צילום:freepik

שווה קריאה: עורך דין לענייני מס הכנסה

לא אחת אנו שומעים בתקשורת על בעלי עסקים שמעורבים בהליכים אזרחיים והליכים פליליים הנובעים מביצוע עבירות מס ובהן עבירות מס הכנסה.

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

לא אחת אנו שומעים בתקשורת על בעלי עסקים שמעורבים בהליכים אזרחיים והליכים פליליים הנובעים מביצוע עבירות מס ובהן עבירות מס הכנסה. במדינת ישראל, חלה חובה לדווח על הכנסות לרשויות המס, כאשר פעולות שביצע נישום אשר אינן תואמות את הוראות החוק ואף בחלקן נחשבות לעבירות מס הכנסה פליליות, דורשות התערבות וייצוג משפטי מאת
עורך דין מס הכנסה מנוסה ומקצועי לצורך הגנה משפטית על זכויותיו והגנה על כספיו.

תפקידו של עורך דין מס הכנסה

עו״ד מס הכנסה מייצג בהליכים אזרחיים ובהליכים פליליים. בהליכי מס הכנסה פליליים מייצג עו״ד מס הכנסה עדים, חשודים ונאשמים בהליכים משפטיים העוסקים בעבירות מס הכנסה אשר לא פעם נלוות להן גם עבירות הלבנת הון, עבירות מע"מ, עבירות צווארון לבן, עבירות הונאה, עבירות ניירות ערך ועוד. עורך דין מס הכנסה אשר בקיא ובעל ניסיון בדיני המס, יעניק ליווי משפטי מקיף ללקוח, הכל תוך שיקוף הסוגיה האזרחית והפלילית לה הלקוח חשוף, ילווה את הנישום בדיוניו מול רשויות המס ובבית המשפט, יגיש השגות וערעורי מס ועוד.

בהליכי חקירה פלילית המדינה היא זו אשר מנהלת את הליכי החקירה כנגד נאשם, אם החליטה להגיש כתב אישום כנגד הנאשם, נדרשת להוכיח את האמור בכתב האישום וביצוע העבירה או העבירות. מנגד, הנאשם פועל להפריך את החשדות כנגדו או אם הוגש כתב אישום כנגדו, להביא לסיום התיק בזיכוי, כשהוא נקי מכל אשמה. בהליכי חקירה, המדינה אשר החוקר מייצגה, הינו צד מיומן אשר בידיו כלים וטקטיקות במטרה להשיג יתרון על פני העד או החשוד הנחקר באזהרה. כך לדוגמה, במסגרת הליכי החקירה מופעלים על הנחקר תרגילי חקירה וטקטיקות תוך יצירת אמון מדומה מול הנחקר והכל במטרה להשיג את הראיה המפלילה ולאמת את החשדות כנגד החשוד.

החשוד מאידך, נדרש להגן על עצמו ובמקרים רבים הוא מאמין שיש לו את היכולת לכך, במיוחד כאשר הוא משוכנע כי הוא לא ביצע את העבירה. גם אם אתם בטוחים שלא בצעתם עבירות מס, מומלץ ואף רצוי לקבל ייעוץ משפטי מאת עורך דין מיסים בקיא ומנוסה. מניסיוננו, אותם חשודים אשר בטוחים כי האמת לצידם מבצעים לא פעם טעויות קריטיות או מספקים הסברים אשר יכולים להראות את ההפך הגמור.

מדיניות ענישה בעבירות מס

בית המשפט העליון קבע במספר פסקי דין כי עבירות המס אינן שונות כלל וכלל מעבירות מרמה וגניבה אחרות – כשמדובר בעבריין מס אשר הינו שודד אחד אשר גונב מקופתה של המדינה, ושודד שני גונב את קופתו של הפרט. בית משפט העליון קבע לא אחת, כי אופיין של עבירות המס מחייב נקיטת יד קשה כלפי מבצעיהן, ובכלל זה הטלת עונשי מאסר בפועל לתקופה ממושכת, במטרה לבטא את הסלידה מביצוע עבירות אלה, לשמש אמצעי הרתעתי כלפי הציבור משלם המס מפני ביצוע עבירות אלה בעתיד, וכן לבטא את הגמול ההולם בגין הנזק הרב שנגרם לקופה הציבורית תוך פגיעה בחלוקת נטל שוויונית והוגנת.

ליווי וייצוג משפטי מקצועי בעבירות מס הכנסה ובתחום עבירות המס

במידה וזומנתם לחקירה בחשד לביצוע עבירות מס שונות, חשוב ביותר לפנות בהקדם לעורך דין מס הכנסה מנוסה ומקצועי שיעניק לכם ליווי משפטי לאורך הליך החקירה וההליך הפלילי. גם במקרים בהם זומנתם ל- ״בירור״ או ״תשאול״ או כאשר משתמשים במונח המדויק ״חקירה״ או ״חקירה באזהרה״ חשוב לפנות אל עורך דין מוביל הבקיא בחוק ובפסיקה בתחום המיסים וכן בתחום עבירות הצווארון הלבן. עורך דין שיוכל לספק מעטפת ליווי משפטי לגבי דרכי הפעולה שיש לנקוט לאורך ההליך המשפטי וזאת במטרה להגדיל את סיכוייכם להגיע לתוצאה הרצויה והמיטבית עבורכם, בין אם מדובר בסגירת התיק וזיכוי מלא מהחשדות בתיקים מסוימים ובין סיום ההליך המשפטי בענישה מופחתת תוך תשלום מס מינימלי.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture