Nati Shohat/Flash90

חסר תקדים: על מי גזרו גדולי התורה שיזכה לפרנסה בשפע למעלה מדרך הטבע?

בשל מצוקתם של עשרות חתנים וכלות העתידים להינשא החודש, יוצאים שלושה מצדיקי הדור בגזירה נדירה. במכתב נדיר הם גוזרים בכוח בית דין ובכוח של מידה כנגד מידה כי התורמים יזכו לפרנסה בשפע למעלה מדרך הטבע • אסור לפספס

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
קמו משבעה: משפחת שור מתארחת אצל קרובי משפחה

בשל מצוקתם של עשרות חתנים וכלות העתידים להינשא החודש – חודש טבת. יוצאים שלושה מצדיקי הדור בגזירה שאין דומה לה. במכתב נדיר הם גוזרים בכוח בית דין ובכוח של מידה כנגד מידה כי התורמים יזכו לפרנסה בשפע למעלה מדרך הטבע • אסור לכם לפספס את ההזדמנות הזו>>>>

שישים ושבעה חתנים וכלות יתומים עתידים להינשא במהלך החודש הקרוב – חודש טבת. זה לכאורה אמור להיות החודש המאושר והשמח בחייהם. חודש בו הם עתידים להקים את ביתם על אדני התורה והיראה, חודש בו הם מגשימים את שאיפת חייהם ונכנסים אל תחת החופה לאחר שנות עצב וקושי, במהלכם אביהם או אימם הסתלקו לבית עולמם לדאבון ולמגינת לב.

אלא שממש לא כן פני הדברים, במקום שהם יהיו מאושרים מהיום השמח שמתקרב בצעדי ענק, הם מתהלכים שפופים וכבויים, מודאגים וכאובים. כי רק בעוד מספר ימים הם עתידים להינשא, אבל אין להם מאומה. פשוט כלום. הם הרי יתומים, אין להם אב או אם, הבית שלהם עומד לקרוס, והם עומדים חסרי אונים ולא יודעים כיצד הם עתידים להקים את ביתם כאשר אין להם מאומה.
רוצים לזכות בפרנסה בשפע? הקליקו כאן
זה פשוט נורא ואיום. שישים ושבעה חתנים וכלות נמצאים במצב קשה ונורא. הם צריכים להינשא, צריכים להקים כבר את ביתם, אבל אין להם אפילו אגורה שחוקה. אין להם כסף לאולם, לא לתזמורת, לא לצלם ובוודאי שלא לדבר על קייטרינג, שמלת כלה וסתם נדוניה, שבלי זה לא ניתן להינשא. פשוט אין להם כלום. וכך, במקום להיות מאושרים לקראת היום הגדול עתידם לוט בערפל.

קול זעקתם הגיע עד לפתחם של גדולי הדור שליט"א אשר בצעד חריג התיישבו כמושב בית דין ויצאו בקריאה נלהבת להטות שכם למען היתומים האומללים הללו. מדובר במרן הגאון רבי דוד כהן, מרן הגאון רבי שרגא שטיינמן ומרן הגאון רבי שמעון גלאי אשר במכתב חסר תקדים מורים כי על כל אחד ואחד לתרום סכום של 670 ₪ למען היתומים האומללים.
רוצים לזכות בפרנסה בשפע? הקליקו כאן
במכתבם כותבים שלושה מגדולי וצדיקי הדור שליט"א כי "כל התורם סך 670 ₪ עבור 67 היתומים שנישאים בחודש טבת – לעזור ולסייע לנישואיהם, הרינו כבית דין של יתומים בתפלה ובקשה לפני בורא עולם, שמידה כנגד מידה הקב"ה יהיה בעזרו ויזכה לפרנסה בשפע למעלה מדרך הטבע".

עוד כותבים גדולי התורה במכתב הנדיר כי, "ובס"ד נעתיר על כל תורם במקומות המסוגלים בציון הגר"א מוילנא – ובפקיעין שם נעשה נס החרובים שספק צרכי התנאים למעלה מדרך הטבע – בשבוע של פרשת בשלח בו קוראים בתורה על ירידת המן שהיא פרנסה למעלה מדרך הטבע".

אתם מבינים את משמעות המכתב? גדולי התורה גוזרים בגזירה שאין דומה לה – בגזירה של מידה כנגד מידה כי התורמים יזכו ל"פרנסה בשפע למעלה מדרך הטבע". דבר כזה עוד לא היה. הרי מי לא רוצה פרנסה בשפע ברווח? כולנו הרי רוצים, כולנו הרי כל כך זקוקים לזה. כעת, בידינו הדבר, כעת זה הרגע שלנו לזכות לגזירה הנוראה הזו. תורמים כעת וזוכים לפרנסה בשפע למעלה מדרך הטבע. תנסו את זה, לא תתחרטו. בגזירה.
רוצים לזכות בפרנסה בשפע? הקליקו כאן

הכתבות המעניינות ביותר

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture