זכרנו לחיים: מסכמים פעילות קיץ עניפה של שמחה והנאה ברפואה וחיים

נופשוני קיץ למאות ילדים מיוחדים * פעילויות של הנאה ושמחה בבתי החולים * סגן שר הבריאות הרב יעקב ליצמן ובכירי משרד הבריאות התרגשו לראות את הפעילות רבת ההיקף במועדוניות הקיץ * ראש עיריית ב"ב הרב יעקב אשר וסגנו הרב מנחם מנדל אייזנברג יחד עם צוות מח' הרווחה בערייה התפעלו מהמסירות של מאות מתנדבי ומתנדבות האגודה משך שבוע עמוס חויה והנאה *

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

מאות ילדים מיוחדים השתתפו בקייטנת החסד המופלאות של ארגון "רפואה וחיים" ויזניץ. אגף הילד המיוחד בניצוחו של מנהל האגף הרב נפתלי ויינברגר, נטלו על עצמם את ארגון קייטנת ענק זו כי הם יודעים כי זהו שבוע קשה במיוחד להורי הילדים המיוחדים ובמיוחד בזמן שבו מתארגנים במשפחות אלו לתחילת שנת הלימודים של כל בני המשפחה. תקופת בין הזמנים, כל הילדים בבית ומחפשים תעסוקה. מגיע נהג מיוחד של ארגון רפואה וחיים רבע לשמונה בבוקר ונוטל את הילד המיוחד ליום של כיף והנאה. רק כשמחשיך היום שב הילד לביתו מלא בחיוכים ושמחה.

קרא עוד:

[postim]

מאות הורים ממתינים בחצר הבית כדי לקבל את הילד בשעות הערב ומרעיפים דברי תודה על ראשי הנהגים המסורים שמביאים את הילדים עד לפתח הבית ממש. "אם רק הייתם יודעים מה אתם עושים לנו", אמר אחד האבות להנהלת האגודה, "ישבנו בבית בבוקר כל המשפחה בנחת יכולתי ללמוד באופן שלא יכולתי כבר תקופה ארוכה וליהנות עם ילדיי. כמה טעם טוב היה ליום הזה".

מנכ"ל האגודה הרב ברוך הימל מציין את מטרת הנופשונים ואומר כי בימי בין הזמנים ובתקופות הנופש, בימים בהם אין לימודים סדירים במוסדות החניך המיוחד, וכל שאר המסגרות והארגונים אינם פועלים, אנו מקבלים את הילדים המיוחדים והאוטיסטים בזרועות פתוחות, מעשירים ומטפחים את הילדים במסגרת לימודית וחברתית, בשעות אלו חווה הילד הכרה עם מושגים חדשים, ריגושים שונים וכן הפעלות מוטוריות. המוטו המלווה את האגודה וצוות המתנדבות הוא להעניק לכל חניך שעה טובה ונעימה, בד בבד ניצבת המטרה להקל על ההורים בשעות הלחץ, כדי להתפנות לצורכי המשפחה הנוספים ולהתחיל שנת הלימודים הקרבה ובאה, ומעלה על נס את פעילותו של חבר הנהלת האגודה הרב יחזקאל כהן שנרתם בכל מאודו ונפשו להצלחת הנופשון כמו ליתר אגפי האגודה.

הנופשונים שהאגודה מקיימת כוללות תוכניות והפעלות מרתקות, מופעים ואטרקציות של חוויה, אתגר והנאה, כשצוות נהגים מסור מגיע כדי לקחת את הילדים ומחזירם לביתם בתום הנופש רעננים ומרוצים.

לקייטנה זו צורפו ילדים במצבים קשים מאד. מצבים שאף ארגון אחר לא העיז ליטול אחריות ולטפל בהם. ילדים אלו מטופלים ביד חמה ע"י רפואה וחיים בימי בילוי והנאה כשבמקום נוכח צוות רפואי אחראי שיכול וגם מוסמך להגיש עזרה ראשונה בכל עת שיידרש.

סגן שר הבריאות הרב יעקב ליצמן וצמרת משרדו שהגיעו לבקר בנופשון היה מופתע לראות את היקף עבודת החסד המסורה הנעשית במקום ע"י אגודת רפואה וחיים ומאות המתנדבות המקדישות את ימי החופשה לגמול חסד ולטפח את החניכים המיוחדים ובירך בחום את מנכ"ל האגודה הרב ברוך הימל שימשיך להניף ברמה ובגאון את דגל החסד והעשיה למען הילד המיוחד שאגודת רפואה וחיים היה נחשונית בתחום.

ביקור ליצמן נופשון קיץ4 ביקור ליצמן נופשון קיץ5 ביקור ליצמן נופשון קיץ6 ביקור ליצמן נופשון קיץ7 הרב יעקב ליצמן בביקור בנופשון

הרב יעקב אשר ראש עיריית ב"ב שהגיע לנופשון יחד עם סגנו הרה"ח מנחם מנדל אייזנברג לא יכל לכלוא את רגשותיו ונשא דברי ברכה לפני מאות המתנדבות המקדישות את מיטב ימי החופשה כדי לשמח את הנשמות המיוחדות והפליא את אגודת רפואה וחיים הפועלת משך כל השנה להביא שמחה ורווחה לאלו המשוועים למנוחה והרפיה ומתמודדים עם ילד מיוחד בביתם., מנכ"ל האגודה הודה לעיריית ב"ב על שהעמידה את פארק "בני פארק" ליום הנאה וכייף עבור ילדי רפואה וחיים, כמו"כ ציין לשבח את מאפיית הצבי בהנהלתו של ידידינו הרב צבי כהן והמסעדה היהודית בבעלותו של ידידנו הרב ישראל שטרן על שפרסו את חסותם ברוחב ליבם על קייטנות הקיץ כמו שאר מפעלי האגודה

נופשון קייץ רפואה וחיים5 נופשון קייץ רפואה וחיים7 ראש עיריית ב''ב יעקב אשר וסגנו מנדל אייזברג בנופשון ילדי רפואה וחיים

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

הימל
עלה והצלח!

אין על נפתלי וינברגר המנכ"ל הותיק

אוי הרבי נפתלי
רק נזכרים מהחיידר

מתגעגעים ואוהבים

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture