צילומים: פלאש 90.

יום מותח במיוחד במפלגות החרדיות – התקווה, הלחץ והתפילות • דקה אחרי דקה

לאחר תקופה ממושכת ששונאי התורה נלחמו לעקור כל דבר שבקדושה מעם ישראל, היהדות החרדית יצאה לתת את תשובתה בקלפי נגד המסיתים • 'חדשות JDN' מביא סיכום הפעילות ממטות הבחירות ברחבי הארץ ומהמרצת הבוחרים להגיע לקלפיות

כתבות נוספות בנושא:

המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו

היהדות החרדית יצאה למערכה כדי להגדיל את כוח התורה בהצבעה למפלגות החרדיות השומרות על דרך ישראל סבא במאבקים על שמירת הדת בארץ ישראל. 'חדשות JDN' מביא לכם את סיכום יום הבחירות במוקדים השונים ברחבי הארץ דקה אחרי דקה.

21:40 – היישורת האחרונה: סגה"ש מקלב בריכוזים החרדיים בהר יונה ובחריש. "דווקא במקומות הללו חייבים למצות את הכוח שלנו, הגלת הכוח במקום האלה מחזקת את הכוח החרדי כולו"

צילום: פנחס עמנואל

21:17 – ח"כ ישראל אייכלר במטה מועצת הקהילות בבני ברק: "אם נפסיד היום זה יהיה רע ומר. יטילו עלינו גזירות קשות כמו שידענו בעבר בממשלות אנטי דתיות, ואף חמור מכך. מצד שני, אם ננצח ונכניס נציגות גדולה לכנסת, כל אחד ואחד פה שהתאמץ והביא מצביעים, הזכויות של הפעילות וההישגים בכנסת, יירשמו על שמו".

21:08 – יעקב אשר מצטרף לצוות הממריצים במטה 'דגל' בהר נוף יחד עם מ"מ ראה"ע אליעזר ראוכברגר ומחייג לאחרוני המצביעים להוציא אותם אל הקלפיות

21:04 – ח״כ אבוטבול המשיך אחר הצהריים לתמרץ מצביעים פוטנציאליים וסייר מהעיר לוד לבת ים, רחובות, וקרית מלאכי. כעת הח״כ נמצא בעירו בית שמש ומתמקד בלהעיר את התושבים מהשאננות ולהוציא אותם להצביע ש״ס.

20:44 – יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני בהמרצה לעשרות פעילים שיוצאים כעת באוטובוסים למרכז הארץ לשכנע מצביעים לצאת ולהצביע לרשימת יהדות התורה – ג'. "בני ברק שלנו ותל אביב שלנו".

20:22 – יו"ר ועדת החוקה ח"כ יעקב אשר : "פעם אחת בואו נקשיב לליברמן וננהר באמת לקלפיות, עזבו את הסקוטש ברייט ורוצו לקלפי, כל קול זה עוד קידוש השם".

20:07 – בעקבות אחוזי ההצבעה הנמוכים בציבור החרדי והסכנה החמורה לעתיד עולם התורה הורה מרן שר התורה בדקות האחרונות שגם מי שקשה לו, שייצא להצביע בכל מחיר ולראשונה בהיסטוריה מבטיח: "ושכרם הרבה מאד". מרן חזר על הבטחתו לגן עדן ואמר פעמיים, ש׳חייבים לצאת להצביע׳

19:46 – ראש ישיבת עטרת ישראל, הגאון רב ברול מרדכי אזרחי שליט"א זועק – "לכו להצביע".

19:43 – יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני בהמרצת מצביעים כעת במטה הפעילים בבני ברק בהשתתפות מאות פעילים. "אנחנו בשעת חרום, חייבים למחוק הערב את החיוך לאנטישמי ליברמן – עזבו את הניקיונות לפסח ורוצו להצביע! עתיד העם היהודי על כף המאזניים!".

19:43 – ח"כ ישראל אייכלר במטה אגו"י באשדוד: "אני שמח לראות את הנמרצות של הפעילים, וזה סימן טוב להצלחה של מפלגה. צריך לדעת שליברמן הכריז על החרדים מלחמה שלא הייתה כמותה מאז שנות ה-40. הקדוש ברוך הוא שלח אותו משום שיש בודדים שמתלבטים אם להצביע. כשהם רואים את ליברמן מסית הם יוצאים להצביע. אם הצדיקים לא משכנעים אותם, אז הרשעים משכנעים אותם".


19:38 – יהדות התורה – "פתח לנו שער"

19:31 – יו״ר ש״ס השר דרעי – ״40% מהציבור החרדי לא יצא להצביע נכון לדקות אלו, בזמן שגדולי ישראל מעל גיל 90 יצאו במסירות נפש ב-8 בבוקר. אין עומסים בקלפיות בציבור החרדי, אנשים מטיילים והולכים לקניות, אם נפסיד הערב – שנים כולם יבכו על המצב הזה. אנחנו במצב חירום אמיתי״.

19:27 – מצב החירום ביהדות התורה: בצעד חריג ונדיר, בעקבות הירידה באחוזי ההצבעה במעוזים החרדים והחשש מהעלייה לשלטון של שונאי הדת יוצא מזכיר מועצת גדולי התורה כעת הרב יעקב ולצר בפנייה נרגשת בשם גדולי ישראל.

19:15 – יו״ר ש״ס השר דרעי – ״פעם ראשונה בבחירות שאני לא יוצא לסיורים כי אני בלחץ צמוד לנתונים. אני אומר לכם שאם הציבור לא יתעורר בשעתיים הקרובות, אנחנו מפסידים את הבחירות. לא יהיה לנו גוש של 61. גדו״י מתחננים, בוכים, זועקים, איך בחורים ואברכים יכולים לטייל היום בצפון? עולם הישיבות יישאר יתום״.

19:07 – יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני: "גם אם יש לכם טענות על חברי הכנסת או על המצב, המאבק פה הוא על עתיד העם היהודי, אתם לא מצביעים בשבילי ובשביל חבריי אלא על עתיד העם הזה. צאו עכשיו להצביע וטלו חלק בעתיד של כולנו!"

18:55 – מרן חכם שלום כהן שליט"א זועק לקראת שעת נעילה: ״אין שום תירוץ למי שלא הצביע! גם אם הוא באמצע עבודות פסח. הקב״ה יתבע ממנו את זה בשמים! על כבודי לא דאגת? לפיד וליברמן רוצים להחריב את היהדות במדינה!״

18:46 – ח"כ ברוכי בסיור בחירות בשכונות גבעת המורה בעפולה ובעפולה עילית יחד עם נציגי הקהילות – דיסלר קרויס ויוני פוזן.


18:44 – ח"כ אייכלר במטה גבעת זאב: "אחוזי ההצבעה שלנו מדאיגים. תגידו לאברכים שיכנסו למטבח ויחליפו את בני הבית בניקיונות כדי שכולם יוכלו להצביע".

18:37 – ח"כ יעקב אשר מצטרף לפעילים במטה 'דגל התורה' בתל אביב.

18:33 – ח"כ יעקב טסלר עוקב מקרוב אחר הנתונים במטה בירושלים יחד עם חנוך זייברט יוסי דייטש ומנהל המטה יעקני ברגר. טסלר לפעילי: "זהו אזעקת אמת. לא רק קמפיין גווילעד".

18:25 – יהדות התורה מפיצה תיעוד של מרן ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין מוזיל דמעות בשל החשש מניצחון שונאי הדת.

18:10 – יו״ר ש״ס השר דרעי: ״כל המהפכה הגדולה שהצלחנו לדאוג לעולם הישיבות, כל אירועי הקמעפים והפריפריה הכל יימחק ממחר בבוקר אם לא נתעורר עכשיו. אתם מבינים שממחר בבוקר אין יותר תקציבים ברשויות. מי היה מאמין שאני יצטרך עכשיו ב-18.30 להתחנן ברדיו חרדי לציבור החרדי לצאת מהבית להצביע. יש לכם 3.5 שעות להציל את עולם התורה״.

17:53 – על רקע אחוזי ההצבעה הנמוכים, הודעה מיוחדת מסגן שר החינוך מאיר פרוש.

17:44 – ‏על רקע אחוזי ההצבעה הנמוכים במגזר החרדי: ח"כ אייכלר התיישב במטה הירושלמי של אגודת ישראל והתחיל לעשות טלפונים למצביעים. תיעוד: יוסלה ברגמן.

17:40 – לאור הדיווחים על אחוז ההצבעה נמוך, סגה"ש אורי מקלב במטה דגל התורה בצפת: "חייבים לצאת מהשאננות עכשיו, לעזוב את הנקיונות לפסח לחצי שעה לצאת להצביע ולהביא עוד קולות. זו התשובה היחידה להסתה".


צילום: פנחס עמנואל

17:31 – ח"כ אייכלר מדרבן את הפעילים במטה אגו"י בירושלים: "התשובה שלנו לאיווט האיום צריכה להיות שאכן החרדים ינהרו לקלפיות וימחקו את החיוך שלו. אנחנו חייבים כוח פוליטי חזק כדי להתמודד מולם, תנו לנו מניין של מנדטים ונילחם בכל הגזירות של אויבינו".

17:28 – ‏יו״ר ש״ס השר אריה דרעי כעת בשיחת זום דחופה לכל מנהלי המטות ונציגי ש״ס ברחבי הארץ: ״לפי המצב כעת במערכת שלנו, אל תנסו להגיע הלילה לחגוג בירושלים, פתאום השסניקים שלנו מרחמים על סמוטריץ׳ ובן גביר. בקצב הזה הוא יביא 6-7 מנדטים על חשבוננו״.

17:23 – יו״ר ש״ס השר דרעי: "למי יבואו מחר בטענות כל אלו שיושבים עכשיו בבית? אתם מצליחים להבין את המספר המחריד הזה ש-50% מהציבור שלנו עדיין לא הגיע להצביע? איך אפשר להבין את הנתון הזה? אתם יושבים בבית ולא מבינים שבידיים שלכם אתם יכולים להציל את עולם התורה. כל מי ששומע אותנו, לכו לדפוק על הדלתות ותוציאו אנשים מהבתים".

17:03 – ח"כ יעקב אשר עם צוות הממריצים של מטה פתח תקוה

16:59 – שר השיכון יעקב ליצמן במטה אגודת ישראל בפתח תקווה: "הנתונים שלנו מזהים ירידה בהצבעה בקרב הקהילות. זו עת חרום וסכנה אמיתית ליהדות החרדית. בידינו למנוע חילול ה’ ויש להמריץ את החברים ובני הבית לצאת ולהצביע".

16:45 – שר השיכון יעקב ליצמן במטה מועצת הקהילות בבני ברק: "אני לא צריך להרחיב מי זה איווט ליברמן. רק ניקח 2 חברי כנסת שהיו ברשימה שלו שאמרו עליו, אתמול-שלשום, שהוא דיקטטור, אלים. זה מה שהם אמרו עליו".

16:25- ח"כ יעקב אשר בסקירת מצב ונתוני הצבעה במרכז השליטה של אבי שטרן סגר"ע אלעד.


15:32 – ח"כ יעקב טסלר במטה קהילות ארצי של אגו"י: "ההסתה של ליברמן וחבריו נגד הציבור החרדי מסוכנת ביותר החרדים מאושמים ע"י בכל מה שרע. הוא משקר שוב ושוב ולצערי יש מי שקונה את דבריו".

15:30 – סגה"ש מקלב במטה דגל התורה במודעין עלית לצד חברי מועצת העיר מטעם דגל התורה: "המטות עובדות באופן נפלא – חייבים להמשיך ולאתר את השאננים ולהוציא אותם אל הקלפי"


צילום: פנחס עמנואל

14:28 – במפלגות החרדיות מדווחים על ירידה באחוז ההצבעה גם בריכוזים החרדים לעומת בחירות קודמות.

14:14 – יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני בתגובה לליברמן שאמר כי החרדים נוהרים לקלפיות: "אנחנו נמחוק היום את החיוך של האנטישמי הזה – נשים עוד ועוד ג בקלפי!".


14:10 – ח"כ אייכלר במטה אגו"י בקרית גת: "ליברמן הוא חיה פוליטית. הבין שהשנאה לחרדים גדולה מהשנאה לערבים. הוא עומד באמצע תל אביב וצועק "החרדים נוהרים לקלפיות". מלא גימלים בקלפי ונמחק לו את החיוך מהפנים". צפו:

14:04 – ח"כ יעקב טסלר במטה אגו"י באלעד: "למרות טרדות ערב החג, אסור להישאר אדישים ושאננים. כל אחד שיקדיש 5 דקות וייצא להצביע, כדי שלא נהיה מהצועקים לשעבר. האדישות עלולה לעלות לנו ביוקר".

13:55 – במטה אגודת ישראל משיבים אש לליברמן שאמר כי"החרדים נוהרים לקלפיות".

13:45 – יו״ר ש״ס השר דרעי בראיון לבן לולו ב׳קול חי׳ – ״אני חרד ברגעים אלו על כל עולם התורה. יש נהירה אדירה של חילונים, המידע שלי על תורים ארוכים מאוד ברמת אביב, בהרצליה וברמת השרון. יש לי תמונות משם. אצלינו לא יוצאים מספיק. פתאום הצעירים שלנו דואגים לביבי ולסמוטריץ׳. אתם לא מבינים שכל עולם התורה בסכנה גדולה. לא רוצה לעשות לכם חושך, אבל אנשים לא מבינים מה מחכה להם מחר אם יהיה להם 61״.

13:20 – יו״ר ש״ס השר דרעי: ״אני חרד ברגעים אלו על כל עולם התורה. יש נהירה אדירה של חילונים, המידע שלי על תורים ארוכים מאוד ברמת אביב, בהרצליה וברמת השרון. יש לי תמונות משם. אצלינו לא יוצאים מספיק. פתאום הצעירים שלנו דואגים לביבי ולסמוטריץ׳. אתם לא מבינים שכל עולם התורה בסכנה גדולה. לא רוצה לעשות לכם חושך, אבל אנשים לא מבינים מה מחכה להם מחר אם יהיה להם 61״.

13:19 – סגן השר אורי מקלב הגיב במהלך ביקור במטה דגל התורה בבית שמש לדברי ליברמן, "ליברמן גזען ורודן, כולם צריכים להוקיע אותו, ליברמן הוא סכנה, את התשובה ניתן בקלפי".


13:00 – חבר מועצת חכמי התורה הגר״ר אלבז בשידור חי כעת ב׳קול חי׳ – ״מי שיצא להצביע וישכנע אחרים יזכה לבנים צדיקים וירא שמיים, אנחנו במצב חירום. אני מהבוקר מתעסק רק בלשכנע מתלבטים לצאת ולהצביע. חייבים להציל את עולם התורה לפני שיתרסק. שיפול לאנשים האסימון עד כמה הסכנה היא גדולה״.

12:35 – סגה"ש אורי מקלב במטה דגל התורה בביתר עלית יחד עם ראש העיר מאיר רובינשטיין, יוסי שיטרית וסגר"ע דוד זלץ: חייבים לעצור את השאננות, אנחנו רואים את הנתונים אם כל אחד יביא עוד מצביע אחד נגיע להצלחה כאן בביתר. צילום: פנחס עימנואל.

11:50 – בש"ס מוציאים סרטון ברכה נדירה של מרן הגר"ע יוסף ביום הבחירות ביושבו על כיסא הסנדקאות לכל המצביעים ש"ס בקלפי.

11:07 – רכבי השטח של תנועת ש״ס פרוסים בכל הארץ.

10:50 – ברכת הכהן הגדול: כשהוא עטור בטלית ותפילין ברך גדול הדור מרן חכם שלום כהן את כל מצביעי ש״ס שיזכו לחיים טובים, בריאות איתנה וכל מילי דמיטב

10:35 – ח"כ יעקב אשר בתפילה בציוניהם של מרן הגרמי"ל ליפקוביץ זצ"ל מרן הרב שטיינמן זצ"ל ומרן הרב שך זצ"ל.

10:30 – סגן שר החינוך מאיר פרוש במטה יהדות התורה באשקלון קורא לציבור לצאת ולהצביע מוקדם ולא להאמין לדיווחים של בעלי אינטרסים: "הכי חשוב זה לגרום לכל מי שבפוטנציאל שיכול להצביע ג', שייצא להצביע. אל תסמכו על דיווחים שאומרים לכם, לנו יהיה כך ולהם יהיה כך. אם לא עובדים היום ומשקעים את המאמץ כמו שצריך להשקיע ולא מוותרים על אף קול, אז אנחנו יכולים בסופו של דבר גם להפסיד ח"ו. תצאו תפעלו, תעשו מה שאפשר כדי להביא כמה שיותר אנשים מוקדם לקלפי להצביע ג'.


10:15 – ח"כ ישראל אייכלר הצביע בקלפי הסמוך לביתו. אחר ההצבעה אמר: "כמו שהקב"ה שלח לנו חיסון נגד נגיף הקורונה כך שלח לנו נשק של נייר עם האות ג' כדי לחסן אותנו מול נגיף ההסתה נגד תורתנו הקדושה. "אלה ברכב ואלה בסוסים ואנחנו בשם ה' אלוקינו נזכיר" אני מבקש להזכיר שבעקבות הנחיות הקורונה יש להקדים ולהצביע כדי למנוע עומסים בקלפיות".

10:13 – יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני הצביע בקלפי בבי"ס בית יעקב רחוב אורליאן בבני ברק, בסיום ההצבעה אמר ח"כ גפני: "היום תאמצנו! היום תגדלנו! כולנו יוצאים היום להצביע כדי להגיד 'לא!' כנגד ההסתה על הציבור החרדי, להגיד 'כן!' להמשך הקיום היהודי של עם ישראל, אני קורא לכולם לבוא לקלפיות ולהצביע ג' יהדות התורה".

10:10 – חה"כ יעקב טסלר הגיע לשאת תפילה להצלחת המערכה באוהל אדמו"רי בית ויז'ניץ בבני ברק.

10:00 – סגן שרת התחבורה הרב אורי מקלב הגיע להצביע בקלפי הסמוכה לביתו.

09:20 – ח"כ יעקב טסלר הצביע כעת באשדוד. "את תשובתי להסתה הנוראית של ליברמן וחבריו נתתי כעת בקלפי. היום כולנו מקדשים שם שמים ומצביעים ליהדות התורה – ג'".

08:34 – שר השיכון יעקב ליצמן הגיע בדקות להצביע בקלפי הסמוך לביתו בשכונת עזרת תורה בירושלים. לאחר ההצבעה אמר ליצמן, "היהדות החרדית וכל קדשי ישראל על כף המאזניים. אני קורא לכולם לצאת ולהצביע היום בהוראת גדולי הדור. הגיע הזמן להכריע. להצביע יהדות התורה ג’ זו החובה שלנו ביום ההכרעה, כי את ההסתה והשנאה נגד שונאי הדת אנחנו מנצחים בקלפי”.

08:20: יו"ר סיעת יהדות התורה חבר הכנסת יצחק פינדרוס הגיע לממש את זכות הצבעתו בקלפי שברובע היהודי בירושלים.

08:12 – הבוקר על ציון מרן – תפילה מרגשת: "אבא! זו היתה המורשת שלך! עליה נלחמת כל החיים שלך ואנחנו מבטיחים לך להמשיך במלחמה על קדשי היהדות ולהגדיל את כוח תנועת שס!״

07:40 – יו"ר ש"ס השר דרעי בהצהרה לתקשורת אחרי ההצבעה: "בסקרים שלי סמוטריץ' עובר. הוא עובד כרגע על המנדט השישי שלו. אנחנו עדיין לא במנדט התשיעי. מקווים לעבוד חזק כדי להצליח בכל זאת לשמור על כוחנו".

07:25 – יו״ר ש״ס השר דרעי מצביע כעת בקלפי בשכונת הר נוף בירושלים

07:02 – ‏סגן שר החינוך הרב מאיר פרוש פתח את יום הבחירות בשעות המוקדמות של הבוקר בציון התנא הקדוש רשב"י זיע"א במירון, בתפילה לקראת המערכה הגורלית. הרב פרוש ימשיך משם למטות יהדות התורה ברחבי הארץ כדי לעודד ולעמוד מקרוב אחר התקדמות ההצבעה ליהדות התורה.


צילום: יעקב כהן

07:04 – הגאון רבי דוד יוסף אמר: ״אבא, אנו עומדים מעל הקבר שלך ומתפללים שתסייע לנו בשמיים. אנחנו נלחמים כאן למען קודשי היהדות, למען השבת הקדושה, למען העניים יתומים ואלמנות, נלחמים להחזקת תורתנו הקדושה ולהחזיר עטרה ליושנה״

07:03 – יו״ר ש״ס השר דרעי פתח את הבוקר בתפילת שחרית ואמירת פרקי תהילים על קבר מרן הגר״ע יוסף זצ״ל יחד עם חבר המועצת הגר״ד יוסף ועשרות מנציגי התנועה. השר אריה דרעי אמר פרקי תהילים עם ילדי רשת החינוך של תנועת ש״ס ואמר מעל הקבר של מרן: ״אנו שליחים שלך מרן, והיום אנחנו הולכים לעשות את שליחותך ולהגדיל את התנועה הקדושה שהקמת ולעשות למען כבודו של הקב"ה״.


צילום: יעקב כהן

07:00 – יהדות התורה – היום מנצחים אותו בקלפי!!!!!!

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
7 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

את ש"ס לא הקים הרב עובדיה יוסף אלא המפד"ל , שסמורטריץ ט' הוא המיצג הנאמן שלה.
כך זה היה.
המפד"ל בחרה ברב הספרדי של רעננה , הרב יצחק פרץ לראש הרשימה לכנסת. כמובן בהסכמתו . הוא היסס ופנה לרב ש"ך אאם ללכת לפי הרעיון שיהיה ראש המפד"ל ויהפוך אותה למפלגה תומכת האגודה. או שזה לא הגון.
הרב ש"ך יעץ לו לעזוב את המפד"ל ולהקים רשימה ספרדית בשרות האגודה. וכך היה . קראו לרשימה ש"ס לפי שם של רשימה ספרדית ירושלמיץ בגלל שהחשושלמים התנגדו שינו את השם ל "שס העולמית" בשלב מאוחר בהרבה נכנס הרב עובדיה איך שהוא לענין.

על הקבר כתב מאן דהוא "רבן של כל בני הגולה" . הרב עובדיה לא היה רק רב של בני הגולה , היו גם רבים בארץ שראו בו רב שלהם.

השנאה האמיתית זה לפרסם מודעות "חוטא ומחטיא" כשהאות ט' של סמורטריץ מובלטת , שזה הוצאת דיבה איומה על היהודי הטוב והישר והנאמן לתורה – סמורטריץ.
ליצמן חייב לגנות את זה

רק החרדים ילחמו בהסתה של סמוטריץ' נגד הציבור החרדי, אל תאמינו לו ! הוא לא משלנו! רק החרדים מייצגים חרדים !

מי שהיה עומד לצידנו בקורונה , שסגרו לנו את בית הכנסת, את המקוה , שחתפנו מכות , ולא הזיז לו, אין פלא ששיעורי ההצבעה נמוכים, זה הזמן לחשבון נפש, אני הצבעתי שס אבל ליבי ליבי עם סמוטריץ, איש ישר ואמת, שהרגשתי שזועק את כאבי.

תגובה ל"אורנה חן": לפי מה שכתבת אז צריך להצביע ג',
כי הרי כתבת שהרב יצחק פרץ שאל את הרב שך, והרב שך יעץ לו להקים את ש"ס,
והרי הרב שך הקים את "דגל התורה",
בקיצור סמוטריץ מייצג את המפד"ל, גפני ודרעי אותנו החרדים,
מי שחרדי מצביא ש"ס או ג', כמו שלא יעלה על הדעת של ערבי להצביע בן גביר (סמוטריץ) מסיבה פשוטה, סמוטריץ זה לא אנחנו!

שומעים לחכם שלום. מבטלים רצוננו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture