ארדן בדיר אל אסד: "יש כאן הזדמנות לחזק את הקשר עם המשטרה"

השר לביטחון הפנים ומ"מ מפכ"ל המשטרה ערכו סיור בדיר אל אסד ובענה ונפגשו עם ראשי רשויות מהמגזר הערבי במטרה לקדם שיתוף פעולה במסגרת המאבק בקורונה לקראת ובמהלך חודש הרמדאן. בתוך כך, משטרת ישראל ופיקוד העורף חילקו חבילות מזון לקשישים בכפר

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

השר לביטחון הפנים גלעד ארדן ערך היום סיור בדיר אל אסד ובענה, שכלל מפגש עם ראשי רשויות מהמגזר הערבי במטרה לקדם שיתוף פעולה במסגרת המאבק בקורונה לקראת ובמהלך חודש הרמדאן.

השר לביטחון הפנים, גלעד ארדן, סייר יחד עם מ"מ המפכ"ל מוטי כהן בצפון הארץ ונפגש עם ראשי הרשויות הערביות במטרה לתאם ציפיות ולסכם על פעילויות משותפות שימנעו את התפשטות נגיף הקורונה בחברה הערבית במהלך הרמדאן. במסגרת הסיור ביקר השר ארדן בדיר אל אסד וכן במחסומים סביב הישוב, תוך סקירת פעילות המשטרה באזור ומפגשים עם שוטרים ואזרחים שבשטח.

השר ארדן: "חודש הרמדאן כולל תפילות וסעודות לשבירת הצום, שעלולות לייצר סיכון משמעותי לעלייה בהתפשטות הקורונה ואנחנו חייבים לנקוט צעדים כדי להתמודד עם איום זה. הצעדים האלה, בדומה לצעדים שעשינו בפסח ובמימונה לא יכולים להצליח אם יבואו רק מטעם הממשלה ונדרש שיתוף פעולה עם הציבור ואחריות אישית – כל אחד על עצמו ועל משפחתו".

"המשבר הזה מצד אחד הוא סכנה, ומצד שני יש כאן הזדמנות גם לחזק את החיבור והקשר בין המשטרה וגופי החירום לבין הציבור הערבי שרוצה ביטחון אישי ומגיעה לו ולילדיו הגנה מפני אלימות, שיטפונות או קורונה. המשטרה אחראית על הפיקוד והשליטה אבל הרשות המקומית היא זאת שנבחרה על ידי התושבים לנהל את חייהם והיא מבחינתנו בת השיח העיקרית להחלטות, להתייעצות, לשותפות ולביצוע של מה שהיינו רוצים להשיג ביישובי המגזר הערבי.

השר לביטחון הפנים הוסיף: "הגעתי לכאן כדי לשמוע מכם איזה החלטות נכון לקבל, האם יש סיוע שאתם זקוקים לו באמצעים, הסברה, החלטות ממשלה או כל דבר שהממשלה והמדינה יכולים לסייע בו – אנחנו פה לרשותכם".

מ״מ מפכ״ל המשטרה ניצב מוטי כהן אמר: "בסוף השבוע הקרוב יחל חודש הרמדאן, שיטמון בחובו אתגר משמעותי לאזרחי ישראל המוסלמים וגם לנו כמשטרה. גם בחג הזה בצל הנגיף שאינו מבחין בין קהילה לקהילה צריך יהיה לחגוג אחרת. כל משפחה גרעינית בביתה ללא התקהלויות, התכנסויות המוניות או יציאה אסורה למרחב הציבורי".

כהן הוסיף: "אנחנו כמשטרה נהיה שם לצדכם, בתוך הישובים ומחוץ להם, לכל אורך החג בפעילות מניעה, הסברה ואכיפה. נפעל בכוחות מתוגברים בכדי לוודא הקפדה מלאה ועקבית אחר הנחיות משרד הבריאות. כבר הורתי על תגבור עמדות במוקד המידע הארצי של המשטרה (110) בשפה הערבית. אנחנו מקיימים שיח פורה ורצוף עם הקהילה ומנהיגיה ומקווים לשיתוף פעולה מלא מצד הציבור בשעת מבחן זו. רק יחד כמשטרה מקצועית וחברה אחראית- ננצח הנגיף ונשמור על הבריאות של כולנו".

בתוך כך, שוטרי משטרת ישראל פועלים למען הקהילה בכפר דיר אל אסד, במסגרת זאת הבוקר יחד עם פיקוד העורף והמועצה המקומית דיר אל אסד חילקו שוטרי משטרת ישראל חבילות מזון עד לפתח ביתם של קשישים ומוכרי רווחה ברחבי הכפר. פעילות זאת נעשתה במטרה לסייע בימים מאתגרים אלו לאוכלוסייה ועל מנת למנוע את יציאתם מהבית של אנשים הנמצאים בקבוצת הסיכון ובכך לשמור על בריאותם.

המשטרה קוראת לציבור להישמע להנחיות והוראות משרד הבריאות, שכן אי קיומן משבש את המאמץ הלאומי במאבק בהתפרצות הנגיף והתפשטותו בישראל. לצד ביצוע כלל המשימות המוטלות לפתחה של המשטרה בהקשר של הביטחון השוטף, אכיפת החוק ושמירת הסדר הציבורי, משטרת ישראל תמשיך לסייע לקהילה ולמשרד הבריאות במאמץ האכיפה למניעת התפשטות הנגיף ככל שיידרש, הכול במטרה לשמור על שלום הציבור ובריאותו.


צילום: דוברות המשטרה

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
6 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

תמימון.
הוא באמת חושב שהערבים מעוניינים בקשר עם המשטרה?

עם דיר אל אסד ( שזה כפר נפלא ואין לי תלונות עליו – לעיתים קרובות אני מבקר שם) זו הזדמנות להדק קשרים ,
עם החרדים – זו הזדמנות להסתכסך על כל שטות

בושה וחרפה. בבני ברק לא דיברו כך בהתחלה… ישר אמרו "סגר", "סכנת התפרצות חמורה", ואילו כאן – צריך להבין, ליצור שיתופי פעולה… פשוט פחדנים. ידוע לכל שתושבי הכפרים הללו לא יקשיבו למשטרה. אז חודש שלם הם יעשו הילולות מרובות משתתפים ורק ביום האחרון המשטרה תאכוף. תזכרו מה שאמרתי.

ככה גם עשו אם החרדים???

מוטי תיהיה אתה לבד בקשר עם המשטרה-אנחנו לא צריכים אותם

אם מישהוא רוצה להנות פעם בחיים – שילך לקארטינג בדיר אל אסד – הכי טוב בארץ!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture