צילום: אלעד מלכה

גנץ נגד נתניהו: "מי שהופך את החיסונים ליחסי ציבור מטעה ומסכן את הציבור" • צפו

יו"ר כחול לבן אמר בישיבת סיעה כי "החיסונים בדרך, אבל הדרך מאד מאד ארוכה". עוד הוסיף: "אנחנו במלחמה מפני פוליטיקה לא ראויה שמעדיפה הישרדות אישית מאשר תקציב. ראש הממשלה ממשיך לגרור אותנו לבחירות משיקוליו האישיים. אם ניגרר לבחירות, אדאג שזה יהיה זול ומהר"

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד

ראש הממשלה החליפי ושר הביטחון בני גנץ התייחס היום (שני) בישיבת סיעת כחול לבן לנושא הקורונה: "אזרחי ישראל בוא נסתכל על המציאות בעיניים ונאמר- החיסונים בדרך, אבל הדרך מאד מאד ארוכה. במקרה הטוב יקחו שבועות עד שיגיעו לכאן החיסונים הראשונים וראשוני המתחסנים יצטרכו להמתין שבועות בין חיסון לחיסון".

"ולכן בסופו של דבר, רק בחודש מרץ, אם הכל יתנהל כשורה, נתחיל לראות את האותות החיוביים של העניין הזה. אנחנו לא בקמפיין חיסונים. מי שהופך את החיסונים ליחסי ציבור טועה ומטעה, מסכן את הציבור שיסתמך עליו, על ידי כך שלא ידע את האמת השלמה, ועלול חלילה, להקפיד פחות על ההוראות המתבקשות".

"אנחנו במלחמה על חיי אדם. היא תמשך והיא לא תיפתר מהר עם 9 מיליון חיסונים, יקח להם זמן להגיע ולהיות אפקטיביים. כך אומרים גם שר הבריאות ואנשי המקצוע במשרדו, וכדאי מאוד שגם אתם תישמעו את האמת בלי רעשי רקע. אתם חייבים, ואני קורא לכם, יותר מתמיד, להמשיך להקפיד על הנחיות, מגמות התחלואה עולות, הסיפור נהיה מורכב, עליכם לשמור על עצמכם ועל האחרים".

"היום בקבינט הקורונה אציג את תוכנית שתתן מענה להפרות הבידודים של השבים ממדינות אדומות בחו"ל. זאת, לאחר עבודת מטה שקיימנו במערכת הביטחון ביחד עם משרד הבריאות, משטרת ישראל, רשות שדות התעופה, צה"ל ופיקוד העורף. במסגרת זה: כל מי שחוזר מחו"ל יעשה בדיקת קורונה, יכנס לבידוד ביתי או בידוד במלון לפי רצונו של עשרה ימים".

"לסיכום", הוסיף שר הביטחון, "אזרחי ישראל צריכים לדעת שאנחנו נמצאים במלחמה על כמה זירות במקביל. מלחמה בקורונה, מלחמה בשמירה על הביטחון וכן – בשמירה על טובת האזרחים גם מפני פוליטיקה לא ראויה שמעדיפה הישרדות אישית מאשר תקציב לקשישים, לנכים, למשרדים ולרשויות מקומיות. ראש הממשלה ממשיך לגרור אותנו לבחירות יקרות, רק משיקוליו האישיים".

יו"ר כחול לבן הוסיף: "עד שהכנסת תתפזר, נמשיך להוביל בכחול לבן הצעות חוק שאנחנו מאמינים שיעשו טוב לציבור בישראל: חוק השיוויון שיבטיח שכל האזרחים שווים בפני המדינה. יהודים, דרוזים וערבים. נעשה הכל כדי להשלים את התהליך והחוק שיסייע לאלפי זוגות צעירים שביטלו את חתונותיהם כתוצאה מהקורונה ולא קיבלו החזר כספי של עשרות אלפי שקלים". לסיום הוסיף: "אם אכן נתניהו לא יתעשת ויגרור אותנו לבחירות, אני אדאג שזה יהיה – כמה שיותר זול, כמה שיותר מהר, כמה שיותר נקי".

הכתבות המעניינות ביותר

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אי אפשר קצת לפרגן ??כל הזמן ביקורת על ביבי, מביאים חיסונים זה יחצנות ,ואם הוא לא היה מביא חיסונים אז הוא לא דואג לעם…..דיי תתחילו להתנהג כבוגרים דיי ליוהרה דיי לקנאה …זה כבר גובל בגועל…באף ממשלת אחדות לא התנהגו כך…..איזו דוגמה אתם נותנים לעם….איך רומסים בני אדם ???? לזה …..

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture