קריספל מועמד ש"ס לראשות העיר אלעד, אך מתנער מהתפקיד • מבוכה

נפלה ההחלטה: ראש העיר אלעד לשעבר יתמודד שוב לתפקיד, כך הודיע הערב יו"ר ש"ס, אך קריספל מתנער ואינו חפץ, מבוכה בש"ס שנותרה ללא מועמד לראשות העיר || אלי שמחיוף יישאר יו"ר ש"ס בירושלים, והרב אבנר עמר מאשדוד מונה ליו"ר ש"ס במודיעין עילית.

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
קמו משבעה: משפחת שור מתארחת אצל קרובי משפחה

מכבסת שמות הסתובבה ימים וחודשים סביב המועמדים לרשויות המקומיות, בש"ס מאז חזרתו של אריה דרעי לתפקיד היו"ר, חל מהפך, דרעי שידוע כאיש עשייה, אינו רוצה להכשל, ובודק בשבעה עיניים כל עיר וכל יישוב את מי למנות כדמות מפתח ובתפקיד התואם את כשרונו ומעמדו.

קרא עוד:

[postim]

בשעה האחרונה הוחלט פה אחד על ידי יו"ר ש"ס אריה דרעי, כי מועמד ש"ס לראשות העיר אלעד הוא צוריאל כריספל מי שכיהן כראש העיר לפני שלושה קדנציות, ההחלטה נפלה לאחר שראש העיר לשעבר צביקה כהן ששמו עלה כאופציה רלוונטית, הודיעה במהלך היום כי הוא פורש ממכבסת השמות, ולא יכנס שוב לנעלי ראש העיר, זאת למרות שהיתה לו קדנציה מצויינת לשביעות רצון התושבים, עם זאת הסכים כהן המכהן כיום כראש מועצת תפן לקבל את תפקיד סגן ראש העיר ירושלים מטעם ש"ס.

עם זאת נצחונו של כריספל אינו מונח בכיס, מי שעשוי לטרוף את הקלפים הוא ר' ישראל פרוש יו"ר שלומי אמונים וכיום סגן ראש העיר, שזוכה לאהדה רבה מכל העדות והחוגים בעיר, אך טרם הציג את מועמדותו, גם בשעת כתיבת שורות אלו, מופעלים לחצים כבדים על פרוש להתמודד ויהי מה.

אוי א בראך, קריספל מתנער מהתפקיד

כשעה לאחר שיצאה ההודעה לתקשורת מיהר קריספל לפזר את העשן שנוצר סביבו, וחרץ בלשונו 'בשלב זה איני מועמד ש"ס בעיר אלעד', כתב רדיו 'קול חי' גואל ועקנין דיווח הערב במהדורה המרכזית עם אברהם פרסטר, כי קריספל גילה זאת באופן נחרץ באוזניו, כי אינו מעוניין לחזור לאלעד. כשמדובר בעיר אלעד לא צריך לחפש סיבות מדוע לא להתמודד, מנסיון העבר אלעד קברה פוליטית מספר ראשי ערים, אך הסיבה העיקרית היא התנגדות רעיתו ובניו.

למרות המבוכה שנוצרה בש"ס, שנותרה ללא מועמד לראשות העיר, עדיין ישנה אופטימיות מסויימת, באם מרן הגר"ע יוסף שליט"א יצליח לשכנע את קריספל ומשפחתו.

שמחיוף יישאר יו"ר ש"ס בירושלים

עוד כותרת היום מבית ש"ס, אריה דרעי החליט בשעות הצהריים להותיר את הרב אלי שמחיוף במקום הראשון ברשימת ש"ס למועצת העיר ירושלים וישמש כיו"ר ש"ס בבירת ישראל, שמחיוף ותיק בתפקיד, ודרעי אכן רצה לרענן את רשימת ש"ס בבירה, אך התמיכה ואהדה הציבורית לה זוכה שמחיוף מזה עשרות בשנים שכנעה גם את דרעי, כי אין טעם להחליפו אם משרת נאמנה את כלל התושבים לשביעות רצונם.

שמחיוף אך ידוע כמי שעומד בראש ארגון 'ועתה כתבו לכם' וזוכה לקרבה תמידית ממרן הגר"ע יוסף שליט"א, יצויין כי במשבר שנוצר בעיר באלעד לפני מספר חודשים עלה שמו של אלי שמחיוף כמועמד שיחליפו עד לבחירות, אך ראש העיר הנוכחי יצחק עידן שרך רגליים עד סוף הקדנציה אותה לא ישכחו תושבי אלעד לדורותיה.

אבנר עמר מונה ליו"ר ש"ס במודיעין עילית

ועוד מינוי אחד להיום, דרעי הציב בראש רשימת ש"ס במודיעין עילית את הרה"ג אבנר עמר, ראש מוסדות 'אור מאיר' ועד הבוקר היה תושב העיר אשדוד.

הכתבות המעניינות ביותר

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
4 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

כולנו תפילה שכל אחינו בית ישראל החרדים לדבר ד' יהיו באחדות ולא יהיה שום מחלוקת ביניהם , ויחד יעשו קידוש ד' ולא ח"ו מחלוקת ששורפת כל חלקה טובה, וכ' הרמב"ם שעיירות נשרפו מהמחלוקת, ויחד נתפלל על זה ביום הכיפורים , ונתפלל גם על אחינו הטועים שיזכו להגיע לידיעת האמת ולעבוד את ד' באמת ונזכה בקרוב ממש לגאול ה השלמה אמן

היכונו לעקשן

הוחלט פה אחד על ידי דרעי… חחחח

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture