קהל עדת מונקאטש יושבת וממתנת לבואה של השמחה הגדולה

חסידי מונקאטש מצפים בכליון עיניים לשבוע השמחה בחצר הקודש, שייחל ביום שני הקרוב שמחת נישואי נכדו של האדמו"ר במרכז בורו פארק

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

אלפי חסידי ואוהדי חצר הקודש מונקאטש, מצפים ומייחלים לחתונה הגדולה בחצר כ"ק אדמו"ר ממונקאטש שליט"א.

קרא עוד:

[postim]

בקול צהלה ורינה ישישו וישמחו אלפי חסידים בשמחה הגדולה בחצרות מונקאטש – אודווארי – ווערדאן, החתן הרב חיים אלעזר שליט"א, נכד כ"ק אדמו"ר ממונקאטש שליט"א בן יקיר לחדב"נ הגה"צ רבי יוסף הורוויץ שליט"א ראש ישיבת חיים ושלום מונקאטש, עם הכלה בתו הצעירה של הגה"צ רבי שמואל דוד קרויז אבדק"ק אודווארי שליט"א חדב"נ כ"ק אדמו"ר מווערדאן שליט"א.

החתונה תערך אי"ה ביום שני הקרוב י"ז אלול, השמחה הגדולה מביאה פרץ התרגשות של שמחה, בקרב חסידי ותלמידי בית מונקאטש, שמחה גדולה כאיש אחד בלב אחד, בשמחת רבם ומאורם, כ"ק אדמו"ר ממונקאטש שליט"א, בעת ששושלת הזהב הקדושה עושה פרי לטובה, ונמשכת הלאה לשם ולתפארת כל בית ישראל.

מעמד "קבלת פנים" ייערך בבית המדרש הגדול דקהל מנחת אלעזר מונקאטש, בבית המדרש הגדול של מונקאנטש נערכים לקליטת הציבור הגדול שיבאו לשמחה הגדולה ולכבד כל אחד בכבוד הראוי לו, מעמד הקבלת פנים לציבור הנשים יתקיים באולם 'אנשי ספרד' השוכן בשכנות לבית המדרש מונקאטש.

"החופה" תתקיים אי"ה תחת כיפת השמים במעמד אלפי ישראל, ברחוב 14 אשר בחזית בית המדרש של מונקאטש, בשעה 19:45 יצעדו החתן והכלה לכסות את פני הכלה כנהוג, ומיד לאחמ"כ ייערך מעמד החופה. במה גדולה וגבוהה נבנתה במיחוד לכבוד המעמד, בכדי שהקהל העצום יוכל לראות מכל מקום וכיוון את המעמד המרטיט.

סעודת החתונה, אי"ה תיערך ברוב פאר והדר באולמות הגדולים והמרווחים 'פאלאס' אשר בקצה בורו פארק ברחוב 780 מעקדאנעלד, הסעודה תוגש כיד המלך.

מיד לאחר החופה יעמדו הכן אוטובוסים, שיסיעו את קהל ההמונים לאולמות הגדולים. האוטובוסים לגברים יעמדו ברחוב 14 פינת 48, והאוטובוסים לנשים יעמדו ברחוב 47 פינת 14.

הכניסה לאולמות ברחוב מעקדאנעלד. הכניסה לגבריים מרחוב F, והנשים תיכנסנה מרחוב דיטמעס.
הרגעים הגדולים בחתונה יהיו לאחר הסעודה בהופעתו של הסבא הגדול כ"ק אדמו"ר ממונקאטש שליט"א. אלו הדקות הגדולות אליהם נשואות עיניהם של אלפי האורחים מכל רחבי תבל, לחזות ולחוות את שמחתו של האדמו"ר – קול צהלה ורנה שפתינו אז תרננה.

תכף לאחר ברכת המזון, בשעה 00.30, יתקיים אי"ה המעמד המרומם "מצוה טאנץ", צדיקים יראו וישמחו וחסידים ברנה יגילו, ועדה המכינה שוקדת ומארגנת את השמחה הדגולה על כל פרטיה ודקדוקיה שתיערך השמחה על הצד היותר טוב ובאפן המרומם והנאה ביותר.

אורחים מכל קצווי תבל, חסידים ואנשי מעשה, רבנים ומרביצי תורה, חשובי העדה, מגיעים בימים אלו לניו יורק, עם רוח של שמחה נהרה שפוכה על פניהם ומקווים להיות בקירוב מקום בשמחה הגדולה של רבם שליט"א.

*

"כל ברכאן דלעילא ותתא ביומא שביעאה תליין". השמחה הגדולה תתעצם בשבת קודש הנוכחית (פרשת כי תצא), שבת העליה לתורה של החתן שליט"א.

השבת המרוממת של 'האויפרוף' תערך ברוב פאר והדר, בהיכל בית מדרשו של הסבא כ"ק אדמו"ר ממונקאטש שליט"א. המוני חסידים הקרובים והרחוקים כבר מייחלים לשבת הגדולה, שבת של שמחה.
לכבוד השמחה יערוך האדמו"ר את שלחנו הטהור בליל שבת קודש בשעה 23.00. זמן תפילת שחרית 9:30, ולאחר התפילה כנהוג תערך קידושא רבה המונית כיד המלך.

מוצש"ק מיד לאחר תפלת מעריב והבדלה, ייערך מעמד ה"פארשפיל" לכבוד החתן שליט"א, בתופים ובמחולות, בבית המדרש הגדול של חסידי מונקאטש.

*
שמחת הנשואין המרוממת תתקיים בהמון חוגג, בראשות המחותנים וקהילות קדושות מצד החתן ומצד הכלה.
במיוחד מצפים החסידים ליטול חלק בשבת קודש פרשת כי תבוא, שבת שבע ברכות, שתיערך בוויליאמסבורג, מקום מעונו של אבי הכלה הגה"צ גאב"ד אודווארי שליט"א, ובהשתתפות ההמחותן האדמו"ר ממונקאטש שליט"א.

מזה כעשור שנים לא שבת האדמו"ר בעיר וויליאמסבורג, ויהודי וויליאמסבורג מצפים ומשתוקקים לבואו בשבת הבאה כדי להשתתף בתפילות ובעריכת השולחנות,  ובפרט שזה אינה שבת רגילה אלא שבת משולבת עם שמחה בבית האדמו"ר.

 

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

סימן טוב ומזל טוב יהא לנו ולכל ישראל אמן

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture