בובי בראון נכנסה לראשונה לתחום האיפור ב-1991 עם השקת "בובי בראון איסנשלס" אשר שינתה את פני האיפור עם 10 שפתונים על בסיס גוון חום .
הפילוסופיה של בובי פשוטה: "נשים רוצות להיראות ולהרגיש כמו עצמן רק יותר מועצמות ועם יותר ביטחון". גישתה הייחודית לקוסמטיקה הייתה מתנה שנשים, אשר רצו מראה טבעי, חיכו לה זמן רב ולכן לכדה את תשומת ליבה של אימפריית הקוסמטיקה אסתי לאודר אשר רכשו את "בובי בראון קוסמטיקה" ב-1995.
20 שנה לאחר מכן, בובי בראון קוסמטיקה היא מותג גלובאלי אשר התרחב מעבר לשפתון, למגוון רחב של מוצרי איפור , בישום וטיפוח עור.
היום, עם נוכחות של קרוב ל 1000 נקודות מכירה ב-60 מדינות, בובי בראון קוסמטיקה מבוקשת על ידי אומני איפור בעלי של עולמי, ידוענים, וסטייליסטים המעריכים את גישתה הייחודית של בובי ויכולתה לתרגם את המגמות האחרונות לסגנונות מראה של החיים המציאותיים הניתנים ליישום.