צילום Pixabay

קרקעות למכירה ביוקנעם

כיום קרקעות חקלאיות, משווקות לציבור הרחב באמצעות יזמים שונים והן מיועדות לכלל משקיעי הנדל"ן המעוניינים להבטיח לעצמם יצירת רווח הון ותשואה עתידית בעת שינויי ייעודן מקרקעות חקלאיות לקרקעות המיועדות לצרכי בנייה

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

יוקנעם עילית הממוקמת ברצועת החוף של חוף הכרמל, משתרעת על פני שטח כולל של 8,210 דונם המהווים למעשה חלק מ-20,000 דונמים אשר נרכשו בשנת 1934 על ידי חברת הכשרת היישוב לצורך הקמתה של המושבה יוקנעם.

 

בכל השטח המשתרע ביוקנעם המושבה וביוקנעם עילית (אשר הוכרזה כעיר בישראל בסוף שנת 2006), עומדות לרשותכם קרקעות למכירה ביוקנעם שחלקן מיועדות לצרכי בניה עצמית כבר היום וחלקן מהוות כקרקעות חקלאיות המשמשות בעיקר לצרכי השקעה לטווח הבינוני או הארוך. על ההבדל בין סוגי הקרקעות בשורות שלפניכם.

 

קרקעות למכירה ביוקנעם למטרות השקעה לטווח הבינוני/ארוך

 

קרקעות להשקעה ביוקנעם, בדומה לקרקעות להשקעה בכל רחבי הארץ, הן למעשה קרקעות חקלאיות שטרם הוחלט לגביהן שינוי ייעוד במסגרתו הקרקע משנה את ייעודה מקרקע חקלאית לקרקע המיועדת לצרכי בנייה. השקעות בקרקעות חקלאיות מסווגות כהשקעות ספקולטיביות בענף הנדל"ן וזאת מכיוון שמדובר בקרקעות חקלאיות שאין לדעת מתי (ולעיתים אם בכלל) יישנו את ייעודן ויהפכו מקרקעות חקלאיות לקרקעות המיועדות לצרכי מגורים או מסחר. יחד עם זאת, חשוב לציין שהשקעה בקרקעות חקלאיות מהווה כיום השקעה נפוצה בענף הנדל"ן וזאת לנוכח העובדה שחלק גדול מהקרקעות החקלאיות בישראל עתידות לשנות את ייעודן במהלך השנים והעשורים הקרובים וזאת על מנת לספק עתודות קרקע לצרכי בנייה למגורים ומסחר לנוכח הגידול הטבעי של אוכלוסיית המדינה. קרקעות למכירה ביוקנעם המוגדרות כיום קרקעות חקלאיות, משווקות לציבור הרחב באמצעות יזמים שונים והן מיועדות לכלל משקיעי הנדל"ן המעוניינים להבטיח לעצמם יצירת רווח הון ותשואה עתידית בעת שינויי ייעודן מקרקעות חקלאיות לקרקעות המיועדות לצרכי בנייה. כאשר רוכשים קרקע חקלאית לצרכי השקעה, חשוב לבדוק את סמיכות הקרקע לאזורי מגורים קיימים ומאוכלסים ואת תכניות המתאר העתידיות בנוגע לייעוד הקרקע במהלך השנים הקרובות.

קרקעות למכירה ביוקנעם למטרות בניה עצמית

סוג נוסף של קרקעות למכירה ביוקנעם כולל בתוכו את כל סוגי הקרקעות שלגביהן ניתנו כבר היתרי בנייה (ו/או כאלו המצויות בימים אלו בשלבי שינוי ייעוד סופיים). במקרים אלו, הקרקע משווקת במחירים גבוהים יותר מהקרקעות החקלאיות המיועדות לצרכי השקעה ספקולטיבית בענף הנדל"ן. קרקעות אלו מיועדות לצרכי בנייה עצמית של בתי מגורים או מבני מסחר ותעשייה (מחסנים, מפעלים וכדומה) בהתאם להיתרי הבנייה אשר ניתנו לבעלי הקרקע. במהלך השנים האחרונות, הופשרו יותר ויותר שטחים חקלאיים ביוקנעם המושבה ובשטח יוקנעם עילית, כאשר חלק מהקרקעות טרם שווקו לציבור הרחב ו/או טרם הוצעו למכירה על ידי בעלי הזכויות בקרקע. כאשר רוכשים קרקע/מגרש למטרות בנייה עצמית ביוקנעם או בכל מקום אחר בארץ, חשוב לבדוק העלויות הנלוות למחיר הרכישה ואת היקף היתרי הבנייה העומדים לרשות מחזיקי הזכויות בקרקע.

רכישת קרקעות למכירה ביוקנעם הן למטרות בניה עצמית והן לצרכי השקעה לטווח הבינוני/ארוך, הינה פעולה אותה מומלץ לקיים לאחר היוועצות מוקדמת עם אנשי מקצוע מענף הנדל"ן העוסקים ומתמחים בנושא.

חברת אגי גרופ, גאה לשווק את הקרקעות במיקומים הטובים ביותר בארץ ובמיקומים הטובים ביותר בערים השונות. אגי גרופ חרטה על דגלה לשווק רק קרקעות בהן היא מושקעת בעצמה.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture