בשל המצב: תגבור מיוחד היום במוקד קבר רחל

לאור רבבות הפניות שזרמו בימים אחרונים ובמיוחד אמש במוצש"ק תוגבר מוקד קבר רחל בתגבור מיוחד על מנת לתת מענה להמוני עמך בית ישראל המבקשים להעביר את השמות למעמד התפלה היום על ידי גדולי הדור שליט"א שיגיעו לקבר רחל במערך מיוחד שהוכן בתיאום עם כוחות הבטחון

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
קמו משבעה: משפחת שור מתארחת אצל קרובי משפחה

המוני בית ישראל בכל אתר ואתר ציינו אמש בשבת קודש י"א מרחשוון את יום ההילולא של רחל אמנו בתפלה ותחנונים לעורר זכות רחל אמנו לישועת הכלל והפרט, בפרט בימים טרופים אלו בהם עם ישראל זקוק לרחמי שמים ברוחניות ובגשמיות.

שבת מרוממת ומיוחדת במינה עברה על המנין המצומצם של רבני הכולל של מוסדות קבר רחל שקיבלה את האישור לשהות בשבת קודש במתחם, בתור שלוחי ציבור של כל עם ישראל. דברי התעוררות השמיעו ראשי המוסדות אשר עוררו את המשתתפים להיות לפה לעורר רחמים עבור כל בית ישראל אשר עיניהם נשואות לקבר רחל ביום קדוש זה. "מי שברך" מיוחד נערך בעת קריאת התורה עבור תורמי מוסדות קבר רחל ואחר התפלה הזכירו הרבנים שליט"א כל שם ושם במתינות בפירוט בקשתו האישית, כפי שימשיכו להתפלל גם היום על כל השמות שיגיעו במהלך היום למוקד קבר רחל.

השנה לאור המצב הבטחוני הרגיש בחרו רבבות אלפי ישראל להעביר את שמותיהם לתפלה בקבר רחל באמצעות 'מוקד קבר רחל' שמספרו 1800-800-863, וכפי אשר ציינו גדולי ישראל שליט"א כי הדרך הבטוחה והמועילה ביותר לזכות לישועה בזכות רחל אמנו ביום ההילולא, הוא באמצעות התרומה למוסדות קבר רחל המקיימים במקום משמרות תורה ותפלה במשך כל שעות היום והלילה במהלך כל ימות השנה, אשר ברור כי רחל אמנו מחזירה טובה למי שגורם לה נחת רוח גדול כזה שיהיה קול התורה והתפלה נשמע בביתה, ובמיוחד השנה כאשר ישנם כאלו שהיו נוהגים להגיע אישית מידי שנה בשנה, יעדיפו להעביר את השם דרך מוסדות קבר רחל להיפקד בדבר ישועה ורחמים.

לאור רבבות הפניות שזרמו בימים אחרונים ובמיוחד אמש במוצש"ק תוגבר מוקד קבר רחל בתגבור מיוחד על מנת לתת מענה להמוני עמך בית ישראל המבקשים להעביר את השמות למעמד התפלה היום על ידי גדולי הדור שליט"א שיגיעו לקבר רחל במערך מיוחד שהוכן בתיאום עם כוחות הבטחון ויערכו תפלה מיוחדת עבור כל שם ושם שיגיע למוקד קבר רחל לאחר אמירת ג' פעמים כל ספר התהלים ברציפות על ידי מנין התלמידי-חכמים הקבוע מידי יום ביומו, וכן לקיים את סגולת רבי חיים פאלאג'י זצ"ל שהתפרסמה בשנים האחרונות כי התרומה לקבר רחל ביום ההילולא מביאה ישועות גלויות.

גדולי הדור שליט"א שנענו להשתתף בעצמם במעמד התפלה בקבר רחל ציינו בהתלהבות את הכרת הטוב של בית ישראל למוסדות קבר רחל אשר בזכות מסירות נפשם הצילו את קבר רחל להפכו למקום שוקק חיי תורה ותפלה, וכפי שכתבו במכתבם פוסקי הדור מרנן הגרי"ש אלישיב, הגר"ע יוסף והגר"ש וואזנר זצוק"ל: "ידענו נאמנה כי אלפים רבים מישראל נושעו בישועות גלויות בזכות התרומה למוסדות קבר רחל שבראשות הגרמ"מ קלוגר שליט"א שכל מעשיו לשם שמים".

בקורת רוח התקבל בקרב הציבור פרויקט ההפצה של חוברות מיוחדות של "תפלה אצל רחל אמנו" המיוסדת על ידי גדולי הדורות הקדמונים השל"ה הק', האור החיים הקדוש, החיד"א ועוד, על מנת לתת מענה לאלו שהיו נוהגים מידי שנה להגיע לקבר רחל, בכדי שיוכלו להשתתף ממקומות מושבותיהם עם תפלת הציבור, לעורר את זכות רחל אמנו על ידי הדלקת נר ואמירת התפלה והפרשת צדקה לזכות רחל אמנו.

מוקד קבר רחל שמספרו 1800-800-863 פועל עשרים וארבע שעות ביממה, וניתן להעביר את השמות ומעמד התפלה היום עד השעה 16:30 אחה"צ. על אף התגבור המיוחד מתבקש הציבור להקדים ולהעביר את השמות בשעות הבוקר ולא להמתין ללחץ של הרגע האחרון אשר עלול לגרום לקריסת המערכת כמו בחלק משנים שעברו, בכדי להבטיח כי השמות יגיעו בע"ה לקבר רחל ביום ההילולא להיוושע בגשמיות וברוחניות בזכות רחל אמנו.

(אילוסטרציה: יעקב נחומי – פלאש 90)

הכתבות המעניינות ביותר

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture