הרובוט האוטונומי מבצע משלוח | צילום: פדקס

העתיד כבר כאן: דואר 24 באמצעות רובוט

'פדקס' מציגה מכשיר משלוחים אוטונומי שמיועד לעזור לקמעונאים לבצע משלוחים באותו היום ללקוחות שלהם. החברה משתפת פעולה עם חברות כמו AutoZone, Lowe’s, פיצה האט, טרגט, וולגרינס וולמארט "לרובוט יש יכולות ייחודיות"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

'פדקס' (FedEx) הודיעה בסוף השבוע שעבר על התפתחות בפתרונות משלוחים בחזית הקדמה כדי למלא את הצרכים המשתנים במהירות של הצרכנים. זהו מכשיר – FedEx SameDay Bot – מכשיר משלוחים אוטונומי שמיועד לעזור לקמעונאים לבצע משלוחים באותו היום ללקוחות שלהם.

ביזנעס שימושי

באמצעות הרובוט, קמעונאים יוכלו לקבל הזמנות מלקוחות בקרבת מקום ולספק אותן באמצעות רובוט ישירות לבית או לעסק של הלקוח באותו יום. FedEx משתפת פעולה עם חברות כמו AutoZone, Lowe’s, פיצה האט, טרגט, וולגרינס וולמארט – כדי לעזור בהערכת צורכי המשלוחים האוטונומיים של הקמעונאים. בממוצע, יותר מ-60 אחוז מהלקוחות של הסוחרים גרים במרחק של עד שלושה מייל מסניף, וזה מדגים את ההזדמנות של משלוח מאוד מקומי לפי דרישה.

"FedEx SameDay Bot הוא חידוש שנועד לשנות את פני המשלוחים המקומיים ולעזור לקמעונאים לענות באופן יעיל על הציפיות העולות של לקוחותיהם", אמרה ברי קריר, סגנית נשיא ביצועית ומנהלת שיווק ותקשורת ראשית של פדקס. "הרובוט הוא אבן דרך במשימה המתמשכת שלנו לפתור את המורכבויות והעלות של משלוחים באותו יום, במייל האחרון עבור שוק המסחר האלקטרוני הגדל באופן בטוח וידידותי לסביבה".

הרובוט של פדקס מפותח בשיתוף פעולה עם DEKA Development & Research Corp. והמייסד שלה דין קיימן, שהמציא הרבה טכנולוגיות ששינו את החיים ביניהן מכשיר ההתנייעות האישי iBot™ וה-Segway®.

"לרובוט יש יכולות ייחודיות שבזכותן הוא לא דומה לאף רכב אוטונומי אחר", אמר קיימן. "התבססנו על בסיס הכוח של ה-iBot, מכשיר התנייעות מתקדם עם אישור FDA לאוכלוסיית הנכים עם יותר מ-10 מיליון שעות פעולה אמינות בעולם האמיתי. על ידי שימוש בבסיס הזה ביישום נוסף, אנחנו מקווים ש-iBot יהיה אפילו יותר נגיש לאלה שצריכים אותו בשביל ההתנייעות שלהם עצמם".

הרובוט של פדקס מיועד לנוע על מדרכות לצידי הדרכים, ולהוביל באופן בטוח משלוחים קטנים לבתים ולעסקים של הלקוחות. הפונקציות של הרובוטים כוללות טכנולוגיה לשמירה על בטיחות הולכי הרגל מה-iBot, בתוספת טכנולוגיות מתקדמות כגון לידאר ומצלמות מרובות, שמאפשרות לרובוט המונע באמצעות סוללה עם אפס פליטות להיות מודע לסביבתו. לפונקציות האלה מוצמדים אלגוריתמים של למידת מכונה כדי לזהות ולעקוף מכשולים, להתוות מסלול בטוח ולאפשר לרובוט למלא אחר חוקי הדרך והבטיחות.

טכנולוגיה קניינית מעניקה לרובוט יכולות רבות, ומאפשרת לו לצלוח פני שטח לא סלולים, אבני שפה ואפילו מדרגות לקבלת חוויית משלוח יוצאת דופן מדלת לדלת.

'פדקס' מתכננת לנסות את הרובוט בקיץ הזה בשווקים נבחרים, ביניהם ממפיס, טנסי, בכפוף לאישורים סופיים של העירייה.

"אנחנו מאוד נרגשים שפדקס בחרה בעיר הבית שלה כאחת מערי הפיילוט של החידוש המהפכני הזה", אמר ראש העיר ג'ים סטריקלנד, העיר ממפיס. "אנחנו מצפים לעבודה עם פדקס ולהמשיך להכניס לשימוש טכנולוגיות שיעזרו לשפר את איכות החיים בקהילה שלנו".

הניסוי הראשון יכלול משלוחים בין סניפים נבחרים של FedEx Office. FedEx Office מציעה כעת שירות SameDay City שפועל ב-32 שווקים ו-1,900 ערים באמצעות רכב ממותג של פדקס ועובדי פדקס במדים. הרובוט של פדקס ישלים את השירות SameDay City של פדקס.

הרובוט של פדקס יתמוך בקמעונאים בכמה מגזרים, והקבוצה הראשונה של לקוחות קמעונאות שראו את אב הטיפוס הכירו בערך המוסף שהטכנולוגיה יכולה להביא לענפים שלהם.

הרובוט הופיע לראשונה בציבור ביום שלישי שעבר, ואב הטיפוס שהוצג ישוכלל כדי שיעמוד בתקני ותקנות הבטיחות ולמלא את הצרכים הספציפיים של הלקוחות.

DEKA, שהמטה שלה במנצ'סטר, ניו המפשייר, היא חברת מחקר ופיתוח עם קרוב ל-600 עובדים שכוללת אנשי מקצוע בהנדסה, ייצור ואבטחת איכות המתמקדת בפיתוח טכנולוגיות חדשות שמקיפות קבוצה מגוונת של יישומים. החברה הוקמה ב-1982 על ידי דין קיימן, ממציא שמחזיק ביותר מאלף פטנטים אמריקנים וזרים ופרסים רבים, רבים מהם על מכשירים רפואיים חדשניים שהרחיבו את גבולות הטיפול הרפואי בכל העולם.

מקור: http://bizzness.net/

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture