Yonatan Sindel/Flash90

בעקבות המתקפה על מנדלבליט: מיקי זוהר נחקר בחשד לסחיטה באיומים

המשטרה הודיעה כי חקירה מתנהלת נגד נבחר ציבור בחשד לעבירה של סחיטה באיומים: "החקירה מתנהלת באישור וליווי פרקליטות המדינה". זמן קצר לאחר מכן חשף מיקי זוהר כי הוא הנחקר: "חקירת השתקה שמתבססת על הבעת עמדה בראיון רדיו"

כתבות נוספות בנושא:

המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו

במשטרת ישראל מתנהלת חקירה שעניינה חשדות הנוגעים לעבירה של סחיטה באיומים, במסגרתה נחקר במהלך היום נבחר ציבור. מדוברות המשטרה נמסר כי "החקירה מתנהלת באישור וליווי פרקליטות המדינה". עוד מסרו במשטרה כי "מעבר לאמור ומטבע הדברים לא נוכל להרחיב בפרטים נוספים מחקירות מתנהלות".

זמן קצר לאחר מכן חשף יו"ר הקואליציה ח"כ מיקי זוהר מ'הליכוד' כי הוא נבחר הציבור שנחקר וכתב בחשבונו האישי בפייסבוק: "יום עצוב לדמוקרטיה שלנו. נקראתי לחקירה במשטרה בעניינו של מנדלבליט. לא אסתיר מכם את העובדה שהופתעתי, בטח לאור העובדה שמדובר בחקירת השתקה שמתבססת על הבעת עמדה בראיון רדיו. לעניות דעתי זו חקירה הזויה כנגד נבחר ציבור בכלל, וכנגד נבחר ציבור מהימין בפרט".

"בשנים האחרונות הובלתי שיח בלתי מתפשר בכל הנוגע להתנהלות הפרקליטות והמשטרה, עשיתי זאת מבלי לחשוש למרות כל האזהרות שקיבלתי. ״תיזהר, ינסו לתפור לך תיק״, הזהירו אותי. עניתי: ״תמיד אלך עם האמת שלי, ויהא המחיר אשר יהא״. לא, אני לא מתחרט על כך שהבעתי את קולם של רבים שלא יכלו לזעוק, אני זה שזעקתי במקומם נוכח העוול הנורא שנגרם לנו בשנים האחרונות".

"אין אדם אובייקטיבי במדינה שלנו שלא יסכים עם העובדה שמדובר בתופעה מסוכנת של נסיונות השתקה של מחנה שלם. תופעה שמקומה במשטרים חשוכים, בטח לא בדמוקרטיה מפוארת כמו ישראל. ידעתי שכאיש ימין שנאבק למען האמת של כולנו, אני עלול לשלם מחיר, אבל כנראה לא שיערתי בדעתי עד כמה רחוק ילכו בנסיון להלך עליי אימים".

"מעולם לא עברתי עבירה פלילית, מעולם לא נחקרתי במשטרה ומעולם לא נחשדתי בכלום ואם זו החקירה הראשונה שלי, דיינו. אני סבור שהחלטת הפרקליטות והמשטרה לפתוח נגדי בחקירה כדי למנוע ממני לבקר את התנהלותו של מנדלבליט, תהיה הרסנית למערכת אכיפת החוק ואף עלולה להביא לאובדן מוחלט של אמון הציבור בה, שגם כך נמצא בשפל של כל הזמנים. אני לא חושש. בע״ה ננצח", דברי זוהר.

כזכור, בחודש שעבר התבטא ח"כ זוהר נגד היועמ"ש מנדלבליט בריאיון ב-103FM ואמר כי אם הוא לא יתפטר ויבטל את כתב האישום נגד ראש הממשלה – "תהיה רעידת אדמה", כלשונו, וייחשפו הקלטות נוספות – מעבר לאלה שפורסמו יום קודם לכן, שבהן נשמע מנדלבליט בשיחה -2016 עם ראש לשכת עורכי הדין לשעבר אפי נוה כשהוא משמיע מילים קשות נגד פרקליט המדינה לשעבר, שי ניצן, שלא סגר את התיק נגדו בפרשת הרפז. "הוא יכול להחזיק אותי בגרון", אמר מנדלבליט אז.

"אני מבטיח שעוד ייחשפו בקרוב דברים, תהיה פה רעידת אדמה, לא תהיה שום ברירה לאביחי מנדלבליט אלא להתפטר מתפקידו ולבטל את כתבי האישום נגד נתניהו". עוד אמר כי "יש עוד אינפורמציה שקיימת אצל שי ניצן שהייתה יכולה לשלוח את מנדלבליט מאחורי סורג ובריח". דבריו עוררו אז סערה. ראש הממשלה נתניהו הסתייג מהאמירות החריפות שהושמעו. בהמשך ח"כ זוהר הבהיר את דבריו: "לא איימתי על מנדלבליט, אם יש לו כבוד עצמי, לאור הדברים שנחשפים, ראוי שיתפטר".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

"החקירה מתנהלת באישור וליווי פרקליטות המדינה" ומי עומד בראשה!?
מעניין

חייב להתפטר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture