נסיעת מבחן – טיוטה קורולה

במצעדי מכירות כמו במוזיקה, יש להיטי מכירות שתוך תקופת זמן מעפילים למקום החמישי אח"כ לרביעי, שלישי, שני ו..."קבלו את המקום הראשון". ולפעמים יש להיט היסטרי שכולם מפזמים ומפזזים איתו בכל חתונה ובניגוד לסדר המקובל, הוא קוטף מיד את "המקום הראשון" טיוטה קורולה" לדוגמא...

כתבות נוספות בנושא:

מדהים: מכונית מעופפת השלימה נסיעת מבחן בין-עירונית • צפו
בהוראת הנשיא: ריסקו שורה של רכבי יוקרה, בהם מקלארן נדירה • צפו
הזוי: הנהג מצא לו דרך לעקוף את הפקק בכביש • צפו
חודש שביעי ברציפות: מחיר הדלק יעלה ב-7 אגורות החל מיום שני בחצות

את זה הוא עושה תוך שהוא עוקף מתחרה ראוי בפני עצמו ה"איוניק" של יונדאי, שאף הגדיל את מכירותיו השנה, אך הקורולה הגיע כאמור ראשון בטבלת המכירות עם מספר של 14.521 יחידות בשנת 2019.

לפני כשנה נחת כאן הקורולה בשלש גירסאות: סדאן קלאסית, סטיישן מרווחת והאצ'בק מרהיבה ביופייה. בשונה מהעבר שקורולה היא גירסת הסדאן ואואריס זה גירסת ההאצ'בק והסטיישן, כולם כעת נקראים "קורולה".

כל הגירסאות מגיעות שבקרבם מנוע 1.8 משולב עם הנעה היברידית וההבדלים הם בעיקר עניין של טעם והעדפה אישית. ההאצ'בק היא הגירסא הצעירה והנאה יותר שאף ניתן לרוכשה עם גג בצבע שונה, הסדאן הקלאסית שהיא גם הנמכרת ביותר ומצאה את עצמה בעיקר בחברות הליסינג. והסטיישן הפרקטית (שנקראת בישראל ספייס) שאותה העדפנו לקחת לנסיעת המבחן כי אנחנו אוהבים סטיישן בזכות השימושיות.

העיצוב החיצוני נאה והרמוני (ולא זהה בדיוק בכל הגרסאות) בטח בהשוואה לעיצובים העלומים של טיוטה בעבר. 

תא הנוסעים מאופיין בעיצוב נקי עם הנדסת אנוש שמתעלה אפילו על לקסוס. עיצוב נקי זה אומר שיש מסך מולטימדיה דובר עברית שיש בו את כל הפונקציות שצריך והוא עובד נפלא. 

בעולם שבו היצרנים נסחפים אחרי טרנדים ודוחפים את כל הפונקציות למסך אחד מרכזי, למרות שהם יודעים עד כמה מסוכנת כל ההתעסקות הזאת עם מסך מגע באמצע נהיגה. טיוטה מוכיחה שאפשר אחרת. הקורולה משווקת עם מתגים לצידי המסך, שני גלגלות לעוצמת השמע והתחנות וכמובן שבקרת האקלים הדו איזורית נותרה מחוץ למשחק הממוחשב וממוקמת מתחת למסך, זה נח לתפעול ובטיחותי יותר. 

בניגוד לידית הילוכים הקטנטנה שהתרגלנו לקבל ברכבים ההיברידים של טיוטה, בקורולה יש ידית הילוכים אמיתית וזה נחמד, ומה עוד יש בתא הנוסעים? בעיקר צבע שחור ומציק (בגירסת הסדאן ניתן לקבל גם צבעים בהירים שמשדרגים מאד את תא הנוסעים וחלון גג) אבל הסטישן שנתפסת לצערנו עדיין כרכב של פועלים אין אופציה כזאת.

מערכות בטיחות יש בשפע, בלימת חירום, אור גבוה אוטומטי, בקרת שיוט אדפטיבית, ושמירת נתיב. חסר זיהוי שטח מת.  

תא הנוסעים מאחור מרווח ויש לשמחתנו פתחי אוורור.

באולם הנוסעים בחלק האחורי הלא הוא תא המטען הענקי יש לכם אופציה לאחסון של 600 שקיות חלב ואם תקפלו את המושבים תוכלו להכניס יותר מ- 1600 ליטרים של חלב 3 אחוז לשטיבל הקרוב של צאנז, רק שאני לא מקנא בכם אם אחד יישפך לכם בטעות…

ואיך המנוע? עם 122 כ"ס ותיבת הילוכים רציפה, הוא בן לוויה מצוין לנסיעות ארוכות ונינוחות ופחות לנסיעות נמרצות, שם התיבה הרציפה משמיעה את קולה בשאון. וחוץ מזה אם רכשתם רכב היברידי אתם בטח רוצים לחסוך בדלק… אנחנו בנסיעה לא ממש רגועה הצלחנו להוציא 15 ק"מ לליטר.

מחיר : החל מ-134.000 ₪ לקורלה סדאן ו-139.000 לגירסת הספייס

לסיכום: החידושים בקורולה החדשה רבים הם, תא נוסעים בעיצוב נקי, מערכות בטיחות רבות, מערכת מולטימדיה מצוינת, ועיצוב חיצוני חדש ומעודכן. 

אז לא פלא שכ"כ הרבה ישראלים בחרו השנה קורולה. 

 

 

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
13 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

כל הישראלים רצים אחרי טויוטה כמו עדר…
ואחרי קורולה כמו מסוממים…
תשתחררו יש עוד מכוניות.

תפסיקו עם ה"טויוטה קורולה" די כבר,
תרגישו פעם נסיעה בהונדה סיוויק נוחות ברמות ומרחב תענוג….
מכניס את הקורולה בכיס הקטן.

השאלה היא איזה דגם של הקורולה תסחוב את הסיוויק למוסך עוד כמה שנים

הונדה סיויק באמת מציויינת אבל על מה העצבים יכלם לבקש יפה שיעשו בדיקה על הונדה!

כתבה יפה אבל טיפה דלה בתוכן. נכתב על הנדסת האנוש, מילה על העיצוב חצי מילה על המנוע ועוד נתונים טכניים יבשים.
הייתי שמח לשמוע על חווית ונוחות הנהיגה מנקודת המבט של הבוחן. הייתי שמח גם לשמוע דעה על הרכב כמכונית המשפחתית הנמכרת בהיסטוריה בדור הקרוסאוברים.
בסה"כ
תודה רבה לך!

דא עקא שבסיוויק צריכת הדלק יותר גבוהה

אין על טויוטה בעולם ובפרט על הקורולה ואפילו שיש שם בעיה
שצריך למלאות שמן אבל זה לא דומה לבעיות של הונדה….

אם אתם כבר עושים בדיקה של רכב, תעשו נסיעת מבחן כולל ניסויים מיוחדים ולא רק סתם תמונות

מה אתה רוצה זה לא יותר מכתבה שיווקית זולה …

החזקתי קרוב ל10 שנים הונדה אקרוד אמנם אמינות מעולה נסעתי כמעט חצי מליון ק"מ חוץ ממצבים וצמיגים היו רק טיפולים שוטפים ושום תקלה כמעט למעט בעיה קטנה בהיגוי שגרמה מהבורות והשיבושים בדרך לביתי כך שאין לי ספק שיש מה לבדוק בהונדה

חבל על הדיבורים היה לי גם סיויק וגם קרולה והרבה יותר טוב קרולה בגלל ש…

יש לי טיוטה סטיישן מהראשונים שהוזמנו, בניגוד לנאמר בכתבה יש לה ריפודים בהירים ודשבורד בהיר (בצבעים שחור ושנהב מקבלים אותה עם ריפודים בהירים)…. והיא מהממת והיפה ביותר בעיר חבל"ז (יכול להיות שכבר אין גרסה גבוהה כזו …אם זה נכון, בוז גדול ליבואן !! )
אם הקונה רוצה והוא מוכן לשלם יותר על גרסה בחירה יותר, אז למה למנוע את זה ממנו ?
במצב ספורט הוא אחד המשפחתיות המהנות ביותר להנהיגה שנהגתי בחיים!!
(במצב אקו = ברור שהוא רגוע, זה לא מיועד לנהיגה ספורטיבית), נהגתי על הרבה משפחתיות חלקן גרמניות עם יכולות ספורטיביות כגון : גולף, אסטרה, חלקן אירופאיות כגון פוקוס, פיג'ו … הטיוטה טובה מכולם!
זה יפני ! זה מדויק על המילימטר! אי אפשר להתחרות ביפנים המשוגעים האלה… והיפנים זה עם משוגע לטוב ולרע.
כל מי שאומר משהו אחר הוא בא למבחן עם דעות קדומות ולא אובייקטיביות.
עם זאת, ולמרות הכל הרכב נוח מאוד בג'אנטים 16 תגדילו את הג'אנטים תקבלו יותר רעש כביש, ופחות נוחות וזה טבעי בכל המכוניות (מערכת מתלים מסוג רב חיבורי מתקדמת בכל הדגמים).
האוטו הכי שקט שיש! נקודה! (למה? כי הוא משתמש המון במנוע החשמלי, סוללה יותר חזקה ומסוגלת להניע את הרכב גם במהירויות גבוהות) וגם שהמנוע בנזין נכנס הוא בקושי נשמע, לא תמיד יודעים שהוא נכנס, לפעמים צריך להסתכל במד סל"ד כדי לדעת שהוא עובד.
רעש מנוע – נשמע רק במקרה ממש קיצון, וגם אז הוא נשמע לכמה שניות ואז הטורים יורדים וחוזרים לרעש הרגיל, בנסיעה נורמלית הוא לא נשמע, צריכת הדלק מתייצבת על אחד לעשרים.
חסרונות = לא כל כך מרווח בחלק האחורי היא לא רחבה כמו הגרמניות, בגז' גדול, אבל לא כמו שציפיתי (בכל זאת מדובר בסטיישן אתה מצפה שיכניס חצי בית) חוסר במקומות אכסון בתא הנוסעים… וזהו פחות או יותר, סה"כ הסטיישן הוא המוצלח ביותר שבין הקורולות.

לי יש טיוטה לנד קרויזר אבל יותר אהבתי את טיוטה סיאנה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture