פלאש 90

רשות המיסים פשטה על בני ברק: התירוצים של הפאניות ומוכר המזוזות

פקחי רשות המיסים פשטו על מספר עסקים בעיר בני ברק, בין היתר תפסו כי חלק מהפאניות לא רשמו את הכנסותיהן. בעל מכבסה תירץ כי "בשל בעיה אישית בבית לא הספקתי לרשום", ובעלת עסק אחרת אמרה: "לא יודעת למה זרקתי את היומן לפח"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

בבית עסק לפאות נמצא כי בעלת העסק לא רשמה הכנסות בסך של 59,250 ₪ עבור הזמנת פאות. תשובתה של בעלת העסק המבולגנת הייתה: "אני בלגניסטית באופי שלי…" מבדיקת פנקס הצעות מחיר בבית ממכר פאות אחר, נמצאה הזמנה עליה שולמו סך 5,500 ₪ בצ'קים, אשר בגינם לא הוצאה קבלה או חשבונית כנדרש תשובתה של בעלת החנות הייתה מהוססת משהו: "כנראה שכחתי לרשום.."

המקרה ארע השבוע , בעת מבצע ביקורת של מס הכנסה בבתי עסק בגוש דן שהתרכז בערים רמת גן, בני ברק וגבעתיים, אשר כלל 185 ביקורות, מהן עלה כי בקרב 27 מבין העסקים שנבדקו, לא נרשמו הכנסות כדין. למבצע, שנוהל בראשות פקידת שומה גוש דן, נבחרו בתי עסק בתחום המסחר ומתן השירותים לרבות מכירת וסידור פאות, מסעדות משרדי עורכי-דין ורואי חשבון ירקנים ועוד.

אצל בעלת חנות לפאות נמצאו סכומי מכירות בסך של 110,280 ₪ שלא נרשמו בספרים תשובתה היוצאת מן הכלל של בעלת העסק הייתה" אני בדרך כלל רושמת..". הפאנית נלקחה לחקירה שעדיין ממשיכה.

בעסק למזוזות נצפה מנהל החנות, בין היתר, מקבל 2500 ₪ במזומן שלא נרשמו בספרי העסק, תשובתו לפשר הדברים הייתה: "כנראה היו אנשים ושכחתי לרשום".

במכבסה נמצא צ'יק שלא נרשם בספרים, שם תשובתו של בעל המכבסה, שהשליך את בעיותיו האישיות על ניהול העסק, הייתה: "בשל בעיה אישית בבית לא הספקתי לרשום!"

במכון למניקור ופדיקור, זרקה בעלת העסק, יומן לפח. המבקר שמצא אותו גילה שהיא לא רשמה בספרים חלק מהכנסותיה תשובתה הייתה: "לא יודעת למה זרקתי את היומן לפח ולא יודעת למה לא רשמתי…"

בעל עסק למתן הלוואות לא רשם 23,500, שנתגלו בבדיקה בדפי הבנק. תגובתו לממצאים: "לא התאפשר לי להוציא קבלה או חשבונית ולא שמתי לב…"

פעילות ביקורת זו, נערכה כחלק מפעילות נרחבת של רשות המסים כנגד מעלימי מס והון שחור. זאת, במסגרת המדיניות של הגברת פעילות האכיפה לשיפור ושימור יכולת ההרתעה, הרחבת המודיעין, בין היתר על ידי עריכת מבצעי שטח, שמטרתם להביא לדיווחי אמת ולגביית מס אמת ובכך להגביר את השוויון בנטל בקרב האזרחים.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
15 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

שוויון בנטל שוויון בנטל. קשקושים. בושה שאתם מביאים את הכתבה היישר מהאתר של רשות המיסים, כולל כל העקיצות ורקידת הדם על גביהם של אנשים שבסך הכל רוצים פרנסה

מה באתם להפחיד אותנו

הלכו להם החיים….

לדעתי זה ממש לא יפה להביא את זה . זה סתם כתבה יחצנית של רשות המסים. מאחורי כל תגובה שמובאת בכתבה עומדת משפחה משלנו שסובלת סבל רב.

זה לא יפה הכותרת עושה רושם שהאתר עובד אצל רשות המסים… ומתעלם כמוהם מרגשות ציבור הסוחרים שנתפסו כאילו היו עבריינים …. לא תעמוד על דם רעיך !!!

מה זה הכותרת הזאת?! מה אתם עובדים של מס הכנסה?? למה אתם לוקחים את הצד שלהם?
סביר מאד שאשה תשכח לרשום בגלל שהיא מבולגנת, ואין מה ללעוג לאשה בצרה.
נשמע כאילו תפסתם את המושחתת של העולם וכולם צריכים לשמוח.
מס הכנסה זה אחת הרשויות האכזריות ביותר במדינה, ומי שנופל קרבן לידים שלהם מסתבך במאות אלפים ואף במליונים וכל חייו נהרסים.
לא מגיע להם יח"צנות כאילו הם "עושים צדק".
שלא לדבר על כך שהמידע שמגיע לידיהם הוא על ידי מלשינים ומוסרים, חלאות אדם, שקנאתם בהצלחת האחר הורידה אותם לתהומות של שפל מוסרי, שעיני הרשויות הוא נחשב ל"מעשה טוב" ו"אזרחות טובה".
"ולמלשינים אל תהי תקוה". "מורידין ולא מעלין".
לכל היותר היה עליכם לפרסם את הסיפור בדרך של אזהרה, להציל אנשים שלא יפלו חלילה, לא לשבח אותם ולצטט את ההשווצות שלהם. זה שהם לועגים ל"תירוצים" לא אומר שבאמת מדובר בתירוצים. אף אחד לא יותר מושחת מרשות המיסים עצמה, ומאותם מוסרים ומלשינים ימ"ש.

גם אני משתוממת מאופי הסיקור הזה. הלגלוג על תירוציהם של בעלי העסקים וכו'. כעת אני רואה את התגובות ומתפלאת מדוע עדיין לא שונתה הכותרת וכותרת המשנה

צודקים בעלי התגובות כאן
זוהי רקידה על הדם של אנשים שמנסים לשרוד ועכשיו חייהם נהרסו,

דור שבן דוד בא יתרבו המוסרות, בעיירות באירופה ה"מוסר" של העיירה היה אדם שפל ומבוזה, היום כל אחד רץ לרשויות לדווח ועוד בטוח שעושה מצווה.
השתעגתם ? אנחנו בשלטון ציוני ערב רב, אסור למסור אליו בדיוק כמו שאסור למסור לגוי.
הפסק על "מוסר" בשו"ע הוא מאד ברור ומאד נוקב.
מה זה ההזדהות המטורפת הזאת עם מוסדות המדינה

טוב לדעת, תשובות כאלה אני לא ייתן אם יתפסו אותי, מקסימום אני יגיד, צודקים ניסיתי להרוויח את המס ואני חוזר בי מכאן ואילך, אתם גם הייתם עושים כך בעסק שלכם

תודה רבה אני כעת רושמת חשבוניות
חחח תרגעו כולם ס"הכ נתנו לנו כתבה כדי שנדע להתכונן

יש לנו כלל, דינא דמלכותא דינא. וזה כולל תשלום מסים. רק שבמקום הראשון ב"מצעד הפזמונים" עומד תדיר השיר, לי זה לא יקרה..
על המזוזות עוד החרשנו. כי הסופרי סת"ם, כבר אמרו חז"ל במס' מגילה שאנשי כנסת הגדולה וכו שלא יתעשרו והם משבט שמעון וכו. אבל אם יש מלשינים, ולא חסר גם בצבור החרדי, אז צריך להזהר. אבל סתם סופר רשע שגורם נזקים וסכנות למי שקובע אותם בביתו אז ודאי שמצוה להלשין עליו.(ראה תשובת החת"ס בענין.)
אבל פיאניות וחובשות פאה, כולן מזומנות לגהינום.

התגובה של איזיק זה מרשות המסים
בבקשה תודה בכל (אם אתם צודקים אז זה כנראה שיטה של 29 שנים אחרונות .. אז באו נשער מס על הכנסות דמיוניות ונפרסם כתבה על ביביסיטר שגנב 28 מליון שקלים ממס הכנסה!)

ב"ה עיקר הדיון צריך להיות מחאה ציבורית אדירה באותן פאניות וסוחרים שהם בחזקת מחטאי הרבים ע"ד כל גדולי הדור. אפילו המקילים בפאות ,לא נמצא גדול אחד שיתיר את מה שהן מוכרות. וזה דבר ברור, מבלי שאציין מ"מ . אבל אם יבקשו אציין. וכבר אמרו חז"ל והמרחם על אכזריים סופו שמתאכזר אל רחמנים. ו"פאנית" בגמ' עם הכולל , בדיוק "מלאך המות" והבן….
אותן פאות שהולכות בהן היום, אם יש אחת מ1000 או מרבבה שעולה באמת עם גדרי הצניעות שנפסק בפוסקים. ולא דיעבד שבדיעבד שבדיעבד שבדיעבד… צריכים אנו להיות אנשי אמת ,כי זה מה שה' מבקש ומחפש. זייפנים ושקרנים יש לו מספיק בעולם אצל אוה"ע.
איזה בושה וכלימה. הראו לנו גזיר עיתן מאמריקה, כיצד הגוים לועגים ליהודים שם , בכתבה ענקית בעמוד הראשון "מה היא הצניעות היהודית"
עם תמונות ענק מחנויות הפאות שם.
ע"ד פשט, כבר אמר לנו יהודי אחד מחו"ל . אם היהודי לא יעשה קידוש.
יבוא הגוי ויעשה לו הבדלה. אדרבא יש למחות בהן ולהוקיע אותם ואת מעשיהן מן הציבור. התקדשתם והיתם הקדושים. רחמנות.

החוזון איש וגדולי הפוסקים אחזו שאין לציונים דינא דמלכיתא דינא , אלא שיש להם דין של חבורת גזלנים שהשטלתו על מקום שלא שייך להם. ורואים את זה גם לפי אחוזי מס שהם גובים כמו גנבים ולא כמו מדינה נרמלית שמכבדת את עצמה , יחי הדיקטטורה הקומניזית הציונית בצל הדימוקרטיה….

כידוע בישראל מותר לעבור על החוק ואסור להיתפס
ולכן רק תקפיד לא להסתכסך עם אף אחד שלא יהיה אינטרס למישהוא להלשין עליך
האם אסור או מותר לא קשור לקנסות של רשות המסים
ובכלל יש מגדולי הפוסקים ובראשם מרן הרב עובדיה יוסף שיש דינא דמלכותא דינא וחייבים לשיטתם לשלם מסים
ואם המסים גבוהים אז תעשו הפגנות ותשתוללו בצמתים

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture