צילום שאטסטוק

אפשרויות מימון לרכב חדש

בשנים האחרונות, יותר ויותר אנשים בוחרים באפשרויות שונות של מימון לרכב חדש, אפילו כשבמקרים מסוימים, יש ביכולתם המלאה לשלם את הסכום הנדרש על הרכב. באמצעות שיטות שונות של פריסה לתשלומים אצל חברות הליסינג, ניתן לרכוש רכב כמעט חדש במחיר אטרקטיבי

כתבות נוספות בנושא:

מדהים: מכונית מעופפת השלימה נסיעת מבחן בין-עירונית • צפו
בהוראת הנשיא: ריסקו שורה של רכבי יוקרה, בהם מקלארן נדירה • צפו
הזוי: הנהג מצא לו דרך לעקוף את הפקק בכביש • צפו
חודש שביעי ברציפות: מחיר הדלק יעלה ב-7 אגורות החל מיום שני בחצות

אנשים רבים נהנים מרכישה של רכב חדש דרך חברות המימון השונות, וזאת בשל התנאים המאוד נוחים שאותן חברות מאפשרות ללקוחותיה. במקרים מסוימים, ניתן אפילו לבצע פריסה לתשלומים למשך מספר שנים, לנהוג על רכב חדש לגמרי ובסוף אותה תקופה, להחזיר את הרכב לחברה ולהחליפו ברכב חדש. כמובן שבמידה ואתם תרים אחר אפשרויות מימון לרכב, החברות השונות שמציעות את המימון יסייעו לכם להתאים את רכביכם לצרכים שלכם ובהתאם לתקציב שלכם, תוך שמירה על מקצועיות ויאפשרו לכם לרכוש רכב חדש במימון מלא.

לממן רכב חדש לבד או בעזרת אפשרויות מימון?

למרות האפשרויות לרכוש רכב חדש, לא מעט אנשים עדיין בוחרים באפשרויות המימון אחרות הניתנות על ידי חברות הרכבים, וזאת בכדי לא לפגוע במסגרת האשראי שלהם בבנק ולא להקטינה. כאשר נופלת ההחלטה לרכוש רכב חדש, הבדיקה אצל חברות הליסינג השונות עשויה רק להועיל עם מחפש הרכב, היות שבמקרים מסוימים ניתן גם לאתר עסקאות רכישת רכבים שמאפשרות פריסה של תשלומים למשך 60 חודשים.

בדרך זו, כמעט כל אדם ואדם כיום יכול להתחדש ברכב חדש עוד היום וזאת, מבלי ליצור את ה"סחבת" שכל כך מוכרת לנו כאשר אנו זקוקים להלוואות מהבנק או מגורמים אחרים. נוסף על כך, חברות ליסינג יגלו גמישות מסוימת בכדי לגרום לעסקאות לצאת אל הפועל, כך שתוכלו להתדיין לגבי סוג וגובה הריבית שתשלמו כאשר תרכשו רכב חדש.

קניית רכב בסוף שנה, להמתין או לא?

אין ספק, בין הטיפים החשובים לקניית רכבים חדשים, כדי לשקול לרכוש רכב חדש לקראת סוף השנה. מבצעי סוף השנה, הם לרוב אטרקטיביים במיוחד ומציעים רכבים בהנחות גדולות. דגמים חדשים של רכבים משווקים בכל עת ועת, מחירוני הרכבים צונחים מעט, והלקוח רק מרוויח.

נוסף על כך, חברות ליסינג ישמחו להחל מבצעים מיוחדים לקראת סוף שנה, היות שהן מעוניינות "לפנות מקום" לדגמים חדשים של רכבים שמשווקים באותה התקופה.

נהגים פרטיים ורכבים עבור עובדי החברה

בין אפשרויות המימון השונות, ניתן גם לרכוש רכבים בשיטת ליסינג תפעולי, שיטה אשר מקובלת רבות בחברות גדולות שצריכות לצייד את עובדיה ברכבים, תוך ווידוא הטיפולים התקופתיים, התיקונים הנדרשים ואי-אלו סיכומים שנחתמים בין החברות שדורשות את הרכבים לבין חברות הליסינג.

הן בשיטת ליסינג פרטי והן בשיטת הליסינג התפעולי, ניתן לרכוש רכבים חדשים בפריסות תשלומים עם ריביות משתנות, כך שבכדי לקבל אומדן מדויק, יש הכרח ליצור קשר עם חברת מימון רכבים, לתאר את צרכיכם מהרכבים המיועדים להירכש ולהחליט באם מומלצת עסקה בתנאי מימון של עד 100% או סוגי עסקאות אחרות.

כדאי לציין שבחלק מהעסקאות של מימון רכבים, באפשרותכם לבחור את הגובה של המקדמה אותה תידרשו לשלם ובהתאם לכך, גם לפרוס את שאר התשלומים. באופן כללי, השאיפה של חברות המימון וגם של הצרכן, היא ריבית נמוכה וקבועה ככל הניתן, כך שבמידה והתקציב מאפשר מסלולי מימון רכבים מאוד מהירים (מכונים "אקספרס" בחלק מהמקומות), תוכלו כמובן גם ליהנות מריבית די נמוכה. במקרים אלו, בדרך כלל פריסת התשלומים תהיה קצרה יותר.

 

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture