Yonatan Sindel/Flash90

נכון שביבי לא ניצח, אבל אין פה שום ניצחון לשמאל / אליהו ר.

"אם ההצהרות של אותם נבחרי ציבור היו מונעות ממקומות אידאולוגיים ורצון להיות טובים יותר דיינו. אבל זה לא. הגיע הזמן שתתעלו מעל החשבונות הקטנים שלכם ותעשו מה שטוב לבוחרים ולכלל עם ישראל"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

בחירות מועד ב' 2019 גרמו להרבה מאנשינו בציבור החרדי למצב של בחילות 2019. בשעת סגירת הקלפיות עמדנו כמו הרבה מאד יהודים יראים הרמנו ידינו לשמים ואמרנו לרבש"ע עשינו כמעט כל שביכולתנו כדי לקדש את שמך. דא עקא שהבוקר בישר להם שהניצחון שלהם גדול אבל הקרב רק התחיל, כל פרשני וצייצני הנייעס מיהרו להספיד ולדכא את כל מי שזז.

אז למי שקצת התבלבל, תפנימו את זה, נכון אי אפשר לקרוא לביבי מנצח אבל באותה מידה ואפ' הרבה יותר אי אפשר לקרוא לגנץ מנצח. אחרי ההצהרות של ליברמן והערבים גם לגנץ אין את המנדט להרכיב קואליציה, אין פה שום ניצחון לשמאל. תכניסו את זה טוב טוב לראש גנץ לא ניצח. המצב הוא שאין לאף אחד אפשרות ריאלית להקים ממשלה משום בבחירות כאלה שגוררות למלחמת אחים אין מנצח ויש שני מפסידים.

מה שגרם לנו להגיע לפארסה הזאת זה אך ורק נרקיסיזם של אדם שמונע מחוסר שליטה באגו וכל זה בשם הדמוקרטיה. חשוב לזכור דמוקרטיה פירושה שלאזרחים יש את הזכות להשפיע על הנבחרים מישהו פה בשם הדמוקרטיה ניסה וגם הצליח לגרור מדינה שלמה לקרע ובלבול בגלל תחושות של שליטה ועליונות, נדמה לי שזה יותר מזכיר דיקטטורה.

הסיפור הכי עצוב בפוליטיקה העכשווית הוא שכל אותם אנשים חסרי אחריות ויש כמה כאלה לא למדו את הלקח. מה עושים במקרה כזה? ריסטארט. צריכים לעצור הכול ולחשב מסלול מחדש. על מי חשבתם בנט ושקד שהלכתם על ההרפתקאה המסוכנת ביותר לתולדות הימין? ממי אכפת לך ליברמן שיושב ומצהיר שכל עוד לא יזמינו אותו לטקס הסרת הלוט מעל פסל הברונזה שלו בכיכר המדינה אין על מה לדבר?

Tomer Neuberg/Flash90

יושב לו עמיר פרץ ומצהיר שכל עוד כל חברי הליכוד יהפכו לקרחים אין על מה לדבר. בדרך הכי ברורה ובלי להסתיר את האגו הוא מנסה להראות לכל חברי השמאל עד כמה הוא "גבר" ולא ייכנע לימין, עד כמה לא אכפת לו לא מתפקיד בכיר ולא משום דבר מלבד הרצון שלו לא לחבור לממשלת ימין, וכל זה כי חבריו ממפלגות השמאל דחפו אותו לומר זאת בתקופת הקמפיין המפלג שהם יצרו.

מר עמיר פרץ היקר. מותר לך ללמוד מעמיתך, כן אלה חובשי הכיפה ו"המשתטחים על קברים", שעשו בחודשים האחרונים מהלכים הפוכים מכל טינה אישית, שמו את כל התחושות הקשות והדם הרע בצד וחשבו על טובת הבוחרים, כי בזמן מלחמה ובמיוחד במלחמת אחים שכזאת זה מה שמצופה ממנהיג אמיתי לעשות.

אם ההצהרות של אותם נבחרי ציבור היו מונעות ממקומות אידאולוגיים ורצון להיות טובים יותר דיינו. אבל זה לא. תפקידם של הנבחרים הוא לקדם נושאים שיהפכו את המצב הכלכלי החברתי והמדיני לטוב יותר. למנוע בירוקרטיה ותסבוכות לאזרחים שסה"כ מבקשים לחיות פה לפי אורח חייהם בשלווה. ובעצם להניע מהלכים שמיטיבים עם החברה הישראלית.

במקום זה, אותם נבחרי ציבור שיושבים הרבה זמן על כסאותיהם התחילו לשכוח את תפקידם ומשחקים במשחק הכיסאות, רק שבשונה מהגן אחרי כל כיסא עומדים מיליוני אזרחים ותוהים האם זאת הסיבה שבגינה הגעת לתפקידך כנבחר ציבור? ע"מ לפרוק את האמוציות האפלות שלך?

הגיע הזמן שתתעלו מעל החשבונות הקטנים שלכם ותעשו מה שטוב לבוחרים ולכלל עם ישראל. שווה את תחושת הניצוץ היהודי שבוערת ברוב אזרחי ישראל, שווה את השקט היחסי שגם ככה מופר לעיתים קרובות, שווה את השפיות והטוהר שצריך להישפך כאן ובמסות, על כל הדם הרע שעבר עלינו בחצי שנה האחרונה.

אתם מוקפים בכ"כ הרבה יועצים סביבכם מדיני, כלכלי, אסטרטגי, אולי תעסיקו גם יועץ רגשי תאמינו לי זה שווה. אז אנא מכם בשם רבים רבים מהבוחרים גלו אחריות יציבות ובעיקר בגרות.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

בדרך כלל קשה לי לפרגן על משהו שלא אני כתבתי אותו…
אבל הטורדעה שלך, נכון. ימין. חזק.

אחד הטורים החזקים שקראתי.
גירזנת כמו שצריך את מי שצריך.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture