המיסיונרים פשטו על הדרום • מאבק על כל צומת

המיסיונרים, שהופיעו בו זמנית בעשרות רבות של מקומות ברחבי הדרום, מפיצים חומרי תעמולה לעוברים ושבים, ופורשים שלטים מנקרי עיניים מתוך מטרה ברורה להוליך שולל יהודים תמימים • הפעם גייסו המיסיונרים מערכת טלמקרטינג המציעה לתושבי הדרום ספרות חינם על אותו האיש וניצלו כל אפיק אפשרי לפרסום תעמולת הטפה • פעילי יד לאחים מקדמים את פניהם בקרב בלימה תודעתי כשהם מגייסים תושבים המתקוממים לנוכח מסע השמד

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

בימים אלו מתחולל מסע שמד מיסיונרי ורחב היקף על ידי המיסיונרים בכל אזור הדרום. במסגרת הקמפיין ההרסני של המיסיון, הנמצא כעת בעיצומו, מפיצים המיסיונרים חומר תעמולה למכביר לעוברים ושבים, כשהם עצמם ניצבים במוקדים הומי אדם, פורשים שלטים מנקרי עיניים ועושים ככל העולה על רוחם על מנת להוליך שולל יהודים תמימים ולהעבירם על דתם רח"ל. מלבד זאת, הציפו המיסיונרים את ערי הדרום בשלטים מתריסים ומיתממים הקוראים להמון העם ללכת בעקבות אותו האיש וללכת בדרכיו רח"ל.

 קרא עוד:

[postim]

בבאר שבע, באופקים, בירוחם ובשורה של צמתים בכל רחבי הדרום, עמדו המיסיונרים בחזית שלטי חוצות גדולים עם מסרים מיסיונריים מובהקים, נופפו לנהגים והושיטו להם ולעוברי האורח חומרי תעמולה. במקביל הציפו המיסיונרים את תיבות הדואר בחומרי הטפה ותעמולה הרסניים, כיסו את הרכבים החונים בפלאיירים וכן הפעילו מערכת טלמרקטינג שבמסגרתה הוצע לאנשים לקבל ספרים חינם אודות אותו האיש.

 על היקף הפריסה המיסיונרית בכל רחבי הדרום מעידה גם העובדה שמדי יום ביומו מתקבלות במוקד הטלפוני של יד לאחים, עשרות פניות חדשות של יהודים מכל חוגי הקשת. בפיהם של יהודים אלו עדויות על משמרות מיסיונריות בצמתים מרכזיים כאלו ואחרים, תוך הנפת שלטים וחלוקת חומר הסברה מפוקפק.

 בבאר שבע, בירת הנגב פשטו המיסיונרים על רחוב רגר, הרחוב הראשי בעיר ועל הצמתים המרכזיים בו, התחנה המרכזית, הכניסה לאזור התעשייה, קניון 'ביג', המדרחוב, אזור בית המשפט, מתחם האוניברסיטה, בית החולים סורוקה ובשוק העירוני. בכל אחד מהמוקדים הללו הקימו המיסיונרים דוכנים עם שלטי ענק וחילקו לעוברים ולשבים חומר מיסיונרי הרסני.

מנגד, קידמו את פני המיסיונרים פעילי יד לאחים בצוותות מתוגברים. הפעילים מחולקים לצוותי פעולה המקדמים את פני המיסיונרים בכל מקום שבו הם מופיעים, מעוררים את דעת הקהל בהבהירם את מטרתם המדויקת של המיסיונרים.

 ביום חמישי האחרון, זמן קצר לאחר שהמיסיונרים הקימו דוכן בשוק בבאר שבע, הופיעו במקום פעילי יד לאחים וגרמו לתסיסה ציבורית נגד המיסיונרים מרשיעי הברית. לנוכח המהומה שנוצרה, ביקשה המשטרה מהמיסיונרים לקפל את הדוכן ולעזוב את המקום. גם מתוככי המכללה האקדמית סולקו המיסיונרים על ידי אנשי הביטחון.

 המיסיונרים אף פרסמו במסגרת הקמפיין הנוכחי מודעות הטפה בעיתונות המקומית והארצית. כך, למשל, פורסמו על כך מודעות בעיתונים 'כלכליסט', 'ידיעות נגב' ועוד. יד לאחים פרסם במקביל מודעות אזהרה במקומונים, המזהירות את הציבור מפני הולכת השולל של המיסיונרים. יד לאחים אף הצליחו לגרום לכך שאחד המקומונים סירב לפרסם מודעה של המיסיונרים.

 זמן קצר לאחר מכן, כתבו המיסיונרים באחד הפרסומים הפנימיים שלהם, בדאגה: "יד לאחים מנסים למנוע את המשך הפרסומים שלנו בעיתונות".

 את הפעילות בדרום מטעם יד לאחים מרכז הר"ר בנימין וולקן, איש יד לאחים, המנתב את פעילות צוותי הפעילים, בהתאם למידע הזורם והמשתנה משעה לשעה. "בכל מקום שאליו אנחנו מגיעים, תוך דקות אחדות קולט הציבור הרחב במי מדובר וכולם נרתמים לעזור לנו", מעיד וולקן. כך למשל, שלט ענק שנשא את הבשורה המיסיונרית ברחוב הראשי, רחוב יצחק רגר, סולק ספונטנית על ידי התושבים.

 ביד לאחים אמרו השבוע כי הגיעה השעה לתקן את חוק המיסיון שישים קץ לפעילות הנפשעת של המיסיון שאינה יודעת שובעה או רוגע וממשיכה להתפשט ולהכות חללים רבים.

מאבק על כל צומת. פעילי יד לאחים מסתירים
את מספר המוקד המיסיונרי בצומת להבים
רבים מול מעטים תשע"ד. בצומת גורל בכניסה לבאר שבע.
דוכן מיסיונרי בשוק בבאר שבע.
חומר מיסיונרי מסוכן בדוכן.
מהומה סביב הדוכן המיסיונרי רגע לפני סילוקו ע"י משטרת ישראל.
המיסיונרים מתקפלים מהשוק.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

ימח שמם וזכרם

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture