'לאומית ו'מעייני הישועה' חתמו הסכם שיתוף פעולה

לקוחות 'לאומית' זוכים לשירות מלא במרכז הרפואי 'מעיני הישועה' • מנכ"ל לאומית שירותי בריאות ומנהל מחוז המרכז, זכו לברכתו של מרן הגר"נ קרליץ שליט"א המאושפז בבית החולים • מנכ"ל לאומית מר ניסים אלון: "ההסכם תואם את מדיניות הקופה ולפיה המבוטח בוחר את הרופא ואת בית החולים המועדף עליו"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

בטקס חגיגי ורשמי ובמעמד מנהלי וראשי המרכז הרפואי מעיני הישועה ומנהלי וראשי לאומית שירותי בריאות, נחתם הסכם שיתוף פעולה בין הגופים.

על פי ההסכם, זכאים כל לקוחות לאומית מכל רחבי הארץ לשירות רפואי מיוחד, אישי ומקצועי, ע"י רופאים מומחים בעשרות מרפאות המומחים, במכונים, בחדרי הניתוח ובמחלקות של המרכז הרפואי מעייני הישועה, כל זאת בנוסף לשירות הרגיל לו זוכים לקוחות לאומית בכל בתי החולים הממשלתיים.

מעמד חתימת ההסכם נערך בבית החולים מעיני הישועה, בהשתתפות ראשי ומנהלי לאומית ובהם: מר ניסים אלון– מנכ"ל לאומית שירותי בריאות; מר חיים פרננדס – ראש חטיבת כספים ורכש; מר הראל בלינדה – מנהל מחוז מרכז.

את פניהם של משלחת 'לאומית' קיבלו ראשי ומנהלי המרכז הרפואי מעיני הישועה ובהם: נשיא ומייסד המרכז הרפואי, ד"ר משה רוטשילד; המנכ"ל הרב גרשון לידר; המנהל הרפואי פרופ' מוטי רביד; הסמנכ"ל שמואל בן חיים; מנהל אדמיניסטרטיבי יהושע יוסקוביץ ומנהלי המחלקות.

בפני נציגי 'לאומית' הוצגו מחלקות, יחידות ומכוני בית החולים, בסיור מקצועי מקיף שנערך ע"י המנהל הרפואי פרופ' מוטי רביד. חברי המשלחת עמדו על תנופת הפיתוח הגדולה בה נמצא המרכז הרפואי אשר חנך לאחרונה מחלקות ויחידות חדשות ובהם: מכון דיאליזה; יחידת צנתור; חדר ניתוח; חדרי לידה; מסדרון מלווים; מכון ממוגרפיה; מיון יולדות ועוד. בנוסף, הוצגו מכלול שירותי המומחים במרכז הרפואי מעיני הישועה במכלול שירותי הבריאות לכל המשפחה: אורתופדיה, כירורגיה, קרדיולוגיה, נוירולוגיה, סוכרת ואנדוקרינולוגיה, יתד כלי דם, לחץ דם, נפרולוגיה, כאב, ראומטולוגיה, פגים, גסטרו, ועוד מכלול של מרפאות בתחומי בריאות האישה.

התרגשות מיוחדת היתה מנת חלקם של מנכ"ל לאומית מר ניסים אלון, ומנהל מחוז מרכז מר הראל בלינדה, שזכו להיכנס יחד עם נשיא המרכז הרפואי ד"ר משה רוטשילד והמנכ"ל הרב גרשון לידר לחדרו של חבר וועד ההלכה מרן הגר"נ קרליץ שליט"א, המאושפז בבית החולים, לקבלת ברכתו לרגל ההסכם.
מרן הגר"נ קרליץ שליט"א בירך את חברי המשלחת וציין כי זהו הסכם שיש בו משום הצלת חיים ובירכם בלבביות. בפגישה הזכירו נאמני ביתו של הגר"נ קרליץ את היותו לקוח של לאומית ואת הקשר החם של מנהלי הקופה עם גדולי ישראל ופעלם לטובת הלקוחות החרדיים.

במעמד חתימת ההסכם הציג מנכ"ל 'לאומית' מר ניסים אלון, את מהפכת הבריאות אותה מובילה לאומית, בשירותים מתקדמים ומקצועיים, בשירות אישי, בפריסה רחבה ונוחה של מרכזים רפואיים, המותאמים במיוחד לקהל הלקוחות, בכל הריכוזים החרדיים ברחבי הארץ, כל זאת באמצעות מערכות מחשוב מתקדמות ומובילות. עוד ציין כי ההסכם עם מעיני הישועה משתלב במדיניות 'לאומית' ולפיה המבוטח זכאי לבחור את הרופא ואת בית החולים בו יקבל את הייעוץ או הטיפול הרפואי. לדברי מר ניסים אלון, "בכוונת לאומית להשקיע משאבים רבים לפיתוח קשרי הקהילה עם המגזר החרדי ובראשם עבור קהל הלקוחות של בני ברק והסביבה".

בתום המעמד התכבד רב המרכז הרפואי הרה"ג יוסף ברוך הופנר, להעניק מזכרת הוקרה וברכה למנכ"ל 'לאומית' בשם הנהלת המרכז הרפואי מעיני הישועה.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture