נחמיה שטרסלר במאמר הזוי: "המחלה היא החינוך החרדי"

הפרשן הכלכלי של עיתון 'הארץ' פוער פיו וקובע: החרדים הקיצונים הם סימפטום של מחלה כללית • "יש לטפל במחלה, ולא בסימפטום" • ומה רבינוביץ חושב על שטרסלר? כנסו

כתבות נוספות בנושא:

מביך: כך "הגיעה" לכתב 'הארץ' ההקלטה; מזכיר הממשלה לשעבר מאיים לתבוע
התקפות השמאל נגד שר הביטחון: "אני חושש מרצח פוליטי"
"האירוניה מתה": ואז במפלגה של איווט התלוננו על הסתה חרדית
הממשלה מזלזלת בקדושת החיים / יעקב אשר זועם על מחדל הקורונה

ההסתה הפרועה נגד הציבור החרדי נמשכת: תחת הכותרת 'ישראל בתהליך של התאבדות' כותב הפרשן הכלכלי של עיתון הארץ, נחמיה שטרסלר, על האירועים האחרונים בבית שמש, ובכלל.

"כל אלה יחדיו אולי יצליחו לזעזע סוף-סוף את הרוב החילוני הדומם. כל אלה אולי יגרמו ל-90% מהציבור להבין, שאין טעם לגנות את היורק ואין תועלת בהעמדת המקלל לדין. כי אלה הם רק סימפטומים למחלה קשה. ומי שמטפל בסימפטומים מבזבז את זמנו ואף מעצים את המחלה", כותב שטרסלר במאמר שכולו השמצה נגד הציבור החרדי.

החרדים, והחינוך – מחלה (!)

"המחלה היא החינוך החרדי", כותב שטרסלר ברוב חוצפתו. "זה חינוך שמעביר את הצעירים החרדים דרך שטיפת מוח יסודית, שבסיכומה הם מאמינים שדמוקרטיה זה שלטון רשע, ששוויון זכויות לנשים הוא טריפה גמורה, שחופש והומניזם טובים רק לגויים, שלימודי מתמטיקה, אנגלית והיסטוריה הם עבודה זרה, שלצאת להתפרנס מיגיע כפיים זו בושה גדולה, ושירות בצבא הוא מלאכה בזויה, הראויה אך ורק לחמור החילוני – שהוא מספיק טיפש כדי להקריב את חייו למען 'המולדת'".

עוד ב-JDN:

[postim]

אין דרך אחרת לתאר את הדברים, חוץ מאשר הסתה פרועה בחסות התקשורת 'אוהבת החרדים'. הרשו לנו לנחש, שאם עיתונאי חרדי היה כותב טור דעה על כך שהחילונים הם מחלה שמצריכה טיפול, הזעקה שהיו מרימים אותם ערוצי תקשורת הייתה מרקיעה שחקים.

גינויים היו 'עפים באוויר' מכל עיתונאי, ח"כ, שר בממשלה ו'אנשי רוח'. הם כמובן גם היו מאשימים את התקשורת החרדית כתקשורת 'מגויסת', שכותבת נגד החולים החילונים.

אך כאשר התקשורת החילונית 'מתגייסת' להכות בחרדים – עיינו ערך שלושת השבועות האחרונים, כולל המאמר הנלוז של שטרסלר – זה כמובן בסדר.

משום שהם מחזיקים מעצמם כאנשים 'נאורים' שמטיפים לפרזיטים ומנסים לעזור להם לצאת מחיי העוני שהם גוזרים על עצמם, שלא תורמים למדינה, הם חושבים שאם זה המקרה, אפשר 'להתגייס' ולהכות בחרדים, שפשוט לא יודעים מה טוב עבורם. הם, כמובן, יודעים מצוין מה טוב לציבור החרדי.

ריפוי המחלה: לבטל את החינוך העצמאי, לגייס, לחייב אותם לעבוד

עוד כותב המשמיץ התורן: "לכן צריך להפסיק להתעסק בסימפטומים; יש לפנות לריפוי המחלה. כלומר, לבטל את כל זרמי החינוך העצמאי של ש"ס ואגודת ישראל ולהכריח את כל ילדי ישראל ללמוד תכנית לימודים כללית אחת. כמו בצרפת. מי שרוצה, יוכל ללמד את בניו ובנותיו משנה ותלמוד, אחר הצהריים.

"כמו כן יש לגייס את כל המשתמטים החרדים לצה"ל לשלוש שנים, כמו כל אזרח אחר. כולם צריכים להגן על המדינה. יש לבטל לחלוטין את התמיכה התקציבית בישיבות ובכוללים, וכך לאלץ את החרדים לצאת לעבודה".

עכשיו הבנתם. "יש לבטל לחלוטין את התמיכה התקציבית בישיבות ובכוללים, וכך לאלץ את החרדים לצאת לעבודה". אנחנו נאלץ אותם לעבוד. ככה הם יתערו בחברה 'הנאורה', לאחר מכן הם ישלחו את הילדים ללמוד בבתי ספר חילונים כדי לקבל השכלה, וככה נרפא את המחלה ששמה חרדים וחינוך חרדי. כי הרי אנחנו יודעים מצוין מה טוב לציבור החרדי.

נחמיה, יקירי, תנוח

ברצוני לומר למר נחמיה שטרסלר הנאור: אנו יודעים מצוין מה טוב עבורנו, אנחנו יודעים טוב מאוד מה מחזיק את העולם שבו אתה וחבריך חיים, וכן, אנחנו יודעים מצוין שכל הממית עצמו באוהלה של תורה, הוא-הוא הנאור האמיתי.

לא אתה, ולא אף אחד אחר, יסביר לנו מה טוב ומה ישר. מה אסור ומה מותר. יש לנו את ספר החוקים שלנו, לפיו אנחנו חיים. "וזאת התורה לא תהא מוחלפת, ולא תהא תורה אחרת מאת הבורא יתברך שמו".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
11 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

כן, אלי אם תבטלו לנו את החינוך העצמאי גם אצלינו יתחילו סוף סוף רציחות, דקירות ,סמים ואונס…
"פירות החינוך אומרים הכל".

נחמיה היקר.
אתה נשמע מאד מאד מודאג.
משום מה יש לי תחושה שאתה וחבריך האנרכיסטים לא תשאירו לנו מה להרוס כאן במדינה.

שוטה כמותו לא נמצא בכל העולם כולו, השוטים והטיפשים האלו חושבים שאם הם ישמיצו יום אחרי יום את הציבור החרדי, אנחנו נפסיק ללמוד ונלך אחר דרך הטיפשי שלהם, סוד אחד הם לא יודעים: שכאשר יענו אותו כן ירבה וכן יפרוץ, והם עוד יצטרכו להתמודד בעתיד הקרוב עם מדינה של רוב חרדי.

עוד נקודה אחד שידעו שכל מה שהם כותבים על החרדים במדינה כותבים עליהם בתקשורת העולמי

גם כן רמה של כתב בעיתון לאנשים חושבים..ח.. חח..,בור ועם הארץ מדאורייתא ומדרבנן,אנטישמי קטן שונא יהודים קלאסי.עברנו אפסים גדולים מהאפס הקטן הזה,רקיקה גדולה ממנו.

צודק שטרסלר. החרדים צריכים לתרום לחברה בדיוק כמו שכל חילוני תורם. אתם צריכים לעשות צבא וגם להתחיל ללמוד עוד דברים חוץ מתןרה. לא יכול להיות שאתם תהוו נטל על הציבור הכללי.
צאו לעבוד ותעשו צבא בדיוק כמו כל אזרח במדינה.
נמאסתם!!

זה עודד פז אם אני לא טועה

עוד אנטישמי משנות השלושים המאוחרות– הייל נחמיה …

משהו טוב אולי יצא מכל ההסתה הזו. אם היו צעירים שעוד פזלו לכוון החילונים כי חשבו שטוב שם, אחרי כזאת הסתה הם יצאו מחוזקים.

איי שטקער לא משנה איך קוראים לך או להם , מה שכחת שממש לפני כמה ימים היה חנוכה והיוונים והמתיוונים השטרסלים האלו נמחקו מעל פני האדמה ולא נשאר מהם זכר , ועם ישראל חי וקיים. ומשה אמת ותורתו אמת, וקיים לעד. ועוד, לך יש יד לכתוב אל תשכח לרגע אחד מי הוא הנותן לך כח בכלל להרים אצבע , יא מחוצף…..

שטרסלר, דע לך: יגיע יום, והוא קרוב יותר ממה שנדמה לך, ואורו היפה של עולם התורה יאיר באור יקרות. תתגלה האמת לעיני כל העולם. אותה אמת שנעלמת מעינייך המצומצמות. ואתה והדומים לך יתמלאו בושה וכלימה…
אם היית מכיר באמת את עולם התורה, היית מגלה הרבה חסד ונתינה של אנשים שאין להם ובכל זאת נותנים בכל דרך אפשרית. והעיקר, תבינו שהתורה היא אור אלוקי שכל העוסק בה ומקיימה, מתמלא מהאור המתוק הזה.

אכן כן.כל הסיסמאות ששטרסלר מנפנף בהן הם נחלת הגויים ימ"ש הדורשים רעתנו. טלו למשל את המושג "זכויות האדם" שמקורו בתנועת ה"נאורות", Aufklaerung בלעז, תנועה חשוכה ואנטישמית שצמחה במדינות המערב הנוצריות והחישה תהליכי התבוללות בעמישראל. המתבוללים והמשומדים כאן בארץ ישראל עושים יד אחת עם בית המשפט העליון לשפוט כל נושא לפי פרמטר זר ליהדות השולל מהיהודים זכות יסוד להתיישב בכל חלקי מולדתם ומקנה זכויות אזרח שוות לבן אומה אויבת.
המשפט העברי המקורי אינו מכיר ב"זכויות אדם" (כל אדם), אלא רק בחובות היהודי כלפי המקום וכלפי חברו (היהודי).
כעיקרון המושג "אדם" בעולמה של ההלכה אין פירושו אלא יהודי בלבד ("אתם קרויים אדם ואין אומות העולם קרויים אדם". תלמוד בבלי,יבמות דף ס"א עמוד א`; וכן גם בבא מציעא דף קי"ד עמוד ב' ברייתא).
התלמוד וגדולי הפוסקים לרבות הרמב"ם פסקו הלכה כי דיני תורה כמו "לא תעמוד על דם רעך" (היינו, לא לעמוד מנגד כאשר חיי היהודי בסכנה) או "ואהבת לרעך כמוך" אינם חלים כלל על הגוי הואיל ו"אין זה רעך" (הרמב"ם).
מי שמכיר את הסכנות הקיומיות האורבות לנו משלילת זכויות היהודים במולדתם ההיסטורית וממתן זכויות אזרח שוות לנוכרים בני אומה אויבת ידחה מניה וביה את דברי הלעז של שטרסלר.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture