Moshe Shai/FLASH90

אולמרט למשפחת נתניהו: תעברו בדיקה פסיכיאטרית ותוכיחו שטעיתי בדבריי

בכתב ההגנה, שהוגש לבית משפט השלום בתל אביב ביקש אולמרט לחייב את בני משפחת נתניהו לעבור בדיקה פסיכיאטרית זאת לאחר שמשפחת נתניהו דרשה מאולמרט לשלם פיצוי בסך 837 אלף ש"ח בעקבות אמירתו לפיה נתניהו ובני משפחתו סובלים ממחלת נפש

ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט הגיש היום (ראשון) את כתב ההגנה לתביעה שהגישו נגדו יו"ר האופוזיציה, בנימין נתניהו, רעייתו שרה ובנו יאיר. זאת, לאחר שמשפחת נתניהו דרשה מאולמרט לשלם פיצוי בסך 837 אלף ש"ח בעקבות אמירתו לפיה נתניהו ובני משפחתו סובלים ממחלת נפש.

בכתב ההגנה, שהוגש לבית משפט השלום בתל אביב באמצעות עורכי הדין אמיר טיטונוביץ ואפרת עקל אזולאי, ביקש אולמרט לחייב את בני משפחת נתניהו לעבור בדיקה פסיכיאטרית.

על פי הדיווח ב'מעריב', בכתב ההגנה נכתב כי מבחינת אולמרט, "ובוודאי בהקשר הנדון, צמד המילים 'חולה נפש' אינו בבחינת כינוי גנאי כלל וכלל", וכי הוא "לא היה מעלה בדעתו להוציא מפיו את צמד המילים הזה, על-מנת לחרף, לבזות ולגדף".

ב'חדשות 13' דווח עוד כי בכתב ההגנה נטען שגברת נתניהו עברה טיפולי נפש במוסדות רפואיים שונים, וכי הדברים שאולמרט אמר אינם בגדר גנאי אלא תיאור מצב של בני אדם הראויים ל"טיפול הולם ויחס ראוי".

ורכי דינו של אולמרט, אמיר טיטונוביץ ואפרת עקל, טענו בשיחה עם 'חדשות 13': "הפרסומים בנוגע לכך שמשפחת נתניהו לוקה במחלת נפש, משקפים את המציאות. אולמרט בסך הכול הביע את דעתו, בתום לב, ומתוך חרדה כנה ואמיתית לגורלה של מדינת ישראל, תחת שלטון נתניהו"

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

איזה רשע אולמרט הזה

ממש לא רשע . הוא צודק במאה אחוז

מנוול האולמרט הזה, מי שיש לו את הדמעות של עקורי עמונה והדם על הידיים שלהם, מנסה בערמומיות משפטית למלט עצמו מהדין, אני לא מבין איך העורכי דין הנוולים האלה מסוגלים לעמוד מול המצלמה ולומר טענות כאלה. לא לחינם הלך הזרזיר אצל העורב…

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו