צילום: אשר מדינה

"החוק הפוגעני נפל": הח"כים החרדים חוגגים את הניצחון על הקואליציה • צפו

חברי הכנסת מש"ס ומיהדות התורה התכנסו לאחר נעילת הדיונים במליאה להודות על ההישג והצטלמו ל"תמונת הניצחון". הח״כים אמרו כי "הם חוגגים את הניצחון המופלא הבוקר בהפלת חוק הדיינים הפוגעני". גפני: "אין סיעתא דשמיא - זו התוצאה!"

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד


צילום: אשר מדינה

תבוסה נוספת לקואליציה: "חוק הדיינים" נפל אחרי לילה ארוך של דיונים, לאחר שיו"ר הכנסת מיקי לוי הצביע בטעות נגד החוק ועל הלוח נרשם שוויון של 51 חכי"ם. באופוזיציה חגגו את הניצחון והח"כים החרדים נשמו לרווחה לאחר שהחוק נועד לפגוע בעיקר ברבנים חרדים.

חברי הכנסת מש"ס ומיהדות התורה התכנסו לאחר נעילת הדיונים במליאה להודות על ההישג והצטלמו ל"תמונת הניצחון". הח״כים אמרו כי "הם חוגגים את הניצחון המופלא הבוקר בהפלת חוק הדיינים הפוגעני".

יו"ר ש"ס אריה דרעי אמר: "‏כשהולכים רק עם האמת ועושים את מירב ההשתדלות – הקב״ה מסייע מלמעלה. כמה אני גאה בחבריי לסיעת ש״ס, במאבק יום ולילה שניהלנו כנגד כל הסיכויים להפיל את חוק הדיינים הפוגעני ובכל זכינו לסיעתא דישמיא מיוחדת. יש לנו נבחרת מנצחת!".

יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני בירך על הניצחון: "אמרתי כל הזמן שממשלה שקמה במרמה וחותמת על הסכמים קואליציונים שאין להם חלק ונחלה באלוקי ישראל, אין להם סיעתא דשמיא. כך במאבק בנגיף הקורונה וכך עכשיו בחוק הדיינים שנפל. אין סיעתא דשמיא – זו התוצאה!"

ח״כ הרב יעקב ליצמן הוסיף: "שוב ניצחנו את הקואליציה, הודות למאבק משותף של כל סיעות האופוזיציה. שוב הוכח כי הממשלה הרפורמית שהכריזה מלחמה נגד היהדות וקדשי ישראל אין לה זכות קיום ואין לה סייעתא דשמיא. לקואליציית השעטנז של בנט-לפיד-ליברמן-סער אין רוב בכנסת. בעזרת השם נפיל אותם במהרה".

ח״כ פרוש אמר על מפלת הקואליציה בחוק הדיינים: ״זה נצחון מתוק אבל רגעי מכיוון שהממשלה עדיין לא נפלה, אך ברור שהמכות שאנחנו נותנים לקואליציה מזעזעים את היסודות שלה ואם נתמיד בכך, אנו נפיל את הממשלה לגמרי״.

חה"כ הרב יואב בן צור הוסיף: "בחסדי שמיים מרובים חוק הדיינים נפל. היום עם ישראל זכה לראות עין בעין את השגחת הא-ל על ברואיו, ובכך שלא רק מעשיו ופועליו של האדם הם המכריעים את גורלו, אלא שיד ההשגחה והרצון האלוקי מנווטים את דרכו של האדם בעולמו".

יו"ר סיעת הליכוד ומרכז האופוזיציה, ח"כ יריב לוין אמר: "ההישג שלנו חסר תקדים. חודש בלבד עבר מאז הוקמה ממשלת ההונאה, ופעם אחר פעם אנחנו מצליחים להפיל הצעות חוק של הממשלה. נמשיך לפעול בכל הכוח נגד הממשלה הרעה הזו, עד שנפיל אותה."

חה"כ ד"ר שלמה קרעי מהליכוד הוסיף: "מי שלא מבין למה הפיליבסטרים שלנו חשובים, קיבל היום אינספור דוגמאות. אנחנו מתישים את הקואליציה הרעה הזו והם יפסידו עוד ועוד עד שיפלו בעזרת ה'. אין פשרות".

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר אמר: "אחרי עוד לילה מתיש וללא שינה אני שמח לבשר שחוק הדיינים לא עבר. בתקווה שהייעוץ המשפטי לא יתערב. ככה זה כשיש אחווה באופוזיציה, מנצחים". בן גביר הוסיף: "הממשלה שהוקמה בחטא ממשיכה לנסות לגנוב. יו"ר המליאה מיקי לוי הצביע בטעות אחרי זמן ההצבעה ובניגוד לתקנון. הצבעתו אחרי הזמן גרמה להפסד הקואליציה בהצבעה וכעת מנסים להכשיר זאת במרמה. בושה"

הכתבות המעניינות ביותר

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

איזה נחת לראות את כל הח"כים החרדיים באחדות!!!!!!!!
לפחות משהו אחד טוב יצא מהממשלה הזאת.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture