ברוך דיין האמת: המקובל מפרדס כץ – חכם יעקב אסלאן זצ"ל

המקובל רבי חכם יעקב אסלאן זצ"ל היה דמות הוד של ממש, רבים שיחרו לפתחו והוא נודע בצדקותו וביראת השמים הטהורה שלו. רבים מעידים כי ברכותיו היו לשם דבר. ודעי דבר מספרים כי גם האדמו"ר מתולדות אהרן היה נצפה פעמים רבות בבית מדרשו כשהם משוחחים זמן ארוך ביחידות

ברוך דיין האמת: בשעה האחרונה מגיעה הידיעה המרה והקשה על הסתלקותו לשמי מעלה של המקובל הצדיק רבי חכם יעקב אסלאן זצ"ל אשר היה מגדולי המקובלים בשכונת פרדס כץ בבני ברק זאת לאחר שסבל יסורים קשים ומרים והוא בשנת המאה לחייו.

המקובל רבי חכם יעקב אסלאן זצ"ל היה דמות הוד של ממש, רבים שיחרו לפתחו והוא נודע בצדקותו וביראת השמים הטהורה שלו. רבים מעידים כי ברכותיו היו לשם דבר.

מכריו מספרים ל'חדשות JDN' כי חכם יעקב זצ"ל "ברח כל ימיו מהפרסום ומן הדומה לו, תמיד הוא הצטנע בבית מדרשו שבשכונת פרדס כץ בבני ברק ולא סבל שרודפים אחריו, הוא ברח מן הכבוד. יראת השמים שלו הייתה מן המופלאות והוא היה שקוע בלימוד בכל שעות היממה".

יודעי דבר מספרים כי גם כ"ק האדמו"ר מתולדות אהרן שליט"א היה נצפה פעמים רבות בבית מדרשו כשהם משוחחים זמן ארוך ביחידות.

בשנים האחרונות חלה חכם יעקב אסלאן זצ"ל אך הוא התגבר על מחלתו בעוז ובגבורה עד שבשעה האחרונה השיב הוא את נשמתו הטהורה ליוצרה למגינת לב. תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
5 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

ברוך דיין האמת

יהי זכרו ברוך זכותו תגן עלינו . לפני שלושים שנה הייתי תקופה איתו . דברים שראיתי אם אני אספר יגידו אני הוזה . היה עושה ייחוד רוח על בן אדם היה גורם שמישהוא אחר מדבר מגרון של היושב מולו . שלא ידע בכלל שרוח התעבר בו.

הכרתי אותו. כל מילה בסלע
יהיה זכרו ברוך
אומרים שהוא אחד מל"ו צדיקים

אומרים שהיה אחד מל"ו צדיקים.
היה מתקן אנשים דרך הלב.
לוקח אוזניות של רופאים, שם על לבו, ואת האוזניות, אצל האנשים ובכח מתקן אותם.
הוציא גם דיסק לרפואה של האנשים על ידי שישמעו וישימו יד על הכבד והראש, ועובר לו גם הבעיות הרוחניות. הדיסק קיים אצלי, הביא לנו פעם.
ברוך השם, זכיתי להיות אצלו פעמיים.
ברוך דיין האמת. יהי זכרו ברוך.

הוסףתגובה

איש קדוש מרפא חולים

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו