הנה כבר הבחירות • דעה

על היום שיכריע ויקבע בכל תחומי החיים של הציבור החרדי ועל בעלי הזכות בהכרעה הגורלית • בשנתיים האחרונות, "צעקנו על לשעבר". לו לא הייתה בשורות היהדות החרדית ההימנעות המיותרת, ההצבעה למפלגות הקש הרדודות...

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

עוד 19 יום נותרו עד לבחירות, מה שמחייב אותנו להתייחס ברצינות אל המערכה הכה גורלית אשר לפנינו, למען דורותינו – דורות ישראל – החונים על דגלה של התורה הקדושה בארץ הקודש.

עוד 19 יום בלבד – ולאחריהן יקבעו ויוכרעו נושאים רבים בכל תחומי החיים שבארץ – שתהיה להם השפעה מהותית וישירה בכל הנוגע לקדשי ישראל, תורת ישראל וארץ ישראל; ועל יכולתם של יהודים שומרי תורה ומצוות לכלכל אורחותיהם מבלי שיפגעו בזכויותיהם.

העובדה שיש לתוצאת הבחירות משמעות כה רבה – היא הנותנת שהמלאכה להגברת כוחם ונציגותם של רשימות יהדות התורה וש"ס, תיעשה בכל התוקף והעוז, במסירות ובהתלהבות, כדי שביום שלמחרת הבחירות לא יהיה איש מאתנו נמנה על הצועקים לשעבר.

בשנתיים האחרונות, "צעקנו על לשעבר". לו לא הייתה בשורות היהדות החרדית ההימנעות המיותרת, ההצבעה למפלגות הקש הרדודות; לו היו כל שלומי אמוני ישראל החרדים לדבר ה' מגיעים אל הקלפי ומצביעים כהוראת מרנן ורבנן חברי מועצות גדולי וחכמי התורה, כי אז פרצות כה איומות בחומת הדת לא היו נפערות; גזירות כה קשות ואכזריות לא היו נחקקים בידי שלטון רשע ושונא דת; וזכויות הציבור החרדי היו יותר נשמרות.

מצוקת הדיור של הציבור החרדי גדולה בהרבה מהנתונים הרשמיים שפרסם מבקר המדינה בדו"ח הדיור. מחסנים אפלים משנים את ייעודם למגורים ומאורות תת קרקעיות הופכות לדירות, והממשלה הרעה לא נקטה באף מהלך משמעותי לפתור את המצוקה.

קצבאות הילדים קוצצו שוב ושוב; ראש הממשלה נתניהו הניף באבחת יד את הגרזן על השכבות החלשות ומשפחות ברוכות הילדים בקיצוץ דרסטי ואכזרי של קצבאות הילדים, פעמיים: ב-2003 בגיבוי של לפיד דור1 ובקדנציה האחרונה בגיבויו של שר האוצר הרע והדל ביותר של מדינת ישראל – לפיד דור 2, וזה למרות הסוד הכמוס שמופיע בדוחות הכספיים של הביטוח לאומי המורה על עודפים שנתיים ומצטברים בסכומים של מיליארדי שקלים בקצבאות הילדים.

ולא דיברנו על הפגיעות הקשות בעולם התורה; גזירת הגיוס; ביטול הבטחת הכנסה לאברכים, ועוד שלל גזירות איומות שניחתו עלינו בממשלה האחרונה, תודות לאותם אנשים שהעדיפו להימנע מלהצביע בבחירות האחרונות עבור רשימת יהדות התורה, או שהצביעו בעד רשימות קיקיוניות אחרות.

לעיתים כל כך קרובות, אנחנו נוטים לשכוח. אנחנו מוצפים בידע לא יציב ומשתנה. הזיכרון שלנו נאגר שכבות על שכבות ולכן חשוב להזכיר לעצמנו את השנתיים הקשות שהועברנו ע"י הממשלה הרעה שניסתה בכל דרך לקעקע יסודות הדת ולגרום לנו לסבול ממועקות כלכליות קשות.

"יום הבחירות" אמר רבי אהרן קוטלר "הוא מעין יום הדין"! יום הבחירות הוא יום הדין לרבבות יהודים חרדים האמונים על חוקי התורה הקדושה, וכימי סליחות קודם יום הדין המלאים בהכנה רבתית לקראת הדין, כך גם הימים הנותרים עד ליום הדין – כ"ו אדר, חייבים להיות ממוצים בעשייה ובפעילות בלתי פוסקת למען הגדלת כוחם של רשימות ג' וש"ס, ובשם ה' נעשה ונצליח לקדש שם שמים, לבחור לדורות ולרומם את קרן התורה בארצנו הקדושה.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

0 תגובות

  1. דעתן של רבים מגדולי ומנהיגי ומאורי הדור לשעבר ובזמננו הוא הפך מה שנאמר בכתבה .זכיות הציבור החרדי נשמרות אך ורק ע"י קיום התורה והמצוות כפי שנמסרו לנו מדר דר ולא ע"י התחברות לפורקי עול תורה ומצוות !

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture