ירושלים: משאיות ארבעה מינים עוברות בשכונות ומוכרות במחירי עלות • צפו

במסגרת היוזמה יסתובבו שלוש משאיות בין השעות 10 בבוקר לעשר בערב, בשכונות החרדיות וימכרו את ארבעת המינים בהכשרים המהודרים ביותר במחירי עלות. ליאון: "אנחנו עושים הכל על מנת להקל על התושבים ולהביא להם את ארבעת המינים עד הבית"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'


ביוזמת ראש העיר ירושלים, משה ליאון ומ"מ ראש העיר, אליעזר ראוכברגר, משאיות ארבעה מינים יעברו בשכונות וימכרו את ארבעת המינים במחירי עלות. היוזמה תקל על אלפי אנשים שלא יכולים לצאת מהשכונות בשל הסגר שהוטל על מדינת ישראל בצל התפרצות נגיף הקורונה.

במסגרת היוזמה יסתובבו שלוש משאיות בין השעות 10 בבוקר לעשר בערב, בשכונות החרדיות וימכרו את ארבעת המינים בהכשרים המהודרים ביותר במחירי עלות. המיזם אותו קידם איש החסד יהודה קריאף, קיבל את אישור המשטרה והמשאיות ילוו על ידי הפיקוח העירוני של עיריית ירושלים שיאכוף את שמירת התקנות.

בעירייה מעדכנים כי המשאיות יסתובבו בריכוזים הבאים: משאית ראשונה בשכונות רמות, רמת שלמה, גבעת זאב, נווה יעקב. משאית שניה בשכונות גבעת שאול, קרית משה והר נוף. ומשאית שלישית בשכונות בית וגן, קרית יובל, קטמון, סנהדריה ורמת אשכול.

בשל הצלחת המיזם שהתחיל בשבוע שעבר, הודיע היום (שלישי) ראש העיר ירושלים ליאון כי כל סוחר המעוניין למכור את ארבעת המינים בשכונות באמצעות משאית בלבד, יקבל תמיכה מלאה של העירייה, פיקוח צמוד ותיאום מול המשטרה. ראש העיר הנחה את המנהלים הקהילתיים לרכז את בקשות הסוחרים למכור ארבעה מינים באמצעות משאיות ניידות שיעברו בין השכונות והרחובות, ולסייע להם בהנפקת האישורים ובליווי של אגף הפיקוח של העירייה. בעירייה מדגישים כי המכירה תתאפשר רק בתאום עם הפיקוח העירוני.

סוחרים המעוניינים להפעיל משאיות בתיאום עם צוות הפיקוח יכולים לפנות למנהלי המנהלים הקהילתיים בירושלים או למחלקת הפיקוח בעיריית ירושלים במספר טלפון- 0542340008 ולקבל את השירות. ליאון הסביר כי "האופציה היחידה לצמצם התקהלויות מסכנות חיים היא באמצעות ביזור רחב של נקודות המכירה. אני קורא לסוחרים להעביר את נקודות המכירה למשאיות ניידות שייתנו את השירות בכל רחוב באופן פרטני ולקהל הירושלמי לקנות ארבעה מינים רק במקומות בטוחים, ומנצל את ההזדמנות לאחל לכל תושבי ירושלים: חג שמח".

על היוזמה אמר ראש העיר כי: "בשל הסגר והצורך לשמור על בריאות הציבור אנחנו עושים הכל על מנת להקל על התושבים ולהביא להם את ארבעת המינים עד הבית, בהכשרים המהודרים ביותר ובמחירים הזולים ביותר. גם במהלך חג הסוכות נעשה הכל על מנת להביא את השמחה לכל בית באמצעות מופעים מיוחדים שיועברו בתחנות הרדיו וברשת, ובשורת מיזמים נוספים שיאפשרו לנו לחגוג את החג כמו שצריך תוך שמירה קפדנית על ההנחיות".

מ"מ ראש העיר, אליעזר ראוכברגר הוסיף כי "בימים כל כך מאתגרים, אנחנו מנסים לעשות הכל על מנת לתת שירות לתושבים. אנחנו מודעים לקושי, ולא מפסיקים לחשוב על פתרונות שיסייעו לכולנו לשמור על התקנות מחד ולחגוג את החג כהלכתו מאידך".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

שיביאו גם לחריש

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture