Olivier Fitoussi/Flash90

מרכז הליכוד התכנס ואישר: רה"מ נתניהו יוכל לשריין מפלגות בתוך רשימת הליכוד

במטרה לאפשר הקמת ממשלת ימין בכנסת ה-24, יו"ר מרכז הליכוד ח"כ חיים כץ, כינס הערב את חברי מרכז הליכוד לדיון והצבעה על בקשתו של רה"מ בנימין נתניהו, להביא הצעה עקרונית להגשת רשימת מועמדים משותפת, בבחירות לכנסת ה- 25. נתניהו הודה לחברי המרכז

מרכז הליכוד התכנס ואישר הערב (שלישי) את הסמכת ראש הממשלה בנימין נתניהו להביא הצעה להגשת רשימת מועמדים משותפת לכנסת ה-25. זאת, לאחר שיו"ר מרכז הליכוד, ח"כ חיים כץ, כינס את חברי מרכז הליכוד לדיון והצבעה על בקשתו של נתניהו.

במטרה לאפשר הקמת ממשלת ימין בכנסת ה-24, יו"ר מרכז הליכוד ח"כ חיים כץ, כינס הערב את חברי מרכז הליכוד לדיון והצבעה על בקשתו של רה"מ בנימין נתניהו, להביא הצעה עקרונית להגשת רשימת מועמדים משותפת, בבחירות לכנסת ה- 25. הרשימה ככל שתגובש, תוגש לאישור מזכירות הליכוד.

במהלך הכינוס אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו, "אנחנו נמצאים מול כל מיני סערות פוליטיות, וגם כל מיני מהלכים וכל מיני אתגרים. במהלך הדבר הזה אני עושה יחד עם החברים פה מאמץ אדיר להקים ממשלת ימין. אנחנו מוכרחים להקים ממשלת ימין משום שהאתגרים הם אתגרים שיאתגרו את המדינה ורק ממשלת ימין תוכל לאתגרים האלה".

מוקדם יותר היום אמר יו"ר מרכז הליכוד, ח"כ חיים כץ, בנוגע למהלך כי "קיבלנו רמזים שאם נעשה צעדים מסוימים נוכל להקים ממשלת ימין בכנסת הנוכחית". ראש הממשלה נתניהו הודה לחברי מרכז הליכוד על ההחלטה ואמר כי הוא עושה מאמץ אדיר להקים ממשלת ימין.

כזכור, בתחילת השבוע ועדת החוקה של הליכוד אישרה את הצעת נתניהו להסמיך אותו להציע שריונים והסכמי ריצה משותפת לח"כים ולמפלגות שיישארו נאמנות לבלוק הימין, זאת כקריצה לבנט, שקד וסער.

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו