מכבי שירותי בריאות בבני ברק מרחיבה את שירותי הרפואה

הנהלת מכבי מחוז המרכז התכנסה לכינוס מיוחד לקראת חג הפסח בהשתתפות ראש העיר הרב חנוך זייברט וחבר הנהלת מכבי הרב שמחה שטיצברג

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

כינוס מיוחד לקראת הפסח נערך בנוכחות אישי ציבור ומכובדים רבים. בטקס השתתפו ראש העיר הרב חנוך זייברט ראש מחוז המרכז הגב' דבורה חסיד, חברי הנהלת מכבי הרב שמחה שטיצברג והרב חיים פרוינד, מנהל השיווק למגזר החרדי הרב משה שלזינגר, מנהל המרחב מר אליהו עובדיה, חברי מועצת מכבי, חברי מועצת העיר, ועסקני רפואה רבים.
ראש מחוז המרכז, והנהלת מרחב בני ברק מקיימים דיאלוג קבוע בין הרבנים לבין הנהלת המרכז הרפואי. דיאלוג המוביל לשיתופי פעולה רבים והבנה משותפת לצרכים המיוחדים של תושבי העיר.

ראש המחוז ששמה בראש מעיינה את שיפור השירות לחבר, יחד עם מתן רפואה מקצועית וזמינה. הורתה לשם כך על הרחבת השירותים הרפואיים בעיר לייעול ולהגברת שביעות רצון החברים בעיר.
מנהל המרחב מר אליהו עובדיה והמנהל הרפואי ד"ר איתן ברגנר מציינים כי העיר בני ברק המבורכת במשפחות רבות וברוכות ילדים כ"י, זקוקה למענה מהיר ואיכותי של שירותי הרפואה בעיר, לצורך כך, מבשרת הנהלת מכבי כי מהיום מרפאת שבת וחג של מכבי ברחוב קיבוץ גלויות 24 פתוחה במוצ"ש עד חצות! מהיום תוכלו ליהנות משירותי רופא משפחה נוכרי ואח מוסמך משעה לפני כניסת שבת ועד חצות ולמחרת מהשעה 9:00 בבוקר ועד השעה 24:00.

תשומת הלב של הנהלת המחוז היא המשפחות הצעירות, לשם כך אנו מרחיבים את מערך רופאי הילדים במרכז הרפואי כהנמן בנוסף לרופאי הילדים הקיימים במערך שירותי הרפואה של מכבי בבני ברק. השירותים החדשים כוללים: רופאים מייעצים בתחומי גאסטרו ילדים ואורתופדיה ילדים, כמו כן הורחבו שעות הפעילות של רפואת הילדים לימי שישי הכוללים רופא ילדים ושירותי אח מוסמך.
הרחבת שירותי הרפואה עם מומחים בתחומים שונים לילדים הורחבו גם בבתי הרופאים על מנת להנגיש את השירות קרוב לבית גם בשכונות ולא רק במרכזים הרפואיים הגדולים. במרכז הרפואי ברחוב אהרונוביץ 19, הורחבו שירותי רפואת המשפחה ונוספו 2 רופאות מומחיות ברפואה פנימית מבית החולים איכילוב. וכן מומחה בכיר בכירורגיה פלסטית
במרכז הרפואי הגדול ברבי עקיבא יפתח בקרוב חדר פעולות כירורגיות קטנות לרווחת החברים, כמו"כ יורחבו שירותי הרפואה במרכז הגדול והייחודי "המרכז לבריאות האישה" הנמצא במרכז הרפואי ברבי עקיבא.
בהנהלת המרחב מבשרים כי בימי חול המועד פסח 'מוקד רפואה דחופה' יהיה פתוח מ 19:00- עד 22:30 בלילה! במרכז מכבי החדש: רח' ר' עקיבא 86. השירות הוא לחברי מכבי בהעברת כרטיס מכבי בלבד. במקרה של הפניית רופא – השירות ללא תשלום.
מנהל המרחב מר אליהו עובדיה מודה להנהלת מחוז המרכז במכבי שרותי בריאות על אוזן קשבת ועל הגדלת השירותים בעיר בני ברק מתוך הכרת צרכי האוכלוסייה תושבי העיר וזאת באמצעות קשר הדוק של הנהלת המחוז עם ראשי הקהילות ורבני העיר.
בטקס המיוחד שהתקיים השבוע במרכז החדש בבני ברק הובאו לידי ביטוי ההשקעה העצומה שמכבי משקיעה בבני ברק בהרחבה ופיתוח השירותים בנוסף לשירותי הרפואה האיכותיים והמתקדמים ביותר הקיימים בעיר.
ראש העיר הרב חנוך זייברט ציין בדבריו כי רק לפני כחצי שנה חגגנו כאן את פתיחת המרכז הגדול, והופתענו לראות את העוצמה הגדולה של מרכז זה. ראש העיר הוסיף כי אין זה סוד שמכבי מובילה את הרפואה בבני ברק, אך יחד עם זה היא יודעת להנגיש את כל השירותים בהתאמה מלאה לצביון העיר לטובת תושבי העיר, ולראייה כמחצית מתושבי בני ברק בחרו במכבי. שיתופי הפעולה הרבים שמכבי מקיימת עם העירייה במגוון תחומים רבים, הם לא מובנים מאליהם ואני מעריך מאד את הנהלת מכבי על כך, ואני שמח להיות חבר בקופה זו.
חבר הנהלת מכבי הרב שמחה שטיצברג וחבר מועצת העיר בני ברק ציין כי מכבי שירותי בריאות קובעת את סדר היום בתחום הבריאות בארץ כולו ובפרט בבני ברק. הרב שטיצברג הדגיש כי הנהלת המחוז בראשות ראש המחוז הגב' חסיד יחד עם מנהל המרחב מר אליהו עובדיה ומנהל הרפואי ד"ר איתן ברגנר הצליחו להוכיח שבתוך תקופה כה קצרה ניתן להפעיל מרכז בריאות ענק, מעין בית חולים עם מגוון ענק של שירותי רפואה ללא צורך לצאת מתחומי העיר.
ראש המחוז הגב' דבורה חסיד הודתה לכל המשתתפים שטרחו והגיעו לכינוס המיוחד לרגל חג הפסח והוסיפה "במכבי השירות הוא מעל הכל, אנחנו מובילים בהצלחה רבה את שירותי הרפואה בעיר. לא בכדי כל בני ברקי שני הינו חבר במכבי", ראש המחוז ציטטה את דברי הגרמ"ש קליין בכנס רפואה והלכה שהתקיים במהלך השבוע האחרון במרכז החדש בבני ברק. הגרמ"ש קליין שליט"א שיתף בהתרגשות: "ממורי ורבי הרב וואזנר זצ"ל שמעתי כאשר דיבר על פתיחתו של בית הרפואה מעייני ישועה. "ישנם שלושה סוגי בתים בית שגרים בו בית שמתפללים בו ובית של חסד, הבית הזה שאתם(מכבי)בניתם פה הוא בית של חסד".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture