ביתר עילית. צילום: גרשון אלינסון, פלאש 90

ביתר עילית: אלימות של צעירים ואוזלת היד של המשטרה • תחקיר JDN

זמן רב עד להגעת ניידת, מאפשרים לעבריינים לברוח וסגירת תיקים, תושבי גבעה A בביתר עילית מתלוננים על אוזלת היד של המשטרה באכיפת החוק נגד הנוער הנושר. תושב רחוב אלעזר המודעי לJDN "אנחנו מפחדים לשלוח את הילדים לפארק, לחנות. כמו בגטו"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

במשך שנים רבות הכירו תושבי גבעה A של העיר החרדית בהרי יהודה, ביתר עילית, את בעיית האלימות של הנוער הנושר שהיה זורע פחד ואימה בפני הנשים והילדים בעיקר בשעות הערב המאוחרות.

במשך שנים סבלו התושבים מהבעיה החמורה אך ללא כל מענה, התבצעו לא מעט שיחות למוקד 100 של המשטרה אך לאור העבודה שלא היה נקודת משטרה בעיר לקח זמן רב להגעת המשטרה מתחנת גוש עציון כשלרוב זה היה מאוחר מידי וללא תועלת. בנוסף מי שבכל זאת התעקש ורצה להגיש תלונה היה נאלץ להגיע לתחנה בגוש עציון וזה לרוב היה בלתי אפשרי למרבית התושבים.

לפני שנה חשבו כולם כי הגיעו אל המנוחה והנחלה לאחר שנחנכה בעיר תחנת משטרה חדשה, בקול תרועה רמה בהשתתפות השר לביטחון הפנים, מפכ"ל המשטרה וראש העיר. כולם היו בטוחים שהתושבים הגיעו אל המנוחה והנחלה והשקט ישוב על כנו.

חנוכת תחנת המשטרה בעיר. צילום: דוברות המשטרה

אלא שכנראה זה לא ממש קרה, לא לקח זמן רב עד שהצעירים המופרעים כבר לא חששו יותר מידיי מכוח המשטרה המוצב בעיר ושאמור להיענות לכל פנייה של התושבים וחזרו לסורם.

מתלונות ועדויות שהגיעו לידי מערכת האתר עולה כי המצב רק הולך ומחמיר וכי המשטרה מפגינה זלזול בתלונות וקריאות התושבים. התושבים מספרים על אורך זמן של כ-20 דקות עד חצי שעה להגעת ניידת משטרה מאז הפנייה למוקד 100 וגם אז השוטרים לא עושים יותר מידי לתפוס את העבריינים. בנוסף מתלוננים על מקרים בהם הוגשו תלונות במשטרה והעבריינים זוהו אך התיק נסגר לבסוף.

לאור המצב החמור הביאו התושבים להתערבות העירייה וראש העיר ובשבוע שעבר התקיימה פגישה בבניין העירייה עם מפקדי המשטרה המקומית. אחד הנוכחים בפגישה אמר בשיחה עם כתב JDN כי בפגישה הבטיח מפקד המשטרה כי יבוא סוף לאוזלת היד של המשטרה אך לבינתיים אין שיפור של ממש.

אחד העסקנים בעיר שנאתר לסייע לתושבים והביא להתערבות העירייה מספר בשיחה לJDN כי "למרות ההבטחות בפגישה, בשבת האחרונה עולם כמנהגו נוהג".

"היו מקרים בהם תושבים חיכו גם שעתיים להגעת ניידת משטרה, יש אנשים שהלכו לתחנת המשטרה בכדי להגיש תלונה, שרפו בוקר שלם ופספסו שעות עבודה, ולבסוף קיבלו שוב ושוב הודעה שהתיקים נסגרו" אומר העסקן.

משיחה שקיימנו עם יעקב (שם בדוי), תושב רחוב אלעזר המודעי, הוא מספר לנו כי "הבן שלי כבן ה-8 הוכה בחנות ברחוב אלעזר המודעי, והעבריין כבן 20 היה עדיין בקרבת מקום, התקשרתי למשטרה שהגיע רק לאחר 20 דקות ובמקום לעצור את העבריין שאותו תיארתי את זהותו למוקד הם הגיעו למקום בצורה גלויה והעבריין שם לב ונמלט".

"רצתי אחרי הניידת ואמרתי להם שירדפו אחריו ויעצרו אותו, והשוטר אומר לי 'חבל לך על הזמן, הבן שלך מחייך, אין לך מה להגיש תלונה' אמרתי לו, מה? הוא צריך למות בשביל שאני יוכל להגיש תלונה? הוא אומר לי 'כן'. אין אם מי לדבר" מספר יעקב על תחושב הזלזול "לא ניגשתי להגיש תלונה כי כבר הבנתי שזה לא יטופל".

לדברי אחד הגורמים "התחושה אצל התושבים היא כי המשטרה לא מעוניינת לעצור את העבריינים, המשטרה תמיד מגיע עם אורות דולקים ובאטיות בכדי לאפשר לעבריינים לברוח".

עוד אומר אחד העסקנים לJDN כי "יש פגיעות בנשים וילדים, אנשים חוששים לצאת בלילות, בפרט בלילות שבת שבהם לא שייך לצאת מהבית, עיקר הבעיה היא ברחוב הראשי, אלעזר המודעי, שם הנוער שורץ בחדרי המדרגות של בניינים ולא נותנים לתושבים לעבור".

ניידת משטרה. ארכיון. צילום: פלאש 90

במהלך הפגישה בעירייה עלתה הנושא של חדרי המדרגות ונציג המשטרה התבטא "מי אמר שיש בעיה לשבת בחדרי מדרגות", מיד נעשה בירור משפטי והתברר שחדר המדרגות שייך על פי חוק לדיירי הבניין ושלמשטרה יש את הסמכות לפנותם. "המשטרה נמצאת כאן שנה ולא פותרת בעיה כי היא לא יודעת את החוק הפשוט?!" אומר אחד המשתתפים בפגישה.

יעקב (שם בדוי) שמספר לנו כי בתו בת ה-19 נאלצה לברוח מחדר המדרגות בבניין בו הם מתגוררים לרחוב ולא יכלה לעלות לביתה לאחר שמספר נערים חסמו את דרכה והציקו לה. "הם שורצים לי פה בחדר מדרגות, הילדים שלי מחכים, בחוץ, לפעמים אפילו שעתיים, כשהם חוזרים מהתלמוד תורה עד שה'פרחחים' עוזבים את חדר המדרגות, ילדים ונשים לא יכולים לעבור בחדר מדגרות" יעקב מוסיף "הגשתי תלונה במשטרה בעקבות המקרה עם הבת שלי והיא זיהתה את העבריין אך לבסוף נסגר התיק".

"אנחנו מפחדים לשלוח את הילדים לפארק, לחנות. כמו בגטו" אומר יעקב לJDN "שלא לדבר על הנזקים בבניינים, לי שברו אופניים בשווי של 800 שקל, לשכן שלי שברו את האופניים, תיבת הדואר בשווי 2500 שקל נהרסה, בבניין ממול שברו את דלת הכניסה".

אחד התושבים המתגורר בשסמוך וצופה מחון ביתו על הנעשה מספר כי "אני רואה כל מהחלון וזה נורא, הם משתוללים ברחובות שותים ומענישים חומרים אסורים, מדליקים מוזיקה בקולי קולות ומכים עוברים ושבים, גם תחנות אוטובוס נופצו".

בין השאר קיימת גם אלימות במרפאת 'טרם' ברחוב הסמוך, כשה'פרחחים' נכנסים למרפאת וזורים הרס ומכים את הצוות הרפואי. "לראשונה בעיר חרדית מרפאת 'טרם' מאיימת לסגור לאור האלימות שנגרמה כלפי הצוות הרפואי והנזק שנגרם לציוד הרפואי" אומר אחד המעורבים.

גם בשבוע שעבר, לאחר הפגישה בעירייה, הגיעו שום ה'פרחחים' למרפאת וזרו הרס והכו את הצוות הרפואי, מאבטח פרטי שנשכר על ידי המרפאה והזמין את משטרה חיכה למעלה מ-20 דקות עד להגעת ניידת. לאחר הגעת המשטרה טענו המתפרעים להגנתם כי "השומר התחיל איתנו" והמשטרה התחיל לתחקר את השומר במקום לעצור את המתפרעים. אחד התושבים מספר כי "השומר ביקש מהשוטר שהגיע לקחת עדויות מאלה שראו את המתרחש כדי שלא יסגרו את התיק לאחר מכן, אבל השוטר סירב".

חנוכת מרפאת טרם ברחוב אלעזר המודעי, צילום: יעקב לדרמן, פלאש 90

כאמור בימים האחרונים האחרונים מתנהלים מגעים מול המשטרה להביא לסוף את אוזלת היד ולדברי חלק מהתושבים ניכרת השתפרות מסוימת במצב, לדברי התושבים באם לא יהיה שינוי ניכר בקרוב בכוונתם לפנות לוועדת הפנים של הכנסת בכדי שתדון באוזלת היד של המשטרה.

מהמשטרה נמסר בתגובה כי "תחנת המשטרה בעיר ביתר עלית פועלת באופן יזום ובהתאם לתוכנית ממוקדת שגובשה עם הקמת התחנה, לטיפול בבני נוער ובשיתוף גורמי עירייה, חינוך וגופים נוספים".

עוד נמסר כי "המשטרה פועלת בשיתוף הגופים להעצמת בני הנוער, שילובם בחברה תוך הענקת כלים ומוטיבציה לניהול חיים נורמטיביים. במשטרת ישראל רואים את בני הנוער כעמוד השידרה של הדור הבא בעיר ועושה ותעשה ככל הניתן על מנת לסייע לתושבי העיר בכל מגוון הגילים לרבות בני הנוער. כמו כן המשטרה תעשה ככל שניתן על מנת לשמור על ביטחונו של הציבור. יש לציין כי על מנת שמיצוי חקירה יהיה אפקטיבי יש במקרים מסוימים צורך להגיע אל תחנת המשטרה על מנת להגיש תלונה מסודרת".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
39 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

לא מבין איך תושבים חרדיים דורשים ממשטרה יהודית לפעול בשבת – האם אי הנעימות מהנוער הנושר מצדיק חילולי שבת רח"ל?

משום שהם מתעלמים מהנוער המשטרה מתעלמת מהם, מידה כנגד מידה. שילמדו את ילדיהם קרטה.

מי הולך לגור בגבעה A בביתר?
זה כמו שטח c ברשות הפלסטינית

מה אתם רוצים מהמשטרע? הלא הם המה בעצמם מבני נוער הנושר!

בדיוק את זה רצו הרב אלישיב זצקול"ל והאדמור מבויאן למנוע! אבל תושבי העיר החליטו שהם סומכים על האינטרסים של פרוש ולא על שיקול דעתם של המנהיגים האמיתיים.

תלמדו את הילדים הגנה עצמית או תשכרו כמה בריונים שיעשו סדר המשטרה שפוטה שלהם . מה לא מובן???!!!

נשמע שיש איזה יד מאחורה שדואגת שכל התיקים של הנערים יסגרו, אולי כי דואגים שלא יסתבכו. אבל זה מעשה טיפשי ביותר!!! עדיף ש-30 נערים ישבו בכלא (עם כל העצב שבזה מה לעשות הם גרמו את זה לעצמם! זו לא עלילת דם זה מעשה שהם ביצעו…) מאשר שעשרות אלפי תושבים שלא מזיקים לאיש ורוצים לחיות חיים תקינים יסבלו.
ואני אומרת את זה אפילו שגם לי יש 2 אחים נושרים…

אני לא מבין את אותו שאלה של חיים!
מי מבקש מהמשטרה שתפעל בשבת?
מבקשים שבימות החול גם כן יתנו לתושבים חיים נורמליים!
חוץ מזה שגם בשבת ניתן להפעיל מצלמות
או להשתמש בשוטרים דרוזים – כמו שאכן הם עושים!
ולגבי רובינשטיין אם לא הוא המצב היה גרוע פי כמה!!!!
הוא נשכב על הכביש – כפשוטו ממש,. בכדי לטפל הבעיה.

מצויין!!! והמצב ימשיך ככה עד שתתחילו להתייחס לאותם 'פרחחים' כמו בני אדם ותקרבו אותם ולא רק כמזיקים. חשבתם פעם למה הם מתנהגים ככה ולמה הם בחרו בדרך הזאת??? כשהציבור מרחיק מעליו כל מי שלא מצליח להיות בדיוק אבל בדיוק בשטאנץ שלא יצפה לקבל חזרה זר פרחים מהדחוי….. ידידי משטרה לא תעזור ולא שום דבר אחר חוץ מלהתחיל לראות את אותם נשמות יקרות ולקרב אותם באהבה

הנוער הנושר זה הבנים שלכם, תפסיקו להתייחס אליהם כאילו הם גויים ותקרבו אותם בדרכי נועם, ובע"ה תראו ישועות

המשטרה לא אמורה לטפל בנוער יש מליונים שבאים לעיר לטיפול בדבר והכסף נעלם

לתושבי ביתר היקרים: אתם לגמרי לא לבד, תושבי ירושלים ג"כ סובלים כמוכם, ואנו מאוד מזדהים עם הבעיות שלכם, אצלינו עשו תחקיר ובירור עמוק, והתוצאה היתה: שמי שיותר קרוב לצמרת המשטרה יכול לעשות מה שהוא רוצה ממש, המשטרה עושה מה שצצץ לה בראש באותה רגע, לא מתייחסים לקריאות, באים ולא מטפלים וכו'.
חבל לכם על הזמן/כוח/אנרגיות – לא יעזור לכם שום דבר, המשטרה מושחתת מהיסוד, חיים באטמוספירה אחרת לגמרי.
איך תדעו שהכול בלוף אחד גדול: תעשו קצת באלאגן, כמה ימים אחרי זה כבר תראו פרסומת של סקר שבוצע שמראה שאמון הציבור במשטרה "עלתה" ל 89 %, יותר מצחיק ממצחיק, ואז אחרי סקר כזה – מי יכול לבוא בטענות ?
הנושא בדוק ומנוסה….!!!!!

מי גר בביתר??ולמה בדיוק שהמשטרה תעזור לכם אם לפני שבוע ילדים חרדים ולא נוער נושר זרקו על שוטרים אבנים???אחד מהשוטרים נפצע קשה!!
ברור מאליו שהמשטרה לא תתיחס!!!
אין מציאות להיות נגד ולהוכיח בריונות מול משטרה אבל שצריכים הכל בסדר…??

ככה זה כשראשי העיר לא שומעים לרבנים, והכניסו משטרה הגורמת לחילולי שבת ועוד הרבה צרות בהרבה מקרים. והכל בתואנה של נוער נושר – ועכשיו מתברר כי גם את זה הם לא ממגרים ואולי אף מעניקים מטריית הגנה לנושרים מפני טיפול של משמר הצניעות וכוד'

לביתרי הכאוב: נשכב על הכביש? מצחיק, אולי נשכב על התקשורת!
היום מפעיל דרוזים? שקר וכזב. רכבי הביטחון לא קשורים לכך, וניידות המשטרה בשבת הם לצערינו יהודים.

כמנהל עסק בשדרה הנ"ל אני חווה את הבעיה באופן יומיומי דבר שמבריח לקוחות וגורם לנו לסגור בשעות מוקדמות. הנוער של לפני שנתיים הכפיל והשליש את עצמו, הנזק רק מתעצם לרעתם ולרעתינו. מה שחשוב זה להתמקד באיך זה לא יפגע בנו ובאופן החיים שנפגע כתוצאה מכך. גם העסקים המקומיים נפגעים וגם התושבים וגם האורחים! חשוב לא לוותר ואם התחלנו במשימה אז לדאוג שהיא תתפתר. לא יכול להיות שקומץ בחורים ינהלו את העיר ואנו נזרום עם זה! כמו שאמרו בכתבה אם יהיה אכיפה חזקה ותגובה מהירה כנגדם יתפסו את הבעייתיים שבהם והנספחים ימצאו מהר את מקומם.

אני חייב להגיד שהמשטרה גם משכנעת בכל מיני דרכים שלא כדאי לפתוח להם תיק כי
כשראיתי מקרה כזה מקרוב אין לי אמון בדבר שנקרא משטרה

החיים בביתר בהחלט מפחידים!- ומזעזעים. לאורך כל הציר הראשי בפרט באלעזר המודעי | פארק השלושה | והדף היומי.
יש פחד!!!!! להסתובב משעות הערב המוקדמות ממש!!!!
אף אחד לא מנסה לטפל בנוער הפוחז שלא יספרו פה סיפורים.
המשטרה רק עושה להם יותר עקשן לא מעבר!!!
תושבי ביתר זועקים!- סוף לפחדים בביתר….
אולי לקראת הבחירות ראש העיר יעשה משהו.

הביתרניקים הם חלשים. למה בבית שמש בריכוזים החרדיים לא מעיז שום פרחח אפי' להרים את קולו. צריך פה כמה 'רבראלאך' אנשי י-ם, לעשות הפגנות 'גיוועלד' והכל יהיה בסדר…

אין מה לעשות הקונספט של עיר חרדית נטו נכשל בענק!!!!!
בכל הערים החרדיות נטו השבבניקים שנוצרים שם אנטישמים!!!!!

המשטרה מבינה רק כוח.
השכנים צריכים לעשות מעשה, ולתעד את הוונדליזם במצלמות אבטחה איכותיות, שימוקמו בנקודות אסטרטגיות, ועם התיעוד להגיש תלונה מסודרת, כולל תביעת נזיקין אישית מכל פרחח.
בנוסף להפיץ את הסרטונים באתרי חדשות, ולהראות את אזלת ידה של המשטרה.
ברגע שיש מצלמות והרבה רעש תקשורתי, המטרה תתחיל לפעול.
כמו כן, מנסיון אישי, ברגע שתודיעו למשטרה שכבר אין תורך להגיע, והעניין טופל, והפורעים נוטרלו, הם יגיעו מיידית. בדוק.

הכל בזכות "נערי פרוש" שביטלו את ועדת האיכלוס

דווקא בלתת דוחות הם יעילים ביותר!
הפרחחים בביתר לא שמים על השוטרים (בעיניי ראיתי אותם צוחקים להם בפנים השוטרים מפחדים להתעסק איתם)
המשטרה במדינת ישראל ממזמן לא מטפלת
בפושעים אלא באזרחים הוגנים שנפלו לידיים של שוטרים פושעים…

בהמשך לתגובה של מנחם כהן:
מי גר בביתר??ולמה בדיוק שהמשטרה תעזור לכם אם לפני שבוע ילדים חרדים ולא נוער נושר זרקו על שוטרים אבנים???אחד מהשוטרים נפצע קשה!!
ברור מאליו שהמשטרה לא תתיחס!!!
אין מציאות להיות נגד ולהוכיח בריונות מול משטרה אבל שצריכים הכל בסדר…??

לדבריך אפשר לסגור את תחנת המשטרה חבל על הזמן והכסף.
כמו בכל מקום, יש אנשים הוגנים ופחות הוגנים ואם יש ילד שזרק אבן זה לא אומר שמכאן ואילך לאף תושב אין זכות להיעזר במשטרה.

בושה וחרפה!!!
איך אתם יכולים לדון אנשים שנמצאים במצב כזה מזעזע?
תארו לעצמכם שלהוריד אשפה, אתם לא יכולים להוריד????
כי כמה בחורים מסכנים השתלטו על המקום!!!!
המצב שם מזעזע ומחריד!!
אין לכם שום יכולת לשפוט לפני שתראו בעינכם את הזוועה!!

חברת שמירה פרטית [כמו במטרסדורף]
לא סותר את קרוב הלבבות
אני רצה לקנות שם דירה
חסר ליקצת אקשן

קונים שער עם מנעול מספרים לבניין
מתחלקים בתשלום עם השכנים
ולבניין שלום,

רעיון נוסף
לשלם לכמה מפרחחים אלו להיות השומרים ברחוב
עם הכלבים שלהם
גם עבודה, גם תעסוקה, גם שקט!!!!!!!!!

להפעיל שיעורי ערב, לימודי חול חינם בערבים למסכנים האלו,
לתת תגמולים, טיולים, עבודה, תעסוקה,
פרחח כזה שיהיה לו משהו אחר בראש כבר לא יעשה שטויות

בד"כ ממשפחות מצוקה וישמחו ללמוד מקצוע בשביל להתפרנס
תמצאו נדיב שישלם על הלימודים שלהם!!!!!!
כולם יבואו אם לא תטיפו להם יהדות….

אם תושבי ביתר רוצים שקט הם חייבים לקחת את החוק לידיים. כמו שעושים בריכוזים החרדיים בחו"ל. בחוכמה ובפקחות…

כשקוראים למשטרה צריך להגיד שמישהו דקר ערבי, ואז מגיעים תוך דקה, בדוק ומנוסה

וכל הכבוד לJDN שמעיז לפרסם זאת!!!
כי הרי הכל מושלם בעיר הזאת נשאר רק לטפל במירון…

אלה שהציעו הצעות למיניהם צודקים. אבל לצערנו הרב זה לא אומר כלום אם ילדים (לא יודע אפילו באיזה מקום) זרקו אבנים על שוטרים ובגלל זה אי אפשר לדרוש מהמשטרה לתפקד. האם אין חילונים שתקפו שוטרים? או ערבים שתקפו שוטרים… היעלה על הדעת שבגלל זה המשטרה לא תתפקד אילו שטויות והבלים אלו? צריך גם וגם. גם לעשות תוכנית פעולה עם הפרחחים המסכנים. לימודים טיולים תעסוקה ויש מקומות בארץ שהצליחו מאוד בעניין אם באים אליהם בגישה חיובית אמיתית. בדוק (אני מכיר בן אדם אישית שעבד עם נוער בכמה מקומות בארץ ומאוד המליח איתם). וחוץ מזה לפעול חזק למגר בדרכים חוקיות את התופעה ומי שצריך לפתוח לו תיק אין ברירה למען ישמעו ויראו כמו שראש העיר ניו-יורק גימר את הפשע בעירו על ידי נקיטת פעולות חמורות שם ויצר מצב שהפושעים או שהשתנו או שברחו….
שנשמע בשורות טובות!!!

לא יודע מה כולם רוצים תשאלו את מאיר רובינשטיין הכל דבש הכל מתקתק אין אף אחד שיש לו טענות בעיר אולי במירון יש קצת בעיות אבל חוץ מזה בביתר אין שום בעיות אין פרחחים המשטרה מתפקדת טוב

במקומות אחרים יש להיכן ללכת, בבית שמש הם הולכים לבית שמש הישנה, בירושלים לשכונות חילוניות ו/או יפו ו/או כיכר החתולות. בביתר אין להם לאן ללכת.
מדובר בנוער מחלל שבת בפרהסיה.
יש להציב אוטובוסים של גויים לקחת אותם לאתרי בילוי בי-ם, ת"א וכד' עם עדיפות שלא להחזירם במהלך השבת.

לדאבוננו הנוער הנושר הוא בעיה רוחבית של כל הציבור, כל זה בדור שהבחורי הישיבות החסידיות רוצים להיות זמרים…… והלטאיות כולו עוסקים גם … באופנה וכו' ובספרדיות ממשיכים לסבול מהקיטוב והסטיגמה
בקיצור זה נוער שבנינו במו ידינו רח"ל
ואנו צריכים בכל תוקף להחליף את השיטה שהרסה את היהדות שלנו מהיסוד והביאה לרדידות נוראה כזו ….
איפונים זה תוצאה נוער שוליים זה תוצאה זה לא בעיה ..
בהצלחה

מאמין

מנחם כהן
מציע שתיקח כדורים שום תושב של ביתר יזרוק אבנים בביתר אין את הפלג הירושלמי
והמצב שם בהחלט מזעזע מאיר רובנינשטיין צריך טיפה יותר להשקיע אבל ביתר היא העיר הכי יפה הכי מסודרת ( כי אין גורים וקנאים ) והכי מוצלחת צרית לתת צו הרחקה לכל הנערים ואז יהיה שקט אמן

אין לי כח לקרוא!!!
אבל כיף לי בביתר 🙂

מי אמר שאין משטרה בישראל?
במקום לדווח על שוד ואלימות תדווחו משהו על נתניהו וחמגשיות ומיד יופיע צי של אלפי שוטרים.
בשביל זה יש משטרה!!!

כל המגיבים כאן על הכתבה אמרו דברים נכונים צריך דורון תפילה ומלחמה חלק מהנוער כבר לא כזה של חיבוק וחיוך אלא פושעים מסוכנים לא מזמן לקחו ממני מצלמות על מעשה איום ונורא וד"ל וחלק באמת מסכנים אבל השבויים האמתיים הם התושבים .. אגב בביתר נמכרו בחצי שנה האחרונה 9 דירות בלבד לא קשה לדעת למה. המצב מדרדר בקביעות צריך לגרום להם לצאת מהעיר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture