הרב ישראל אייכלר במאמר חג אקטואלי מתמיד

במאמר שנכתב בתחילת החג, מוכיח הרב אייכלר את העובדה הידועה, מה שלוחצים את החרדים מקבלים בבומרנג ממדינות העולם. כאשר יענו אותו

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

אין מילה בנאומו של אחמדינג'אד שנשא באו"ם ביום הכיפורים, שלא נאמרה קודם נגד החרדים בתקשורת הישראלית. שטופי מוח בארץ מאמינים בעלילות נגד היהדות ושומריה, לא פחות מתושבי טהרן. תמליל נאומו של הצורר מאיראן, נשמע כלקוח מן התקשורת הישראלית, בהחלפת מילה "חרדים" במילה "ציונים".

א.  היהודים שהנחילו לעולם את החכמה והדעת, כבר יודעים קרא וכתוב בגיל 3. הם נקראים בתשקורת: "בורים פרימיטיביים" ו"לא תרבותיים". על פי השסאים ה"נאורים" מי הם ה"בורים ופרזיטים"? הצעירים הממושקפים (ברובם) מעיון באותיות התורה הקדושה. אנשים שמאז היו ילדים ונערים, עיניהם ומוחם שקועים בספר ועוסקים בלימוד ובהתקדמות. (שטייגן) על מי אמר "האדם הנאור" אחמדיניג'אד נשיא פרס "ציונים לא תרבותיים" דווקא על אלה שכל חפצם להתבולל בתרבות הגויים.

ב.  בכל איראן, שגודלה כגרמניה צרפת ספרד ובריטניה גם יחד, לא נמצאו אנשים "לא תרבותיים". רק "הציונים" נחשפו כ"לא תרבותיים". גם המתבוללים מתל אביב לא מצאו בחינוך הממלכתי ובבתי הסוהר אנשים "לא תרבותיים" אלא אצל החרדים לומדי התורה והוגיה בחכמה. בפרפראזה על הפתגם הידוע אפשר לומר: "נקמת הילד החרדי הקטן, ביטא השטן האיראני".

ג.   "הרמאות הציונית שולטת על הכלכלה העולמית ומשתקת את ממשלות העולם. השלטונות נכנעים לסחטנות הציונית. בגללם המערב משעבד את העניים בכל האומות והעולם שותק" – טען ה"ראיס" המטורף מאיראן. זאת בדיוק הטענה הנשמעת והנכתבת והנפוצה ביותר בתעמולה התקשורתית היוצרת חברה שטופת מוח: "החרדים הסחטנים משתלטים בכל מקום ושולטים בממשלה הנכנעת להם משעון הקיץ ועד לתקציבי המדינה. הם מתפרנסים מרמאות ומקצבאות. בגללם סובל העם העובד והמשרת. בגלל החרדים אין דירות ויוקר המחיה וכל מרעין בישין".

ד.   "תארו לעצמכם איך פלשתין היתה נראית בלי ציונים" – צייר אחמדיניג'אד את שאיפתו באו"ם. האיראנים מאמינים שהציונים כבשו את פלשתין שלא כדין ופלשו לאדמות הכבושות ומפריעים למנוחת השכנים. גם "האדם הנאור" השולט מתל אביב ועד מודיעין החילונית, חולם על פארקים בלי חרדים.

זה לעומת זה עשה אלוקים. העולם הערבי והמערבי מחזק את איבתו ואת הרטוריקה האנטישמית שלו, ככל שההגמוניה החילונית מטיפה נגד ילדים חרדים "רבים מדי" ורודה בהם בחוקי אפליה ועושקת מיסים וארנוניות לצרכי שלטונם וחוסמת מקומות עבודה מחרדים. הגויים פשוט מצטטים את העלילות שכותבים בתקשורת הישראלית. בכל מקום שכתוב מתנחלים ו/או חרדים, הם כותבים ישראלים או ציונים.

זה לא רק איראן. גם בנורבגיה ובשבדיה מסיתים נגד הישראלים. בכל האוניברסיטאות מבריטניה ועד צרפת, מאמריקה הדרומית ועד צפון אירופה, המרצים הישראלים שנואים ומנודים, ממש כמו החרדים במדינה החילונית. שלא לדבר על מדינות ערב ואפריקה אין דריסת רגל לישראלים, ממש כמו בפארק ענבה הכבוש בידי עירית מודיעין.

אומרת עיריית מודיעין שהחרדים מהווים מטרד לתושבי מודיעין המגיעים לפארק ענבה. ראש העיר מודיעין מאמין שהחרדים פולשים לפארק שלו. אחמדיניג'אד טוען באותו פאתוס, שהציונים מהווים מטרד לפלשתינים הגרים בפארק פלשתין. גודלה של פלשתין השלימה לעומת איראן, קטנה יותר מגודל פארק ענבה לעומת פלשתין. אין לשכוח שהפארק הגדול נבנה מכספי משלמי המיסים החרדים העשוקים, לא פחות מכספי המיסים של תושבי מודיעין.

להבדיל אלפי הבדלות מאחמדיניג'אד, המתבוללים לא רוצים להשמיד את ילדי החרדים, חלילה, אלא רק להעבירם לשמד רוחני. הם פועלים באמצעות גזירות שלטוניות כמו הליב"ה והגיוס וה"שילוב" בתרבות הרעה למען מטרה אחת: שהחרדים לא יהיו חרדים לדבר ה'. זה הכל.

ה"נאורים" לא נואמים באו"ם אלא יוצרים מצוקת דיור ותעסוקה מתוכננת ומאורגנת.

סיפור קצר: עסקנים חרדים הגיעו לעיר בינונית ותיקה בצפון ובקשה לבנות שכונה חרדית. הם נפגשו עם האדריכל הממשלתי באזור וראו שכל התכניות לשכונות החדשות בנויות לפי דירות צמודות קרקע גדולות ולצידם בנינים של 12 קומות ויותר. הם שאלו למה לא לנצל את השטח בבניני קומות נמוכים יותר ולא לבזבז קרקע יקרה לדירות צמודות קרקע. בכך  אפשר להביא אוכלוסיה חרדית לבנות ולהיבנות בעיר. האדריכל צחק ואמר בכנות: "יש הנחיה ברורה בכל הערים לבנות שכונות שהחרדים לא יוכלו לרכוש אותם. לכן בונים דירות גדולות צמודות קרקע ולידם בנינים הסמוכים שנועדו לזוגות צעירים, בגובה כזה שחרדים לא יוכלו לקנותם בגלל המדרגות הרבות בשבת. אתם רוצים לשנות את התכניות שכל מטרתן למנוע את בואכם לעיר?!

האויב הפנימי פשוט מבצע תוכניות "הדרת חרדים" באופן עקבי, בכל תחומי החיים. מטרתם להדיר את רגלי החרדים מכל מקום מגורים, מכל מקום פרנסה ומכל יכולת להתקיים בארץ הזאת. את שאיפתם הם מוציאים לפועל בכל תכנית מגורים בכל עיר ומושב. מנכ"ל משרד השיכון לשעבר כתב זאת שחור על גבי לבן. המדינה מתנגדת לכניסתם של חרדים לערים מעורבות. אבל כאשר בא שר חדש, חרדי למהדרין ובונה את חריש עמוק בוואדי ערה, זעקת סדום עולה לשמים.

תקצר היריעה מלפרט, את הדוגמאות בתקשורת ובשטח, שמטרתן "הדרת החרדים" מארץ ישראל.

למען הקלת "הנטל הכלכלי", הם היו אוסרים להקים משפחה ברוכת ילדים במדינה. אין להם בעיה עם טיעונים, להצדקת הגזענות. למזלנו הם חוששים לגזור כך על המגזר הערבי. אבל המטרה ברורה. ברוני התקשורת בתל אביב ושליטי טהרן, שניהם לא רוצים חרדים ב"פלשתין הכבושה" בערבית או ב"מודיעין החופשית", בעברית.

מודיעין תהיה למשל ולשנינה לרוב ראשי הערים בארץ שלא רוצים יהודים חרדים בקרבתם. הם לא יעיזו לומר זאת על אריתיראים ואתיופים וערבים, אבל יגידו גם יבצעו טרנספר לחרדים בלי שום בעיה.

ייאמר שוב, שאין להשוות את עירית מודיעין לשליטי איראן. אסור לאבד פרופרוציות. יש  הבדל גדול בין פצצת אטום לבין מניעת כניסה לפארק. אבל הלגיטימיות לבטא בגלוי איבה אנטישמית למראה פאותיהם המסתלסלות של ילדי החרדים, זהה לחלוטין בין בנין האו"ם בניו יורק לבין מעוזי התקשורת בתל אביב ובטהרן. השנאה לחרדים בעזה אינה גדולה מזו של מודיעין. חז"ל אומרים שגדולה שנאה ששונאין עמי הארץ לתלמידי חכמים יותר מעכו"ם ונשותיהן יותר מהם".

הערת אזהרה, אם הפארק שליד מודיעין יהיה "יודען ריין" בחול המועד סוכות, זה יהיה אות קין על מצחה של מדינת ישראל שלא יימחה לעולם. לא נשכח ולא נסלח. לא בגלל חשיבות הפארק, אלא בגלל הזיכרון הטרי, של "המטרד היהודי" שסולק מאירופה בידי אנשים המנומסים ביותר באירופה. אירופה שמחה להיפטר מששה מליון יהודים שפלשו ל"מרחב המחיה" שלהם. בשכר זאת הוצפה אירופה בשישים מליון מוסלמים. מי שרוצה היום להיפטר מילדי החרדים במדינה, יקבל מיליוני ילדים פלשתינים, אפריקאים ומהגרים מאסיה ועד סין, לתפארת מדינת ישראל.

ודוגמא נוספת לסיום, התחנה הצבאית הקדישה עשרים דקות למחרת יום הכיפורים, לתיאור ליל כל נדרי בירושלים. אף מילה על מה שאתם יודעים על תפילות צום יום הכיפורים. בטרם דווח על נסיעת נתניהו לאו"ם, סיפרו לעולם כולו על: "חובשי כיפה בדרך חברון בירושלים (הכביש הראשי בתלפיות) השליכו אבנים ועציצים שהוכנו מבעוד מועד בליל כיפור על רכבים המשטרה ליוותה את הרכבים הערבים להגן עליהם….

מה יאמרו האיראנים לשמע העדות של התחנה הצהלי"ת, על מעשיהם של היהודים ביום כיפור? עם תחנה צבאית כזאת, מי צריך את אל ערביה ומה לנו נגד אל ג'זירה?!

על אפם וחמתם של משנאי ה', ילדי הפאר שגורשו מפארק מודיעין, יצוצו ויפרחו כשושנים בכל רחבי הארץ. עליהם הכתוב אומר: "עוד זאת אדרש לבית ישראל וכו' כצאן קדשים כצאן ירושלים במועדיה, כן תהיינה הערים החרבות, מלאות צאן אדם. וידעו כי אני ה'". (יחזקאל לו)

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
8 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מר אייכלר [לא הרב בגלל דעת בעלי בתים שיש לך] הגמרא פסחים דף מ"ט ע"ב אומרת הפוך ממך גדולה שנאה ששונאין עמי הארץ לתלמיד חכם יותר משנאה ששונאין עובדי כוכבים את ישראל. וכולם גם יודעים שבשואה הקאפו"ס ימח שמם היו יותר אכזרים מהנאצים

ברוך ה` נגמר תקופת החגים, וכל ההתעלות והדביקות בה` והשמחה בו ובתורתו. ואנחנו יכולים לחזור להטפות של הרב אייכלר על איך שכולם שונאים אותנו, וכמה אנחנו מסכנים. ושזה לא נכון כי באמת אנחנו טובים וכו` וכו` וכו`.
תצאו מהבוץ הזה, ותתרכזו במה שחשוב בחיים, וטהר לבנו וכו`. ואם צריך שמישהו יתעסק עם אפיקורסים, ששקועים בטינופת, שיעשו כן בלא להשפריץ על הציבור מההתעסקות שלהם במדמנה.

דברים כדורבנות!
כל המבולבלים למיניהם מגיבים כאן מחוסר פירגון והבנה בסיסית בהיסטוריה היהודית הקרובה והרחוקה…
לכו תלמדו, תשכילו, ואז תבינו על מה הרב אייכלר מתריע ומדבר כבר שנים.
לא יפה להגיד אמרנו לכם! אבל… ככל שהזמן מתקדם ושעון העצר של המדינה הזאת בהנהגה הנוכחית ממשיכה להתקיים פשוט מתבררים הדברים של הרב אייכלר כנכונים על אפם ועל חמתם של כל הטיפשים קצרי הרואי.

האם הכוונה גם אלי חוסר פירגון להיפך לצערי אני טוען שמר אייכלר מתון מדאי או פחדן

"מר" יאסעלע (לא הרב, בגלל חוסר ההבנה שלך), איפה אתה רואה בגמ' הפוך מדבריו, הרי זה בדיוק מה שהוא כתב, האינך רואה /מבין זאת?!

מר יאסעלע (לא הרב בגלל דעת בעלי בתים שיש לך) הרב אייכלר הוא בעל שיעור קומה ותלמיד חכם שפועל יומם ולילה למען עם ישראל וכנראה לכן אתה מזלזל בו בגלל ש"שנאה ששונאין עמי הארץ לתלמיד חכם יותר משנאה ששונאין עובדי כוכבים את ישראל".

למר יאסעלע (לא הרב בגלל דעת בעלי בתים שיש לך) הרב אייכלר הוא בעל שיעור קומה ותלמיד חכם שפועל יומם ולילה למען עם ישראל וכנראה לכן אתה מזלזל בו בגלל ש"שנאה ששונאין עמי הארץ לתלמיד חכם יותר משנאה ששונאין עובדי כוכבים את ישראל".

נוקב ואמיתי, אבל גם החרדים סובלים מידה כנגד מידה.. יחס דומה מקבלים בעלי התשובה מהחרדים (שחלקם גם בעלי תשובה, רק "ותיקים" יותר..), ספרדים מאשכנזים, חסידים מליטאים.
מעבר להתנכלות החילונית – החרדים משלמים גם בהדרדרות הנערים והנערות. ילדים הם אמת – והאפלייה היא שקר. "חסידות" מדומה – רק עם "חסידים כמוך" – אינה תורה אינה אמת ואינה דרך השם. במקום להילחם באייפוד ובפאות – צריך להלחם בניכור בתוך החברה החרדית, למי שעדיין "לא מספיק".. או לא כמוני.
ילד שרואה זאת, מסיק את המסקנה הנכונה (מבחינתו) שכל העסק הוא זיוף, ומכאן הדרך לעולם הזה – קצרה. האייפוד והפיאות הן בריחה, בריחה מהזיוף.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture