Yaacov Cohen/FLASH90

ליאון: "התמיכה של ש"ס ו'דגל' מרגשת ומחממת"

דייטש: "מחר יתכנסו ראשי אגודת ישראל לדון בעניין". אלקין: "נחשפה תכניתם של דרעי וליברמן לנסות להשתלט על ירושלים". ברקוביץ: "אלקין במרדף נואש אחר המפלגות החרדיות". דיווח: דגל יתמכו בליאון בתנאי שיוכיח שיש לו 30,000 קולות לא חרדיים

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

המועמדים מגיבים: לאחר חתימת מנהיגי תנועות 'דגל התורה' ו'שס' מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי ונשיא מועצת חכמי התורה הגר"ש כהן על מכתב תמיכה במשה ליאון לראשות עיריית ירושלים, המועמדים מגיבים, ליאון מברך, האחרים פחות.

ליאון מסר הערב כי "התמיכה של תנועת ש"ס ושל תנועת דגל התורה בי, מרגשת ומחממת את הלב, ונושאת בשורה בעבורי ובעבור תושבי העיר. תמיכה זו מצטרפת לתמיכתם של ציבורים גדולים ומגוונים בי, וללא ספק מהווה נדבך חשוב מאד בדרכי להיבחר לתפקיד ראש העיר. אני מלא תקווה ואמונה ומשוכנע שאוכל לדאוג לירושלים ולתושביה ובעזרת השם להחזיר אותה לימיה הגדולים".

לדבריו, "אני אוהב את העיר ואוהב את תושביה, ואעשה כל שביכולתי על מנת שלא לאכזב אותם ולהצדיק את התמיכה בי. אני מבטיח לכל תושבי העיר, על כל חלקיה וגווניה כי אהיה ראש עיר שדלתו ולבו פתוחים לכל, עם דאגה כנה לכל אחת ואחד מהתושבים ודאגה לחיים המשותפים של כולנו בעיר".

ממטה יוסי דייטש נמסר: "גמר חתימה טובה לכל עם ישראל ותושבי ירושלים בפרט. בזירה המונציפאלית היו בחודשיים האחרונים ירידות ועליות. מחר בבוקר יתכנסו ראשי אגודת ישראל לדון בעניין. איחולים לפתקא טבא".

זאב אלקין הגיב במתקפה חריפה ומסר כי "אחרי שהכחישו והסתירו במשך חודשים ארוכים,נחשפה תכניתם של דרעי וליברמן שוב לנסות ולהשתלט על ירושלים ולהריץ שוב את משה ליאון שזוכה בכל הסקרים לתמיכה חד ספרתית של התושבים. לצערי,טובת ירושלים אינה עומדת לנגד עיניהם, אלא דילים פוליטיים ואינטרסים זרים המסכנים את עתידנו כאן בירושלים".

"דרעי וליברמן הם אלו שהפעילו לחץ אדיר כדי למנוע ממני להגיש את מועמדותי לראשות העיר ונכשלו. דרעי וליברמן הפעילו לחצים גדולים על ראש הממשלה כדי שלא יתמוך בי ונכשלו. למה הם התאמצו כל כך לפגוע במועמדות שלי? כי הם יודעים, שאני המועמד היחיד שינצח אותם. עכשיו הזמן שלנו, תושבי ירושלים היקרים, חברים מכל המפלגות, להתאחד ולהוכיח להם כי הקומבינה הזאת לא תעבור. ביחד ננצח אותם", חתם אלקין.

עופר ברקוביץ אמר בתגובה כי, "אם ירושלים לא תהיה של כולם, היא פשוט לא תהיה. ליאון קיבל את התמיכה של שס ודגל התורה, ואלקין במרדף נואש אחר המפלגות החרדיות והעסקנים החרדים, אבל הציבור הירושלמי איתי. בעוד ליאון ואלקין מזניחים את הציבור הציוני, הדתי לאומי והחרדים העובדים והלא מיוצגים, ירושלים בראשותי תפעל בשותפות, לטובת כולם כולל כולם, זה לצד זה ולא זה על חשבון זה".

בינתיים, למרות שהבחירות כבר בפתח, נראה שבכל זאת זה לא סופי. פרשן 'החדשות' עמית סגל דיווח הערב כי לפי גורם חרדי, ראשי דגל התורה עדכנו את אלקין שהתנאי שלהם לתמיכה בליאון הוא שיוכיח להם שיש לו 30,000 קולות לא חרדיים, אחרת יצביעו אלקין. הדד ליין: ראש חודש חשוון, 10.10 למניינם. במקביל, ב'כאן חדשות' חשפו כי "בשני בערב אלקין חיכה לדייטש מתחת לבית והציע שיתמוך בו בתמורה לסגנות וכח במועצה. דייטש השיב שיציג מועמדות רשמית ואז ידברו. זה כנראה בדיוק מה שהולך לקרות: יציג מועמדות ויוריד אותה בשביל אלקין".

ימי הכרעה: שס ודגל תומכות בליאון לר"ע ירושלים

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
7 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

הכי חשוב שלא יעלה בטעות ברקוביץ שחושב שהחרדים "העובדים" טפשים ושאין מי שייצג אותם, אין לו חצי מושג מה היא דעת תורה וביטול לחכמים, הוא חושב שחרדי עובד הוא אדם שמשוחרר מלקבל דעת רבו.
אין אנו רוצים ניר ברקת 2, ראש העיר שהחטיא וציער אלפי יהודים במשך כהונתו, אם זה מלעודד מסיבות ליליות בכל האזורים ובשוק, ואם זה לפתוח מרתון ולחסום את כל העיר בערב שב"ק ולגרום לכל האצנים ומשפחותיהם לחלל שבת. ברוך שפטרנו.

ישנה בדיחה עתיקה בענין הבחירות השונות, שלפני הבחירות, מרוב מודעות בקירות, הקירות מדברים אתך. אחרי הבחירות, אתה מדבר אל הקירות.. "בחרות (בחירות), אפם בנו..

סוף סוף הליטאים קבלו אומץ מול החסידים נמאס התוקפנות של החסידים שחושבים שהם יכולים לעשות מה שהם רוצים

עץ במי יתמכו?

התמיכה של ש"ס ודגל מחממת את הלב
בנשיאות מנהיג הדור והדרו חכם שלום כהן

דייטש הולך לנצח על בטוח !!!!!!!!!!!!!! הוא יביא לליאון קוגל ולאלקין טשולנט והם ישכבו במיטה ביום הבחירות ולא יכלו לזוז יוסי דויטש היחיד שעושה לא רק מדבר כמו כולם

לאלי. אולי שיקבלו אומץ פעם אחת מול הרוח החדשה הנושבת בקרבם של חרדיות חדשה 1.התמיכה בליאון 2. אי היציאה להפגנה נגד חילולי השבת בבני ברק 3.אמירת כן על כל נוסח שרק יוצע של חוק הגיוס אפילו מבלי לרדת לעומק הפרטים…האם לזאת אתה מתכוון באמרך "אומץ" לזאת לא צריך אומץ מספיק ברפיון עקרונות…

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture