האדמו"ר מויז'ניץ: 'האחדות בבית שמש תביא לאבוטבול קדנציה נוספת'

"בכל מקום אני שומע על בית שמש, מדברים בשבח הקהילות שיש בעיר, הקריות החשובות, המוסדות על טהרת הקודש, כששומעים כל כך הרבה דברים טובים על עיר אחת יודעים כי קושטא קאי, וזה גם ימשך אי"ה עוד שנים רבות", כך אמר מרן האדמו"ר מויזניץ שליט"א בשיחה במעון קודש בעת ביקורו של ראש עיריית בית שמש הרב משה אבוטבול שבא יחד עם עסקני חסידות ויזניץ לקבל את ברכתו לקראת המערכה הגדולה על עתיד בית שמש.

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
קמו משבעה: משפחת שור מתארחת אצל קרובי משפחה

האדמו"ר שליט"א קיבל את ראש העיר בחמימות רבה, והתבטא כי יש שחוששים על עתיד בית שמש, אך צריכים לדעת כי בכוח האחדות של כל יראי ה' נוכל להמשיך לשמור על בית שמש כעיר של יראי ה', וכל כלי יוצר עליך לא יצלח.

קרא עוד:

[postim]

אל ראש עיריית בית שמש התלווה חה"כ הרב מנחם אליעזר מוזס, ועסקני חסידות ויזניץ בבית שמש הרב דוד יונה וויס, הרב מנחם מנדל גרינבוים והרב הרצל גליצקי.

חה"כ הרב מוזס ציין בדבריו כי בישיבת 'מועצת גדולי התורה' שהתכנסה לפני ראש השנה בירושלים, הועלה על שולחן גדולי הדור שליט"א המערכה המתנהלת על עתידה של בית שמש, כהמשך למגמה המתמשכת של פגיעה בכל נושא יהודי במדינה.

אחד העסקנים הוסיף, כי פורסם בשם השר נפתלי בנט שהודיע כי ישקיע חלק נכבד ביותר מתקציב הבחירות של 'הבית היהודי', בכדי להוריד את ראש העיר החרדי בבית שמש מכסאו.

האדמו"ר שליט"א ששמע את הדברים בקשב רב, הדגיש מיד שאין להיבהל לא מהאיומים של לפיד ולא משל בנט, "אני כלל לא חושש מהאיומים שלהם, בבית שמש נעשו דברים טובים, יש שם ציבור גדול של יראים ושלמים, וכל אלו בוודאי יתאחדו בצוותא בכדי לשמור על העיר בית שמש, וכוח הרבים יעמוד להם".

עסקני חסידות ויזניץ בבית שמש סיפרו לאדמו"ר שליט"א על העשייה הברוכה של ראש העיר למען פיתוח העיר בית שמש, ועל חלקו הרב בסיוע לקהילת ויזניץ בעיר, כמו בניית הסמינר שבנייניו נמצא בשלבי גמר, מבנה גני ויזניץ שנמצא בשלב השלד, ובתי המדרשות של הקהילה המהווים אבן שואבת.

ראש עיריית בית שמש הזכיר וסיפר כי לפני מערכת הבחירות הקודמת, ביקר במעונו של כ"ק האדמו"ר ה'ישועות משה' מויזניץ זצ"ל, שבירכו בחום להצלחה בבחירות, ואף נתן לו תפוח לברכה, כאשר בו במקום בנו להבחל"ח מרן האדמו"ר מויזניץ שליט"א שניצב לידו הוציא ונתן לו צנצנת דבש באומרו 'הרבי נתן את התפוח ואני נותן את הדבש'.

בשלהי הדברים פנה האדמו"ר שליט"א לכל העסקנים שהיה בחדר ואמר "אתם צריכים לעבוד בצוותא בכדי שמשה אבוטבול ימשיך להיות ראש עיריית בית שמש, עלינו לעבוד באחדות, ולקרוא לכל יראי ה' לצאת במערכה זו למען עמנו ולמען ערי אלקינו, ובכדי שבית שמש תמשיך להיות עיר של תורה ויראת שמים".

"בעת הזאת", הוסיף האדמו"ר שליט"א, "בה שונאי התורה הרימו ראש בכל הארץ, ובפרט בבית שמש בה התאחדו גורמים שונים להצר את רגלי החרדים, חובה על כל יהודי חרד לדבר ה' ולתורתו, לעשות ככל שבידו, על מנת שבבית שמש ייבחר הרב משה אבוטבול כראש העיר, וכי לצורך כך שומה על כל קהילות החרדים בבית שמש, ללא יוצא מהכלל, להתאחד סביב מועמדותו, ולפעול ולהפעיל למען הצלחת המערכה".

האדמו"ר שליט"א פנה אל ראש עיריית בית שמש ואמר לו "עשית דברים טובים וחשובים למען בית שמש, אל לך לחשוש, יש לך זכויות גדולות, ואלו יעמדו לך להיות השליח הטוב עבור כלל ישראל להביא את הנצחון החשוב ליהדות הנאמנה בבית שמש ואף מחוצה לה".

הכתבות המעניינות ביותר

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מרן הגראי"ל שטיינמן שליט"א אמר שאם יהיה ר"ע חילוני בבית שמש זה יהיה חילול ד' עצום,
אם באלעד נדאג שיהיה מינימום מחלוקות, ד' יעזור לנו שננצח את האויבים האמיתיים בבית שמש.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture