החמרה במצבו של שמעון פרס • הראשל"צ: להתפלל לרפואתו

בני משפחתו של הנשיא וראש הממשלה לשעבר הוזעקו לחדרו בבית החולים בעקבות התדרדרות מצבו • הגר"י יוסף הזכיר שהוא ייסד את הפטור לבני הישיבות וביקש להתפלל לרפואתו • בנו: "אבא שלי עבר אירוע לא פשוט"

כתבות נוספות בנושא:

המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו

הנשיא לשעבר שמעון פרס לקה הערב באירוע מוחי ופונה לבית החולים שיבא בתל השומר כשהוא במצב קשה, מורדם ומונשם. בני משפחתו ממתינים לצדו בבית החולים.

מלשכתו אישרו את הפרטים ועדכנו כי הצוותים הרפואיים הרדימו את פרס על מנת להקל על המשך הטיפול בו. לפי מקורביו, הוא סובל מדימום מאסיבי בראשו. על פי הדיווחים, הדימום מתפשט כל העת.

לפני כשבוע עבר פרס התקנת קוצב לב בהרדמה חלקית בבית החולים שיבא. זאת, לאחר שבתחילת השנה הובהל פרס לבית החולים כשהוא סובל מאירוע לב. בזמנו, נשאר פרס בבית החולים להשגחה של כמה ימים.

"שמעון פרס עבר היום אירוע מוחי עם רכיב משמעותי של דמם. הוא מטופל על ידי מיטב הרופאים של שיבא, הוא עבר מספר בדיקות וכעת הוא מורדם ומונשם. הוא נמצא ביחידה לטיפול נמרץ ואנחנו שומרים עליו באופן רציף. בשעות הקרובות נקיים הערכה נוספת ונעדכן אתכם במצבו", מסר מנכ"ל ביה"ח שיבא, פרופ' יצחק קרייס.

הראשון לציון, הגאון רבי יצחק יוסף שליט"א אמר הערב בשיעורו: "צריך להתפלל לרפואתו של הנשיא שמעון פרס, לזכותו עומדת הצלת עולם התורה, הוא ייסד את הפטור לבני ישיבות והיה לו הערכה רבה לתורת ישראל מרן האבא זצ״ל הוקיר לו טובה על כך עד סוף ימיו".

גם הרב הראשי לישראל, הגאון הרב דוד לאו שליט"א קורא לציבור הרחב להתפלל לרפאותו של הנשיא התשיעי של מדינת ישראל, שמעון בן שרה. הרב הראשי ציין כי "למר פרס יש זכויות רבות בפעילותו רבת השנים למען עם ישראל ובחיזוק בטחונה של מדינת ישראל מאז היווסדה וראוי שכולם יצטרפו בעת הזאת בתפילה להחלמתו"

בנו של שמעון פרס יצא אל העיתונאים ומסר עדכון על מצבו של אביו. "אבא שלי עבר, כמו ששמעתם, אירוע לא פשוט, ואני רוצה קודם כל להודות לצוות הרופאים של תל השומר שבודק אותו, מתייעץ, יחד עם המשפחה. הרופאים עושים באמת עבודה נפלאה, אני קודם כל רוצה להגיד בשם המשפחה תודה רבה. בני המשפחה כרגע מתכנסים ומגיעים לבית החולים, אנחנו נמשיך להתעדכן ולשמוע מה קורה".

הבן הוסיף: "אנחנו מקבלים הרבה מאוד הודעות, גם מהארץ וגם מחו"ל. מכל חברינו, מכל האנשים שמכירים ויודעים על האיש, והם רבים. עוטפים אותנו בדאגה, בתפילות ובאהבה…אני רוצה למסור לכל אותם אנשים שרואים אותנו עכשיו וששולחים אלינו הודעות, שלא היה דבר יותר יקר לאבא שלי מעם ישראל, מאנשים. הוא אוהב אותם מעומק ליבו.

אבא שלי הוא איש מיוחד במינו. אני שומר על אופטימיות, אני מאמין, מתפלל ומקווה לטוב. יחד עם זאת השעות הן לא פשוטות. את האהבה הזאת אני רוצה למסור לכולם, כל מי שמתפלל שימשיך להתפלל יחד איתנו, אנחנו מאוד מאוד מודים לכולם על הדאגה, האהבה ואנחנו מאוד מקווים לטוב".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

זה שיש לו זכויות לא משנה את הגדרתו כאפיקורוס מאחר שלגלג בתקשורת על דוד מלכא משיחא ועל ספר התהילים. כך שלא נראה שלפי ההלכה יש להתפלל עבורו מלבד זה שיחזור בתשובה שלמה.

מאיר. מי אתה שתחלוק על דברי הרב יוסף. ?? הרב נוח! י שנרבנים וגם אם לא נראה לנו מה שאומרים מקשיבים להם.. בכל אופן אני . בסדר שאפיקורס. אבל זה מה שקבע הרב יצחק יוסף. ובטוח שצודק יותר ממך.

למה להפלל עלי אני לא מבין אני הקטן מה הוא מוסיף לדור

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture