לראשונה בחייו: ר' אייזיק האניג העניק ראיון בלעדי ל'קול ברמה' • האזינו

אם פספסתם את הראיון הבלעדי שהעניק ר' אייזק האניג ליוסי גיל 'בקול ברמה', תוכלו להאזין לה כאן בJDN | האהיג התארח אמש לראשונה בתוכנית רדיופונית והעניק ראיון מקיף על אלבומו החדש 'על ההרים'

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו

לאחר תשע שנות שתיקה מוסיקליות, מאז צאת אלבומו המשובח והבלתי נשכח 'בהר המוריה' הגיע אמש [חמישי] בחצות הלילה גדול בעלי המנגנים בדורנו ר' אייזיק האניג אל אולפני רדיו קול ברמה בירושלים. להתארח בתכנית "ליל שישי" בהגשת ה"מייבין" הגדול של המוסיקה החסידית יוסי גיל, לאור צאת אלבומו החדש 'על ההרים'.

קרא עוד:

[postim]

ר' אייזיק שהינו כאברך חסידי ויראי שמים אמיתי, בורח מן הזרקורים ומן הפרסום מעולם לא התארח בתוכנית רדיופונית, והסיבה שהוא נמצא בארץ היא גם מסיבה זו, כך הסביר האניג בראיון שהתפרש כמעט על פני 3 שעות ליוסי גיל מגיש התוכנית, שכך מנהגו לאחר הוצאת אלבום חדש, הוא עורק לארץ ישראל בכדי להרגע מעט מההמולה סביב אלבומו המושקע, ולאחר הפצרות מצידו של ידידו הקרוב יוסי גיל נעתר לבוא ולהעניק לראשונה ראיון רדיפונו מלא שהיה בשפת האידיש, יוסי גיל שניחן בכשרונות על טבעיים גם הצליח לתרגם למאזינים את כל המדובר לשפה העברית.

במהלך שאל המראיין את שאלת כולם, מדוע עברו כל כך הרבה שנים מאז צאת אלבומו הקודם, הרי אחרי אלבום כה משובח, ממתינים בקוצר רוח לבא אחריו, על זאת השיב האניג, כי  העבודה היתה רבה בבחירת השירים שיתאימו לסגנונו, והסביר כי הוא אשר בוחר את השירים, ואכן רבים המלחינים ששלחו אליו לחנים במהלך השנים, והוא אשר בחר מתוכם את הטובים שבהם.

שלל נושאים עלו תוך כדי שיחה קולחת. כשבין-לבין משמיע גיל משירי האלבום החדש, ומשני האלבומים הקודמים "בהר המוריה" ו"אדון הכל". ומתבל באנקדוטות, כמו שרק הוא יודע לספר לקהל מאזיניו. במהלך התכנית הפתיעו צוות ההפקה את גיל והאניג, כשעל הקו היה העורך המוסיקלי הראשי של התחנה עמירם בן-לולו. שסיפר לחברים באולפן, ולמאזינים על אינספור התגובות והבקשות של המאזינים לשירי האלבום החדש. והודה לגיל בשם צוות התחנה והמאזינים, על שטורח ועמל כבכל שבוע, להביא אל קהל המאזינים את המוסיקה החסידית האותנטית במיטבה. באווירה יהודית שמכניסה את השומעים אל אווירת שבת קודש.

כן עלו במהלך התוכנית לספר על העבודה ולברך את ר' אייזיק על צאת אלבומו, מי שנטלו חלק בהפקתו, המלחינים והמעבדים: משה לאופר, מונה רוזנבלום, הערשל בריסק ויהושע פריד.

האלבום מכיל תריסר יצירות מופלאות מגדולי המלחינים בדורנו, מהם: ר' פינקי וועבר, ר' יוסי גרין, ר' משולם גרינברגר ור' אליעזר קאליש.

האזינו לראיון במלואו | באדיבות רדיו 'קול ברמה'

ר' אייזיק האניג בקול ברמה עם יוסי גיל (1) ר' אייזיק האניג בקול ברמה עם יוסי גיל (5) ר' אייזיק האניג בקול ברמה עם יוסי גיל (7) ר' אייזיק האניג בקול ברמה עם יוסי גיל (8) ר' אייזיק האניג בקול ברמה עם יוסי גיל (10) ר' אייזיק האניג בקול ברמה עם יוסי גיל (12) ר' אייזיק האניג בקול ברמה עם יוסי גיל (14) ר' אייזיק האניג בקול ברמה עם יוסי גיל (15) ר' אייזיק האניג בקול ברמה עם יוסי גיל (16) ר' אייזיק האניג בקול ברמה עם יוסי גיל (17) ר' אייזיק האניג בקול ברמה עם יוסי גיל (19) ר' אייזיק האניג בקול ברמה עם יוסי גיל (20) ר' אייזיק האניג בקול ברמה עם יוסי גיל (21) ר' אייזיק האניג בקול ברמה עם יוסי גיל (23) ר' אייזיק האניג בקול ברמה עם יוסי גיל

הכתבות המעניינות ביותר

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
5 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה, לעת הזאת חיכינו 9 שנים וברוך השם אלבום נפלא ומשובח, אשריך ר' יצחק אייזיק שזכית לשמח ולרומם נפשות רבות בישראל, מתוך שמחה ורגש.

כה יתן השי"ת וכה יוסיף לך כוחות רענננים להמשיך במלאכת הנגינה ולעלות מעלות רמות בעולם הנגינה.

ולכם אתר נכבד, ורדיו 'קול ברמה' יישר כח עצום על העלאת הראיון, בנסיבות עבודתי לא יכולתי להשאר ער בשעות כאלה, והנה נגלה לעיני הראיון כאן באתר, תודה תודה ושוב תודה.

התודה מגיעה א"כ לאתר !!!

יישר כח גדול לר' יוסי גיל שליט"א שדואג ומשמר את הנגינה החסידית האמיתית בדורינו, אשריו וטוב לו, יה"ר שיזכה לנהורא מעליא, ויזכה לבנות בנין עדי עד בקרוב, אמן

יוסי גיל ירא שמים אמיתי!!!

באמת יפה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture