בני ברק: התייצבות מקיר לקיר – כל המי ומי בסוכת ראש העיר אברהם רובינשטיין • צפו בגלריה המסכמת

ושמחת בחגך; במהלך ימי חג הסוכות שעברו עלינו לטובה, קיים ראש עיריית בני ברק הרב אברהם רובינשטיין עלייה לרגל ל"סוכת ראש העיר" רחבת ידיים סביב שולחנות ערוכים בכל טוב, אליה עלו במשך שעות ארוכות לחוג בצוותא את שמחת החג, רבנים,  ח"כי יהדות התורה, ראשי ערים, פוליטיקאים ואישי ציבור, בכירי העירייה והעסקונה המקומית, ראשי הקהילות וקהל רב - צילום: שוקי לרר

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

"הפורש סוכת שלום עלינו": בני ברק: התייצבות מקיר לקיר בשמחת חג בסוכתו של רה"ע הרב אברהם רובינשטיין

בין המשתתפים הרבים שכיבדו בנוכחותם ניתן היה למנות את הגאב"ד הגר"י סילמן, שלוחא דרבנן ח"כי סיעת יהדות התורה, יו"ר דגה"ת ח"כ הרב משה גפני, ס. שר הבריאות הרב יעקב ליצמן, ח"כ הרב אורי מקלב, ס. שר החינוך הרב מאיר פרוש, ח"כ הרב יעקב אשר, ח"כ הרב יעקב טסלר, הרב יצחק פינדרוס, אשר באו ליטול חלק ב"סוכת ראש העיר" ושיבחו כל אחד בתורו את פעילות ראש העיר למען קידום העיר על כל תחומיה וצרכיה הרבים.

כמו כן השתתפו במהלך שמחת החג ראשי המשטרה, מפקדי מחוז ת"א ומרחב דן, וראשי השיטור המקומי, בכירי העירייה, מ"מ וסגני ראש העיר הרב חנוך זייברט והרב מנחם שפירא, מנכ"ל העירייה הרב שמואל ליטוב, נציגי סיעת ש"ס הארצית והמקומית, חברי המועצה מכלל הסיעות, מנהלי האגפים והמחלקות השונות, ראשי העיר לדורותיה, ראשי וגבאי קהילות הקודש, חצרות החסידים ובתי מדרשות, ועוד שורה ארוכה של נבחרי ואישי ציבור שבאו לכבד ולהוקיר ולשמוח בזמן שמחתנו.

יו"ר דגה"ת ויו"ר ו. הכספים, ח"כ הרב משה גפני שיבח את הפעילות העירונית המקיפה והמקצועית בהובלת רה"ע הרב רובינשטיין וכן את העזרה וההתמסרות האישית שלו לציבור התושבים וציין בדבריו כי הוא "מכיר מקרוב אינספור מקרים שראש העיר הרב רובינשטיין פשוט עוזב הכל ומתמסר כל כולו עבור תושבי העיר הנזקקים לעזרה בכל עניין, איך שהוא לא נח ולא נרגע עד שהעניינים מסודרים לשביעות רצון הפונים. שליחי ציבור כאלו הם לסמל ולדוגמא עבור כל איש ציבור המבקש לעשות את שליחותו נאמנה בשם שולחיו מרנן ורבנן למען ציבור התושבים"

סגן השר ח"כ הרב ליצמן התייחס בנאומו אודות גודל מעלת וקדושת החג אשר בו כל ישראל ראוין לישב בסוכה אחת, וכי זהו החג המסמל יותר מכל את עניין איחוד וחיבור בין כלל ישראל . הרב ליצמו שיבח את האחדות הקיימת במחנה פנימה ואמר כי "יש מצב שאנחנו בדרך לבחירות שלישיות. הבשורה הטובה מבחינתנו בזה שאם יהיו בחירות, שאנחנו נמשיך להישאר כולנו מאוחדים".

ח"כ הרב אורי מקלב האריך בנאומו הודות העיר בני ברק אשר מהווה סמל ודוגמא לאחדות ושלום אמיתי בין כלל הקהילות והמגזרים. הרב מקלב ציין כי "מתוקף תפקידו בבחירות המוניציפאליות האחרונות היה מעורב אישית בערים השונות, ולא מצא עוד עיר כמו בני ברק שבה הרצון לאחדות והליכה משותפת זעק מכל פינה, בזכות מידותיו והליכותיו של רה"ע הרב רובינשטיין אשר עשה הכל בשביל השלום. אין זמן מתאים לספר על כך מאשר בסוכת השלום הפרוסה מעלינו".

ח"כ הרב יעקב אשר אמר בנאומו בפני האורחים הרבים כי "כמו האושפיזין, האבות הקדושים שנמצאים איתנו בסוכה, כך גם גדו"י מלווים ונמצאים איתנו בשליחות הקדושה שלנו בהעמדת הדת על תילה. אנחנו מקווים בע"ה לחזור בקרוב לעשייה האמיתית למען עולם התורה, בלי להיגרר אחרי גחמות אישיות של "פריצים" למיניהם, שרוצים להוביל את כולנו למערכת בחירות שלישית".

סגן השר הרב מאיר פרוש נשא דברים הודות שיתוף הפעולה המבורך הקיים בעיר בני ברק בין ציבור שלומי אמונים ונציגיו לראש העיר הרב רובינשטיין העומד הכן לסייע לכל קהילה חסידית, חדשה ומתפתחת כגדולה וותיקה, וכי הוא מאחל שהקשר הזה והיחסים המצוינים רק יילכו ויתעצמו לטובת פריחת עולם התורה והחסידות בעיר".

ח"כ הרב יעקב טסלר נשא דברים ואמר כי "כתוב ולקחתם לכם פרי עץ הדר, הפרי היחיד שנאמר עליו "הדר" הוא האתרוג, ושואלים שהרי היה ראוי שהברכה תהיה דווקא על האתרוג שנאמר עליו הדר ולא על הלולב, ומתרצים שמברכים רק על הדבר המאחד ומאגד בין כל המינים" המשיך הרב טסלר "אותו דבר רה"ע הרב רובינשטיין מצליח לאחד פה בסוכת שלומנו, ובמשך כל ימות השנה בין כל המינים והסוגים, בין כלל הקהילות והחצרות ולהציג אחדות נפלאה שאין בדומה לה, ולכן זה הזמן הכי מתאים לברכו בברכת הצלחה בעשייה הברוכה והמשותפת למען כלל התושבים".

מנכ"ל העירייה הרב שמואל ליטוב ציין בדבריו כי "אין לנו מתאים מימי הסוכות בהם כל איש יהודי באשר הוא מוצא את חלקו בד' המינים שבאים אגודים יחד, אותו דבר אצלנו בעירייה ובעיר בכלל, זהו המקום להודות ולציין את פועלו של ראש העיר הרב רובינשטיין שבמשך כל ימות השנה יודע ומצליח לאחד את כל הכוחות והזרמים איש לפי רוחו ואופיו בשיתוף פעולה הדוק ומוצלח למען כלל תושבי העיר, כל קהילה ושבט בעיר מוצאים אצלו אוזן קשבת ודלת פתוחה ורצון לעזור ולסייע ככל האפשר".

ראש העיר הרב אברהם רובינשטיין הודה לכל האורחים הנכבדים והמשתתפים הרבים שטרחו ובאו לסוכתו לשמחת החג, לרגעים של התעלות מתוך אחדות, בהודיה משותפת על העבר ובקשה תמידית אל העתיד, ובירך את הנוכחים שנזכה לפריסת שלום במשך כל ימות השנה, כמו בחג הסוכות, בצוותא עם כל תושבי עיר התורה בני ברק, מתוך רוגע ושלווה, ומתוך עשיית קודש בלתי פוסקת למען העיר ותושביה, בשליחותם של מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א".

את שמחת החג אשר התקיימה בסוכת אולמי 'קונקורד', אותה הפיקו במיומנות ובהצלחה גדולה צוות לשכת ראש העיר, ליוותה מקהלת 'יחד' בליווי תזמורתו של שייע ברים, אשר הנעימו בפרקי שירה, הלל והודיה מענייני חג הסוכות.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

וואלה מגניבבבב
הכל בשפע

מי יודע איפה שיקי מנדל

והתשלום? אל דאגה. מקופת תקציב המשחטה העירוניות.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture