שיתוף פעולה בין ביה"ח 'הדסה' לעיריית ביתר עילית

ראש עיריית ביתר עילית, מאיר רובינשטיין וסגניו נפגשו עם מנכ"ל בית החולים הדסה וצמרת ההנהלה על מנת לקדם שיתופי פעולה בתחומי רפואה, לידה ופעילויות הדסה למען הקהילה • רובינשטיין: "שיתוף הפעולה יביא לשדרוג השירות הרפואי לתושבים"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

צמרת עיריית ביתר עילית בראשות ראש העיר הרב מאיר רובינשטיין, הגיעה השבוע לסיור מיוחד בבית החולים הדסה עין כרם, במסגרתו נפגשה עם צמרת הנהלת הדסה בראשות המנכ"לית הפרופ' תמר פרץ.

מטרת הביקור הינה, יצירת שיתוף פעולה בין עיריית ביתר עילית לבין ביה"ח הדסה, ויצירת תשתית לשירות רפואי משודרג לתושבי העיר, תוך הקפדה על ההתאמות המחויבות עבור שירות הולם לציבור חרדי.

בפגישה השתתפו גם מ"מ רה"ע הרב יצחק רביץ, סגן ראש העיר הרב יהודה עוביידי, ומצוות ההנהלה הבכיר של הדסה פרופ' יורם וייס, מנהל בית החולים הדסה עין כרם, ד"ר אשר שלמון סגן מנהל בית החולים, וכן הרב משה קליין, רב המרכזים הרפואיים של הדסה.

בפתיחת המפגש, הציגה פרופ' פרץ – מבכירי האונקולוגים בארץ, את המרכז הרפואי המונה שני בתי חולים- בעין כרם ובהר הצופים, וכן את ייחודו מבחינה רפואית של כל בית חולים.

הדסה – מרכז מומחים

כמו"כ הודגש היותו של הדסה עין כרם בית החולים השלישוני היחיד בעיר ובסביבותיה כלומר כזה שהמטופלים בו זוכים לטיפול על ידי רופאים מומחים, שעברו התמחות נוספת בגזרה ספציפית של תחום מומחיותם. בית החולים מטפל למעשה בכל היבט של הרפואה המודרנית שאפשר להעלות על הדעת ומשמש מרכז הפניה ארצי למקרים הרפואיים המורכבים והמאתגרים ביותר.

"הכרזנו על שנת 2015 כשנת השירות בבית החולים וכל לקוח שחווה כאן תהליך טיפולי חשוב לנו שיצא בתחושה טובה ומסופקת, שיקבל את הטיפול הנכון והטוב ביותר לבעיה עבורה הגיע אך גם שירגיש כי מישהו בהדסה ער לצרכיו ולאורח חייו ומשתדל להתאים את התהליך אליהם", הדגישה פרופ' פרץ וביקשה לחזק את הקשר של רופאי הדסה עם הקהילה בביתר עילית.

הרופאים הטובים ביותר

ראש העיר רובינשטיין, המכהן גם כיו"ר פורום הרשויות החרדיות במרכז השלטון המקומי, הדגיש, כי "אותנו לימדו שכאשר צריך רופא – הולכים לרופא הכי טוב, שהרי אלו הינם בבחינת המלאך רפאל בעשייתם המסורה. אתם, המרכז הרפואי הדסה- המובילים בארץ ונשמח מאוד להוביל יחד איתכם את התחום הרפואי ולחזקו בעיר. גדלנו על ברכיה של הדסה, כבר בילדותי זוכר את סביי ז"ל מטופלים כאן בבית החולים וכך לאורך השנים, תמיד הדסה".

רובינשטיין הוסיף, כי בביתר עילית יש כיום כ-2,500 לידות בשנה, ולכן יש בהחלט סיבה לחזק את הקשר בין בתי היולדות של הדסה לבין נשות העיר ביתר עילית, אשר שמחות להגיע לבית יולדות הקרוב למקום מגוריהן, בפרט כעת – נוכח המטרה שהציב בית החולים להתאים גם במחלקות חשובות אלה – את התנאים ההכרחיים לציבור החרדי.

הקפדה הלכתית מחמירה

הרב משה קליין, רב המרכז הרפואי הדסה, תיאר את החידושים האחרונים שנעשו במרכז הרפואי לשם שמירת השבת, ההחמרה בכשרויות ובעיקר בעת שנת שמיטה, מקלדות ודלתות שאינן מצריכות חילול שבת ועוד.

לאחר הפגישה סיירו הנוכחים בחדרי הניתוח החדישים בעין כרם, שפתיחתם צפויה תתקיים בקרוב. חדרי ניתוח אלו הינם המתקדמים במזרח התיכון מבחינת מיכשור רפואי, והתהליכים הניתוחיים המתקדמים שיתאפשרו בהם.

פרופ' יורם וייס, מנהל בית החולים הדסה עין כרם הצהיר, כי בקרוב מאוד מתוכנן חידוש מאסיבי לחדרי הלידה בהדסה הר הצופים כדי לשפר את השירות ליולדות.

יש לציין, כי שיתוף הפעולה המתוכנן, מתבטא לא רק בהיותה של הדסה קשובה לצרכי הציבור החרדי ולבקשות ראשי העיר, אלא אף במסגרת המחויבות של הדסה לביתר עילית, בין היתר בסדרת אירועים שייערכו באופן שוטף בביתר עילית, במסגרתם ישתתפו מומחי הדסה, שירצו בפני התושבים בנושאים רפואיים חשובים.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture