David Cohen/Flash90

"השבתה, חסימות והפגנות": ראש עיריית צפת נגד חסימת העיר בל"ג בעומר

אילן שוחט אומר כי החלטת המשטרה לחסום חלק מכבישי הגישה לעיר במהלך ל"ג בעומר, היא "החלטה מסכנת חיים אטומה ושרירותית שתהפוך את צפת שגם ככה עמוסה ביום יום לעיר במצור", ומאיים להילחם בהחלטה. "לא נעבור לסדר היום על כך"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

כבר שנים רבות שהרשויות האחראיות אינן מספקות פתרונות מעשיים לבעיית התחבורה בדרך לאתרא קדישא מירון במהלך ימי ל"ג בעומר, ומעדיפים להשתמש בפיתרונות מקומיים ובלתי מספקים שמביאים כמעט מידי שנה לקריסת מערכות. בין ההחלטות שהתקבלו השנה, הוחלט לחסום חלק מכבישי הגישה לעיר צפת, דבר שעורר את זעמו של ראש העיר אילן שוחט שאף פרסם על כך פוסט זועם.

"אבקש לשתף אתכם כי בימים אלו קיים ויכוח נוקב בין עריית צפת לבין אגף התנועה במשטרת ישראל סביב חסימת צפת בלג בעומר", כותב ראש העיר צפת לתושבי העיר. "אגף התנועה מתכוון להפוך אותנו לעיר נצורה ובני ערובה של החגיגות במירון".

לדבריו, "הם מתכוונים שכל 50,000 תושבי צפת והעובדים והסטודנטים בני העיר יכנסו לעיר ויצאו ממנה אך ורק דרך כביש ראש פינה. לא ניתן לצאת ולהיכנס לעיר ומהעיר מכביש אליפלט עוקף צפת בכלל!!! למה? ככה!!

שוחט תוקף: "החלטה מסכנת חיים אטומה ושרירותית שתהפוך את צפת שגם ככה עמוסה ביום יום לעיר במצור", ולטענתו, "כל הניסיונות שלנו להציע פתרונות חלופיים נדחו בהנף יד ואפילו לא זימנו אותנו ראשי הערים להשתתף בדיוני קבלת ההחלטות".

"אנחנו לא נעבור לסדר היום על כך ובכוונתי לפעול בצורה נחושה לשינוי ההחלטה. במידה ולא ישמע קולנו, אף נחריף את הצעדים", מאיים שוחט שמעדכן: "שיתפתי גם את השר לבטחון פנים גלעד ארדן ואני מקווה שיכנס לעובי הקורה". לסיום הוא כותב: "בקרוב אעדכן על מהלכים נוספים הכוללים השבתה, חסימות והפגנות".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
7 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

במצב הנוכחי אלה הם האופציות הכמעט יחידות, למעט אם יתנו כניסה חופשית דרך אליפלט לצפת ואז בצפת עצמה וביציאה ממנה לכביש 89 יתחולל כאוס בעקבות כל בעלי הרכבים הפרטיים שיגיעו,
ואם יתנו דרך אליפלט רק לתושבי צפת אז בזמן שהם יעמדו בפקק של סינון תח"צ ותושבים לאלו שלא כאלו הם יכולים להצפין ולהיכנס מכביש 90 דרך ראש פינה כפי הנחיות המשטרה כהיום,
מה גם שהדבר פועל ככה כבר כמה שנים, להגיד שזה בסדר לא אמרתי אוזלת היד של המדינה בכל הקשור לענייני ל"ג בעומר ידועה, אבל בגלל שאנחנו בשנת בחירות שוחט לא אמור לנסות לקושש כותרות, ובפרט לא על חשבון רבי שמעון!…

אילן שוחט, אנחנו איתך!

לצערי ראש העיר היקר כשיש כליזמרים אנו התושבים סובלים פי כמה וכמה כל העיר סגורה מחסומים בכל קרן רחוב אין חניות וכל זה בשביל אנשים שמגיעים מחוץ לעיר ולא בשביל התושבים וזה שלושה ימים אז בבקשה גם אז תזכור אותנו ותתחשב בתושבים

צודק!!!!

אילן! אני מבין את תסכולך הגדול כאשר עיניך רואות רבבות אלפי יהודים חרדים מצפינים מירונה לשפוך צקון לחש אצל התנא האלקי רשב"י זי"ע. עיניך רואות וכלות. אני מבין ללבך. מעניין שכאשר רק חלקיק קטן מציבור נפלא זה מגיעים לצפת לזמר, בעצם לקרקר ולהפריע למנוחת התושבים, שם אתה מחריש.
לא יעזור לך אילן, קה! בתורה כתוב "וכאשר יענו אותו כן ירבה וכן יפרוץ", על אפך ועל חמתך ימלאו המוני בית ישראל החרדים לדבר ה' ותורתו ויגדשו את מירון וצפת.

כדאי הוא ר' שמעון לסמוך עליו בשעת הדחק

כאשר יענו וישגעו ויפריעו וירדפו שומרי תורה ומצות כן נרבה ונפרח ונגדל בעזרת השם …בצרכים של שוחט אילן אין עוצר על צפת אין פקקים אה ..שוחט.. חצוף שראש עיר ככה יתיחס להילולא של מיליון איש במירון אין עיר בארץ שתהיה הכי חילונית מתקימים חג לג בעומר…לתושבי צפת היקרים זכרו את היום לג בעומר תשע.ח שבו שוחט אילן השמיץ ופגע בציבור שומרי תורה ומצות .שומרי מסורת ופגע ברבי שמעון בר יוחאי. נא להתחשב וביום הבחירות בעוד חצי שנה תעשו הכל ששוחט אילן. ישאר מתחת לאילן שלו בבית אסור לתת לו להנהיג את העיר צפת .עיר עזה קודש כל התנאים והמוראים תלמידי בעל שם …כזה ראש עיר נמוך ומסכן.וחצוף לא מתאים לכם שינהיג אותכם

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture