"דין תושבי בני ברק כדין תושבי רמת השרון, לתושבי בני ברק מגיעה איכות רפואה ברמה הגבוהה ביותר"

הדברים נאמרו במפגש מיוחד עם אנשי תקשורת מהמגזר החרדי לרגל פתיחת המרכז הרפואי החדש ברחוב רבי עקיבא בבני ברק

כתבות נוספות בנושא:

משרד הבריאות: רוב של החולים קשה בישראל - אינם מחוסנים
מחקר ישראלי פורץ דרך: משותקים יוכלו לחזור לתפקוד מלא?
מחסור בוויטמין D עלול להוביל לעלייה בתמותה בקרב חולי קורונה
משרד הבריאות: "שומרים על שגרה לצד הנגיף - באחריות"

מכבי - תמונה קבוצתית
'מכבי – שירותי בריאות' פותחת את שעריו של המרכז הרפואי החדש והגדול בבני ברק ובקרוב יהנו תושבי בני ברק והאזור ממהפכה במערכת הבריאות. כל עובר אורח שעבר ברח' רבי עקיבא בשנים האחרונות נחשף לבניית מרכז רפואי גדול – המרכז הרפואי החדש של 'מכבי – שירותי בריאות' שיחל את פעילותו בעוד כעשרה ימים.
לקראת הפתיחה נערך השבוע בבניין החדש מפגש וסיור מיוחד לעיתונאים בכל אגפי הבניין בהנחייתו של דובר 'מכבי' ואחראי קשרי הממשל מר עידו הדרי, ובהשתתפות מנכ"ל 'מכבי' מר רן סער וחברי הנהלת 'מכבי' הרב שמחה שטיצברג והרב חיים פרוינד, גב' דבורה חסיד ראש מחוז המרכז, ד"ר סיגל רינגל הרופאה המחוזית של מחוז המרכז, גב' סיגל דדון ראש אגף שירות ושיווק, הגב' רינת מאיו מנהלת התפעול במחוז המרכז, מר אליהו עובדיה מנהל מרחב בני ברק, ד"ר איתן ברגנר המנהל הרפואי במרחב בני ברק, , הגב' טוני כהן מנהלת השיווק הארצית, הגב' מיקי קטלן מנהלת השיווק מחוז המרכז, הרב משה שלזינגר מנהל השיווק למגזר החרדי ואחראי מתאמי קשרי הקהילה, נכבדים ואנשי תקשורת מהמגזר החרדי. במפגש המיוחד בישרו ראשי 'מכבי' את הבשורה הגדולה בפתיחת המרכז הרפואי החדש.
מנכ"ל מכבי מר רן סער אמר: "אני שמח שניתנה לי הזכות לתכנן את הבניין כראש המחוז ולבשר על הכניסה כמנכ"ל".
מר סער סיפר בהתרגשות על סגירת המעגל מבחינתו כאשר העלה בזכרונותיו את אותן פגישות אל תוך הלילה יחד עם הרב שטיצברג והרב פרוינד כאשר הוא שימש כראש מחוז המרכז ויחד הגו את הרעיון להקמת מרכז זה, ועתה זוכה הוא לברך על המוגמר ולבשר למשתתפים על הכניסה הקרובה.
מר סער הדגיש, כי המרכז החדש הראשון מסוגו שאין בדומה לו בכל רחבי הארץ, נותן ביטוי למדיניות אותה הוא מוביל וכי דין תושבי בני ברק כדין תושבי רמת השרון וגבעתיים, ומגיע לתושבי בני ברק את איכות הרפואה הגבוהה ביותר.
מנכ"ל מכבי הוסיף: "ב'מכבי' שמים דגש על הנגשת הרפואה והמקצועיות, וזה מחייב אותנו לעמוד בחזית הטכנולוגיה הרפואית כאשר לרשותנו עומדים המכשור הרפואי המקצועי והמתקדם ביותר. עוד הדגיש המנכ"ל כי הבשורה הגדולה הינה שכל השירותים הרפואיים יינתנו במקום אחד. 'מכבי' מבטאת בכך את היותה קשובה לצורכי העיר החרדית ודואגת שמבוטחיה יקבלו את כל השירותים בעיר ללא צורך לצאת ממנה לשם קבלת שירות רפואי. ברחבי העיר בני ברק פזורים כ-160 הרופאים, 8 בתי רופאים, 3 בתי מרקחת ואחד נוסף בעוד כחודש יפתח בקרית הרצוג. כל אלו ימשיכו לפעול במקביל למרכז הרפואי החדש. חבר מכבי יכול לבחור ממי לקבל שרות רפואי וכמובן יש לנו הסכם עם מעייני הישועה ובעצם, פריסת השירות של מכבי בבני ברק היא מדהימה ונוחה מאד לכל תושבי העיר.
"הקמת הבניין הענק של 'מכבי' תביא בשורה של ממש לכלל תושבי העיר, אני משוכנע שמי שהתלבט עד עכשיו אם לעבור למכבי, יעשה זאת כי יבין מה יש לו כאן."
מנכ"ל 'מכבי' הודה נרגשות לכל מי שנתן את ידו וסייע להצלחה הגדולה.
מכבי - מפגש בבניין החדש
ראש מחוז המרכז, גב' דבורה חסיד, פתחה בראשית דבריה שהיא נרגשת מאד שכראש המחוז היא זוכה להוביל את המהפך ההיסטורי בתחום הרפואה בבני ברק. מדובר במהפכה של ממש ל-86 אלף חברי 'מכבי' המתגוררים בעיר. 6,500 מ"ר הפרושים על פני ארבע קומות, הם לא רק בנין גדול ומפואר, אלא בעיקר הרבה שירותי רפואה שנוספו לצד שירותי הרפואה המגוונים ביותר הפזורים ברחבי העיר, רופאים מצוינים, מגוון עצום של שירותים רפואיים וצוות מסור – זה מה שצפויים חברי 'מכבי' תושבי בני ברק לקבל ממש בקרוב, כאשר המרכז הרפואי החדש ייפתח לציבור.
"ל'מכבי קשר' חזק עם הקהילה החרדית בעיר", מסבירה ראש המחוז, "הקשר לא מתחיל ונגמר בשירות הרפואי.אנו מקיימים קשרי קהילה טובים מאוד עם עירית בני ברק, מוסדות ציבור, ארגוני חסד ועוד וכמובן פעלנו בהתייעצות עם רבנים ומובילי דעה בקהילה החרדית. והמבנה הותאם מבחינה תרבותית לצורכי המגזר מהמסד ועד לטפחות, למשל באופן נעילת הדלתות או מתן השירות בבית המרקחת כך שלא ייווצר מצב של ייחוד, ועוד".
ראש אגף שירות ושיווק ב'מכבי', גב' סיגל דדון לוי, התייחסה בדבריה על ההשקעה הרבה ש'מכבי' משקיעה בשיפור השירות: "אנחנו פועלים לשיפור מתמיד של חוויית המטופלים בכל הערוצים".
גב' דדון הציגה בפני המשתתפים את נתוני המעברים האחרונים שהתפרסמו לאחרונה, בה 'מכבי' מובילה מול שאר קופות החולים במספר המצטרפים אליה, שעומד על 11,235 חברים חדשים. גם בסקר 'ברוקדייל' שהתפרסם, זוכה 'מכבי' במקום הראשון, כאשר 96% מהחברים מציינים שהם מרוצים או מרוצים מאד. זהו הציון הגבוה ביותר אי פעם שקופה כלשהי זכתה בו. "חשוב לציין", הדגישה גב' דדון, "כי נתונים אלו אינם הולכים ברגל וכי הם הושגו לאחר השקעה עצומה ועבודה מאומצת של הרבה מאד אנשים ב'מכבי', גם בענף השיווק וגם בענף השירות. עשינו סקר ופנינו לתושבי בני ברק ושאלנו אותם מה חשוב להם שיהיה במרכז החדש ואז עשינו כל מה שנדרש כדי לענות על הצרכים האלה. כאן המקום לציין את עבודתם המסורה של מתאמי קשרי הקהילה בבני ברק, הרב יוסף בינדר וגב' חנה אייזנבך, שפועלים במסירות על מנת להקל על התושבים ולהעניק להם שירות מיטבי, ובראשם מנהל השיווק למגזר החרדי ואחראי מתאמי קשרי הקהילה הרב משה שלזינגר, הפועל במסירות יוצאת דופן בכל המחוזות של 'מכבי' ברחבי הארץ, ואכן התוצאות ניכרות בשטח".
מנהל מרחב בני ברק, מר אליהו עובדיה, הביע את הערכתו העמוקה כלפי הנהלת 'מכבי' והנהלת המחוז, שנתנו בו את אמונם להוביל את המעבר לבנין החדש. מר עובדיה ציין, כי הארגון הלוגיסטי של המעבר הינו מבצע מורכב וכי הוא נותן את תודתו לכל צוות מרחב בני ברק שעזרו וניהלו את המעבר בחודשים האחרונים ובראשם מנהלת סניף 'מכבי' ברח' כהנמן, גב' דיאנה בן דיין וסגנו עופר גיסינגר

הרב שמחה שטיצברג, חבר הנהלת 'מכבי' וחבר דריקטוריון 'אסותא', הזכיר למשתתפים, כי לפני 7 שנים, בעת כהונתו של המנכ"ל מר רן סער כראש מחוז המרכז, הועלה הרעיון של הקמת מרכז רפואי גדול וראשון מסוגו בלב בני ברק, וכאשר נפתחה הזדמנות לבניית מרכז רפואי במרכז העיר בני ברק, במקום בו עמד בניין ההסתדרות בלב ליבה של העיר בני ברק, מקום שכל משפחה עם ילדיה יכולים להגיע במרחק הליכה, מיד הסתער רן סער על ההזדמנות כאשר לא הסתכלו על העלויות הגדולות המצריכות את בניית המרכז במרכז העיר. הרב שטיצברג הדגיש, כי תושבי בני ברק חבים את תודתם למר רן סער העומד בראשות הקופה ולכל הנהלת 'מכבי' על רגישותם כלפי צורכי המגזר שלעיתים מצריך גם התאמות מתבקשות לספק ולהתאים את השירותים.
הרב חיים פרוינד, חבר הנהלת 'מכבי' ומנכ"ל 'עזר מציון' הביא כמה דוגמאות שהמחישו למשתתפים את מורכבות החיבור שבין דרישות מערכת הבריאות וצרכי הרפואה לבין דרישות ההלכה. הרב פרוינד ציין לשבח את הנהלת 'מכבי' על כך שהיא קשובה באופן מוחלט בהתאמה מלאה לדרישות ההלכה והרבנים, על אף המורכבות הרבה שבדבר. "הקמת מרכז גדול שיהיה בהתאמה מוחלטת ובעצה אחת עם הרבנים אינה מובנת מאליה וכולנו מלאי הערכה על כך".
המנהל הרפואי במרחב בני ברק ד"ר איתן ברגנר הציג בפני המשתתפים את מגוון שירותי הרפואה שיינתנו במרכז החדש שבין כתליו צפויים לפעול בין השאר, מכוני רנטגן, לב, שמע, סוכרת ומכון בריאטרי; אשפוז יום, מוקד חירום, מוקד נשים, ריפוי בעיסוק, מכון להתפתחות הילד, מרכז לילדים עם עודף משקל, מרכז 'מכבי דנט' לרפואת שיניים, בית מרקחת 'מכבי פארם', מעבדה משוכללת, חדר לביצוע ניתוחים קטנים ועוד ועוד.
המרכז הרפואי יהיה חדשני ומודרני עם הטכנולוגיה והתפיסה הכי מתקדמות, הוא ירכז במקום אחד את רוב השירותים שתושבי בני ברק צורכים וכל זה באכסניה הכי נאה והכי מודרנית.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture