במעמד רב רושם נחנכה מרפאת מאוחדת בקריה החרדית בקרית גת

המרפאה החדשה של מאוחדת משתרעת על פני 600 מ"ר ובה מגוון שירותי הרפואה המקצועית באווירה מותאמת למגזר החרדי • בטקס השתתפו רבני העיר וקהילותיה, חברי כנסת, מנכ"ל מאוחדת וראשי ההנהלה

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

לאחר השקעה ומאמצים מרובים נחנכה בשבוע שעבר המרפאה החדשה של מאוחדת בקריה החרדית בקרית גת, בראשות רבני העיר, מנכ"ל מאוחדת ואישי ציבור.

במעמד המרומם ורב הרושם השתתפו רבני העיר וקהילותיה ובהם הרבנים הגאונים; הגאון רבי משה הבלין רבה של קרית גת, הגאון רבי שמחה בונים שץ רב קהילת גור, הגאון רבי שלמה ציפרר ראש כולל בעלזא בקרית גת, הגאון רבי גדליה ריזל רב קהילת סלונים בקרת גת והגאון רבי מרדכי חרז רבה של מושב חזון יחזקאל. כן השתתפו חברי הכנסת הרב יעקב ליצמן והרב ישראל אייכלר, מנכ"ל מאוחדת מר זאב וורמברנד והנהלת מאוחדת. מנהל המחוז ד"ר יואב יחזקאלי ומר איציק שושני מנהל מרחב נגב, הרב חנוך דנציגר יועץ מאוחדת למגזר החרדי בדרום, מנהל המרפאות החרדיות בקרית גת הרב אברהם בלושטיין נציגי הקופה ואורחים נכבדים.

המרפאת החדשה במרכז דונה ממוקמת בליבה של הקריה החרדית רמות דוד בקרית גת אשר בה מתגוררות מאות משפחות חרדיות והיא מתפרסת על פני 600 מ"ר ובה מגוון שירותי הרפואה המקצועית ובהתאמה מלאה לציבור שומרי התורה ומצוות. מרפאה זו הינה המרפאה הראשונה שנפתחה בקריה.

לקראת טקס פתיחת המרפאה הורגשה האווירה החגיגית בשכונה כולה, כאשר הרחוב קושט בבלונים והמוני התושבים נהרו להשתתף באירוע.
עוד לפני פתיחת הטקס, התכנסו הרבנים ואישי הציבור יחד עם ראשי הנהלת מאוחדת לפגישה בה ציינו הרבנים לשבח את עומק שיתוף הפעולה בין הציבור החרדי למאוחדת. הרבנים הודו למנכ"ל מאוחדת באופן אישי על פעילותו למען המגזר ועל האוזן הקשבת שיש לציבור החרדי אצל נציגי מאוחדת כאשר כל בקשה לטובת המבוטחים זוכה לטיפול אישי ומסור.

את המזוזות בכניסה למרפאה קבע רב העיר הרה"ג רבי משה הבלין יחד עם חברי הכנסת הרב יעקב ליצמן, ח"כ הרב ישראל אייכלר ומנכ"ל מאוחדת מר זאב וורמברנד. את הטקס הנחה בטוב טעם הרב חנוך דנציגר.

ראשון הדוברים היה ח"כ הרב יעקב ליצמן שבירך על פתיחת המרפאה ואמר: "בשונה מציבורים אחרים, הציבור החרדי מחליט בעניני רפואה על פי ברכת והוראת הרבנים, לכן קופות החולים נבחנות בהיענות לצרכי מבוטחיהן במקרים אלו. מאוחדת השכילה להתאים עצמה למען מבוטחיה החרדים, והמשפחות החרדיות שומרות לה אמונים ורואות במאוחדת עוגן חשוב לקידום שירותי הרפואה בכל הארץ".

לאחריו הוזמן לשאת דברים ח"כ אייכלר שאמר: "זה עשרות שנים שקופת חולים מאוחדת, משתרשת בציבור החרדי שמביע אמון ושביעות רצון בנגישות וביחס מצד הקופה, בהצטרפותו באלפיו ורבבותיו לסניפים הפרוסים בשכונות החרדיות". הרב אייכלר "הזכיר את התפתחות סניפי מאוחדת במגזר החרדי. הוא הביע תקוה כי השוויון לא יתבטא רק במספר החולים אלא גם במספר העובדים. הוא ציין את תקופתו של סגן השר הרב יעקב ליצמן, ששילב חרדים בכל מערכות הבריאות, באופן שכשמגיע יהודי חרדי לבית חולים או לקופת חולים, הוא מוצא גם אנשים המכירים את שפתו ואת צרכיו".הרב אייכלר בירך את המנכ"ל זאב וורמברנד המשכיל להעניק ללקוחות החרדיים, תחושה של שותפות והבנה לצרכיהם הבריאותיים.

בדבריו עמד מנכ"ל מאוחדת מר זאב וורמברנד על שיתוף הפעולה עם המגזר החרדי ואמר: "מאוחדת שמה לה למטרה לבוא לקראת המבוטחים ולהנגיש עבורם את שירותי הרפואה. אחד מהאמצעים להשגת המטרה היא ההבנה כי ללקוח החרדי ישנם העדפות ודרישות ייחודיות" המנכ"ל הוסיף והדגיש כי "בכל הריכוזים החרדים, ולא רק שם, ישנם עובדים מתוך המגזר החרדי שהם מבינים יותר מכל אחד אחר מה הם הצרכים והדרישות, ולמעשה מאוחדת היא הקופה שבה יש את מספר העובדים החרדים הגדול ביותר". המנכ"ל הרחיב על השירותים המיוחדים ובהם הפעלת מוקדי החירום בשבתות ובחגים, גם בעיר קרית גת, כדי שהציבור לא יצטרך לחלל שבת ולנסוע לקבל טיפול רפואי, וכן על שירותי הרפואה במרפאה החדשה ובה מגוון שירותים שהותאמו במיוחד למבוטחים החרדים כמו למשל שירות של קלינאית תקשורת דוברת שפת היידיש. בסיום דבריו הזמין המנכ"ל את מנהל המרפאה הרב אברהם בלושטיין והעניק לו שי על פעילותו הענפה.

רב העיר הרה"ג רבי משה הבלין בירך בדבריו את הפעילות החשובה של מאוחדת ושיתוף הפעולה ההדוק עם כל החלקים והקהילות בעיר והודה אישית למנכ"ל מאוחדת שמתווה את המדיניות שמאפשרת לקבל את שירותי הרפואה על פי מיטב גדרי ההלכה והצניעות.

כן נשאו דברים ובירכו ד"ר יואב יחזקאלי מנהל המחוז שאמר: "מאוחדת היא מיוחדת בשירות האישי למטופל ובתשומת הלב הניתנת להתאמת השירות לצרכי הקהל, ואני מרגיש נוח לומר זאת כמי ששירת כרופא וכמנהל גם בשתי הקופות הגדולות האחרות". עוד נשא דברים מר איציק שושני מנהל מרחב נגב במאוחדת.

בסיום הטקס הודה ציבור המשתתפים למנהלי המרפאות בקרית גת הרב אברהם בלושטיין והרב חנוך דנציגר על פעילותם למען המבוטחים שמנגישה ומאפשרת שירותי רפואה מקצועיים באווירה חרדית.

מאוחדת קרית גת (1) מאוחדת קרית גת (2) מאוחדת קרית גת (3) מאוחדת קרית גת (4) מאוחדת קרית גת (5) מאוחדת קרית גת (7) מאוחדת קרית גת (8) מאוחדת קרית גת (9) מאוחדת קרית גת (10) מאוחדת קרית גת (11) מאוחדת קרית גת (12) מאוחדת קרית גת (13) מאוחדת קרית גת (14) מאוחדת קרית גת (16) מאוחדת קרית גת (17) מאוחדת קרית גת (19)

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture