עתיד להעתיר בעדכם בכל תפילת מברכין החודש. כן שמעתם נכון. בכל שבת מברכין, בשעה שהוא יבקש על החודש הקרוב הוא יכוון גם עליכם, על כל אותם אלו שנענו לקריאתו ועזרו לאלפי הילדים הרעבים.

בנוסף, מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי שליט"א יוצא בגזירה היסטורית חתומה בכתב ידו כי כל העוזרים יזכו לפרנסה ברווח. גזירה היסטורית לכל דבר במידה כנגד מידה, אם אתם עוזרים לאלה שאין להם, הקב"ה ידאג לכם שיהיה לכם פרנסה ברווח.

השעון מתקתק, הזמן הולך ואוזל, ביום ראשון הקרוב א' דסליחות צפוי רשכבה"ג מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי שליט"א לשבת ולחתום על השטרות הנדירים הללו. ביום ראשון הקרוב זה יכול להיות ההזדמנות שלכם, ההזדמנות לזכות בשטר שותפות, בתפילה ובגזירה של מרן שר התורה.

הכל תלוי עכשיו בכם, מהרו להצטרף עוד עכשיו לפני שיהיה מאוחר, לפני שהשערים יינעלו, זה הזמן שלכם לזכות למשהו היסטורי ונדיר. כעת זה הימים האחרונים שניתן לזכות לשטר הנדיר ולגזירה הנדירה שלא נראתה כמותה

לחצו כאן כדי שלא תפספסו את ההזדמנות הנדירה>>>>

הכתבות המעניינות ביותר

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture