אלמן הנרצחת: "צריכים לתת תשובה הולמת – יותר אור, יותר חיים, יותר בניה" • צפו

בנימין הורגן בעלה של אסתר הורגן הי"ד שנרצחה הלילה באכזריות בפיגוע רצחני ביער ריחן: "אסתר גידלה משפחה לתפארת, אהבה את הנכדים ועכשיו לא תהיה להם לא אמא, לא סבתא. אסתר תחסר לכולנו, למשפחה ובכלל לכל מי שהכיר אותה". ראש המועצה: "לאשר 107 יחידות דיור"

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד

בנימין הורגן בעלה של אסתר הורגן הי"ד שנרצחה הלילה באכזריות בפיגוע רצחני בעת שיצאה לרוץ ביער ריחן הסמוך לביתה שבטל מנשה, קורא לממשלה "לתת תשובה ציונית הולמת לרצח" ולהוסיף בנייה ואור. "אנחנו צריכים להיות פה כולנו בישוב במועצה כל עם ישראל, ולתת את התשובה ההולמת הציונית למעשים של הרס והרג ע"י יותר אור, יותר חיים יותר בניה יותר יצירה יותר עשיה על הקרקע למען ילדינו וכל עם ישראל"

בנימין סיפר בדמעות: "אסתר יצאה אתמול כמו שהיא נהגה, לטייל בטבע שהיא כ"כ אהבה פה בסביבות הישוב. לא מעשים הרפתקנים, שביל הליכה כמו שיש בכל מקום נורמלי בארץ והיא לא חזרה. זה לא מתאים לה, כ"כ מלאת חיים ואור ואהבה לכולם, וכל זה נגדע ברגע עי אי אפשר לתאר בכלל במילים, מי יכול לעשות כזה מעשה".

בנימין הוסיף בסוף דבריו: "אסתר גידלה משפחה לתפארת, אהבה את הנכדים ועכשיו לא תהיה להם לא אמא, לא סבתא. אסתר תחסר לכולנו, למשפחה ובכלל לכל מי שהכיר אותה. לפני שידעתי מה קורה, קיבלתי הודעות מכל מיני אנשים כמה שהיא נגעה וכמה שהיא עשתה. אנחנו רואים את ההצלחה המרובה של המשפחה ובכלל של הישוב וזה הרבה בזכותה".

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן קרא לממשלה ולראש הממשלה לאשר לאלתר בניית 107 יחידות דיור שיכפילו את הישוב, כתשובה לרצח: "כשאנחנו רואים אנשים שמולנו עומדים אנשים שבוחרים בחושך, מדינת ישראל צריכה לבחור באור. אנחנו מחבקים את המשפחה המופלאה את האנשים האצילים והיקרים האלו, ואני קורא מכאן לממשלת ישראל, להודיע היום, שמכפילים את טל מנשה".

"אותם ברברים נאלחים שבאו לכאן כדי לגדוע את החיים היהודים כאן בשומרון, ולהעביר מסר של פחד ממשלת ישראל צריכה לצאת עוד היום, לתת הנחייה לצהל לצאת עוד היום לפעולת תגמול, אמיתית ונחושה צבאית כנגד הרשות הפלסטינית הטרוריסטית, שהיא שולחת את הטרוריסטים האלו. ראש הממשלה ושרי הממשלה צריכים להודיע היום על הכפלת הישוב טל מנשה, להודיע שהיא תכפיל אותו פי שניים, זו תשובה ציונית הולמת וזה מה שיוריד את המוטיבציה של הטרור. ואנחנו נבנה את ארץ ישראל על אפם ועל חמתם של הטרוריסטים הם לא ינצחו אותנו".

כזכור, אסתר הורגן הי"ד, בת 52 מטל מנשה, היא הנרצחת הלילה בפיגוע ביער ריחן בצפון השומרון. הורגן הייתה אם לשישה ילדים, שתי בנות וארבעה בנים, הקטן שבהם בן 13 חגג בר מצווה רק לפני כ-3 חודשים. הלווייתה של הורגן תתקיים היום בבית העלמין שקד.

כוחות משטרה איתרו הלילה את הורדן ללא רוח חיים בשמורת יער ריחן. על גופה נמצאו סימני אלימות, צוותי מד"א שהגיעו למקום קבעו את מותה. חוקרי המשטרה הוזעקו לזירה והחלו באיסוף ראיות וביצוע פעולות חקירה. שורה של ממצאים בזירה מצביעים שהרקע לאירוע לאומני, השב"כ שותף לחקירה. צו איסור פרסום הוטל על החקירה. גורמי צבא מסרו כי "בשלב זה הנושא בבירור".

ההודעה על מציאת הנרצחת התקבלה במוקד 101 של מד"א במרחב שרון בשעה 01:45. לפני שנמצאה, נעדרה האישה במשך כמה שעות, וחיפושים אחריה התקיימו מאתמול בשעות הערב. היא נמצאה לפנות בוקר כשהיא מוטלת בצד הדרך ביער ריחן, עם סימני חבלה בראשה. לצד משטרת מחוז ש"י הוזנקו לנקודה כוחות של צה"ל, ואנשי מז"פ הגיעו גם הם למקום. במהלך הלילה גם כוחות מיוחדים שביצעו סריקות לאיתור ממצאים ביער.

היא הוכרזה כנעדרת בשעות הערב לאחר שמשפחתה הודיעה שיצאה לריצה ולא חזרה. כוחות משטרה ומתנדבי יחידות חילוץ פתחו במהלך הלילה בסריקות בעקבותיה, עד שנמצאה בשעת לילה. מאוחר יותר דיווחה חברתה כי היא ראתה אותה נכנסת ליער ב-13:50.

הכתבות המעניינות ביותר

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture