וויליאמסבורג: המשטרה פירסמה את זהות הנהג הפוגע | הוצע פרס כספי

משטרת ניו יורק הודיעה כי זהות הנהג שפגע וברח בתאונה הקשה במוצ"ש ידועה להם ונמשכים המאמצים לאתרו בהקדם ולהעמידו לדין | בשעות הצהריים היום הוצע פרס כספי בסך 15,000$ למביא מידע שיוביל לתפיסתו.

כתבות נוספות בנושא:

המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
פריצת דרך: מסוק בלקהוק ביצע לראשונה טיסה אוטונומית מלאה • צפו

נמשכים החיפושים אחר הנהג שפגע במוצאי שבת בבני הזוג גלויבער וגרם למותם: דובר משטרת ניו יורק פרסם לפני שעה קלה כי זהות הנהג ידועה להם וכעת מחפשים אחריו.

קרא עוד:

[postim]

לדבריו, הנהג שפגע וברח הוא ג'ולי אקוודו (Julio Acevedo). חוקרי המשטרה הספיקו לדבר עם משפחתו וחבריו אך עדיין לא הצליחו לאתר אותו.

מוקדם יותר היום פירסמו עסקנים ושרים בניו יורק כי יינתן פרס כספי בסך 15,000$ למי שיביא מידע על מיקומו של הנהג הפוגע ויוביל למציאתו. עשרת אלפים דולר מתוך הפרס יינתנו ע"י העסקן ר' אברהם יעקב פרידמן וחמשת אלפים דולר ע"י ר' דוד גרינפלד וסטיב לוין.

לדברי המשטרה, הנהג הפוגע מוכר להם מעבירות קודמות. ברשימת האישומים המופיעים בתיקו ניתן לראות בין היתר: נהיגה בשכרות, גניבה, רצח ועוד.

העסקן ר' אברהם יעקב פרידמן סיפר לJDN כי המשטרה פועלת בכל הכח ע"מ לאתר את הנהג הפוגע וכוחות משטרה רבים מנסים לאתרו בכל דרך אפשרי. לדבריו ,לא נותר לו הרבה זמן עד שיתפסו אותו.

כזכור, במוצאי שבת נסעו בני הזוג גלויבער ז"ל במונית בדרכם לבית החולים כשלפתע הגיע רכב מסוג ב.מ.וו שחור ונכנס בהם בעוצמה. המנוחה מרת רייזל ע"ה עפה מהרכב ונהרגה במקום. בעלה ונהג המונית נלכדו בתוך הרכב וחולצו ע"י כוחות ההצלה.

במהלך הנסיעה לבית החולים נאלצו צוותי ההצלה לקבוע את מותו של הבעל, נחמן ע"ה.

במסע הלוויה שנערך אמש (ראשון) השתתפו אלפים רבים שביכו את הטרגדיה הקשה והנוראית שנפלה על קהילתם.

הרך הנולד לבית גלויבער שנולד לאחר התאונה והיה במצב קשה, החזיק מעמד עד הבוקר אך למרבה הצער גופו החלוש לא החזיק מעמד והרופאים בבית החולים 'belLue' במנהטן נאלצו לקבוע את מותו.

הטרגדיה שמחקה משפחה שלימה בלא להותיר זכר גרמה להם כבד בעולם החרדי כולו.

"ובלע המוות לנצח ומחה ה' אלוקים דמעה מעל כל פנים"…

מסיבת העיתונאים היום בוויליאמסבורג – גלריה

מסבת עיתונאים בוויליאמסבורג אחרי התאונה הקטלנית של בני הזוג גלויבער (1) מסבת עיתונאים בוויליאמסבורג אחרי התאונה הקטלנית של בני הזוג גלויבער (2) מסבת עיתונאים בוויליאמסבורג אחרי התאונה הקטלנית של בני הזוג גלויבער (3) מסבת עיתונאים בוויליאמסבורג אחרי התאונה הקטלנית של בני הזוג גלויבער (5) מסבת עיתונאים בוויליאמסבורג אחרי התאונה הקטלנית של בני הזוג גלויבער (12) מסבת עיתונאים בוויליאמסבורג אחרי התאונה הקטלנית של בני הזוג גלויבער (14) מסבת עיתונאים בוויליאמסבורג אחרי התאונה הקטלנית של בני הזוג גלויבער (15) מסבת עיתונאים בוויליאמסבורג אחרי התאונה הקטלנית של בני הזוג גלויבער (16) מסבת עיתונאים בוויליאמסבורג אחרי התאונה הקטלנית של בני הזוג גלויבער (17) מסבת עיתונאים בוויליאמסבורג אחרי התאונה הקטלנית של בני הזוג גלויבער (18) מסבת עיתונאים בוויליאמסבורג אחרי התאונה הקטלנית של בני הזוג גלויבער (19) מסבת עיתונאים בוויליאמסבורג אחרי התאונה הקטלנית של בני הזוג גלויבער (24) מסבת עיתונאים בוויליאמסבורג אחרי התאונה הקטלנית של בני הזוג גלויבער (25) מסבת עיתונאים בוויליאמסבורג אחרי התאונה הקטלנית של בני הזוג גלויבער (33) מסבת עיתונאים בוויליאמסבורג אחרי התאונה הקטלנית של בני הזוג גלויבער (34) מסבת עיתונאים בוויליאמסבורג אחרי התאונה הקטלנית של בני הזוג גלויבער (36) מסבת עיתונאים בוויליאמסבורג אחרי התאונה הקטלנית של בני הזוג גלויבער (38) מסבת עיתונאים בוויליאמסבורג אחרי התאונה הקטלנית של בני הזוג גלויבער (39) מסבת עיתונאים בוויליאמסבורג אחרי התאונה הקטלנית של בני הזוג גלויבער (41) מסבת עיתונאים בוויליאמסבורג אחרי התאונה הקטלנית של בני הזוג גלויבער (44) מסבת עיתונאים בוויליאמסבורג אחרי התאונה הקטלנית של בני הזוג גלויבער (49) מסבת עיתונאים בוויליאמסבורג אחרי התאונה הקטלנית של בני הזוג גלויבער (55) מסבת עיתונאים בוויליאמסבורג אחרי התאונה הקטלנית של בני הזוג גלויבער (50) מסבת עיתונאים בוויליאמסבורג אחרי התאונה הקטלנית של בני הזוג גלויבער (51) מסבת עיתונאים בוויליאמסבורג אחרי התאונה הקטלנית של בני הזוג גלויבער (52) מסבת עיתונאים בוויליאמסבורג אחרי התאונה הקטלנית של בני הזוג גלויבער (53) מסבת עיתונאים בוויליאמסבורג אחרי התאונה הקטלנית של בני הזוג גלויבער (54)

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

כל הכבוד למערכת שלא שמה את תמונתו של "הרוצח" בדף הבית!

מי שיכול אנא יקבל קבלה ויאמר תהילים וכו' לעילוי נשמתם ולמען יחוס השם על עמו.

אמור לצרותינו די ושלח לנו את בן ישי…

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture