במרכז לצעירים "ילדי שגיא ויעקב" מחו על הפגיעה במרן הרב עובדיה

אוי לדור שכך עלתה בימיו: עצרת מחאה גדולה בהשתתפות מאות ובראשם רבנים וראשי מוסדות החינוך בעיר על הזלזול והפגיעה במרן הגר''ע יוסף שליט''א כפי שנשמעו לאחרונה

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

במרכז לצעירים "ילדי שגיא ויעקב" באשדוד, קיימו עצרת מחאה והתעוררות עקב חילול ה', אשר אנשים מסויימים העבירו את שבט ביקורתם בלגלוג לשונם ובזלזול בכבוד תלמידי חכמים ובראשם נשיא מועצת חכמי התורה מרן הגאון רבי עובדיה יוסף שליט"א.

קרא עוד:

[postim]

כשעה לפני הכינוס, בית המדרש היה מלא מפה לפה כשבמשך הערב הגיעו המונים כל העת שעמדו במעברים עד לסיום העצרת כשבשולחן המזרח נראו כל רבני העיר ראשי מוסדות, ראשי כוללים ורבנים חשובים מכל אזורי העיר.

את העצרת פתח הרה"ג רבי אהרון בוטבול שליט"א חתנו של הרב עובדיה יוסף, ומרבני בית המדרש אשר בתחילת דבריו הביא את דברי המשנה במס' סוטה שבזמן עקבתא דמשיחא החוצפה תגדל והאמת תהיה מעדרת והשקר יחגוג בראש כל חוצות חוכמות סופרים תסרח, אותם ת"ח לא יעריכו אותם כמו שאנו שומעים בתקשורת כיצד הם מבזים את התלמידי חכמים האברכים ובני הישיבות.

וזה מה שאנו רואים בימים הללו שקמים כל מיני אנשים ומעיזים לפגוע באמת הצרופה במרביץ התורה הגדול שקם לעם ישראל מעמיד התורה אחרי מרן ה'בית יוסף' בעל השולחן ערוך ומעמיד התורה על תילה לפי שיטת הספרדים בארץ ישראל שרבות בשנים לא היו כמוהו.

וכאן הביא סיפורים מדהימים על חייו של מרן שליט"א שהגר"ש כהן סיפר בהיותו עם מרן שליט"א בישיבה ב'פורת יוסף' כשהוא בחור צעיר יותר ובחופש בקיץ רצו להוציא את הבחורים לנופש לכמה ימים לגליל וכל הבחורים התארגנו לנסיעה הזו וגם שם היו לומדים, אלא פחות סדרים ורבי שלום כהן ניגש למרן ושאל אותו, אתה מצטרף אלינו לנופש? וענה לו אתה רואה את הגמרא הזו? זה הנופש שלי מסכת בבא קמא!, ומה תאכל?, אני יאכל מה שיש, מה שנשאר, קצת בצל עם לחם כשחזרו בסוף השבוע סיפר הגר"ש כהן נכנסתי לבית המדרש ושאלתי מה הספקת? אמר לו אני הספקתי להגיע לדף צה במס' בבא קמא וזה הוא סיפר לנו במשפחה כעת הבין איך להגיע לדרגת גדול הדור. בדבריו המשיך עוד שעה ארוכה תוך כדי שציטט מדברי חז"ל הפזורים בש"ס על העונש החמור בזלזול של תלמידי חכמים.

במהלך דבריו הופיע הגאון הגדול רבי שמעון בעדני שליט"א ר"י 'תורה וחיים' וחבר מועצת חכמי התורה אשר טרח והגיע במיוחד לעצרת בהתראה קצרה כדי למחות על כבודה של תורה.

הגר"ש בעדני אמר בראשית דבריו שהגיע רק כדי למחות על כבוד התורה ועל הביזוי בתלמידי חכמים שזהו עוון חמור מאוד: כתוב, כי לפני הגאולה, הסטרא אחרא תעשה הכל על מנת להצר ולהפריע ללומדי התורה כי זה הזמן שהיא צריכה להתבטל מהעולם לכן היא תעשה הכל להפריע ולהצר את כוחם של לומדי התורה ושומרי המצוות.

אנו רואים כיום שיש בעיות קשות בכל התחומים כלכלה בטחון גם בנושא הרוחני – החינוך לצערנו בשפל, לפעמים ראשי המדינה חושבים על פתרונות כמו בית חולים שבנו מתחת לגשר בחלם כאשר נפלו מכוניות מהגשר לים החליטו כתקנה לבנות בית חולים מתחת לגשר במקום למגר את התופעה-הבעיה עצמה.

בדבריו הזכיר מכתב שראה מהחפץ חיים זיע"א שכתב על התקופה הזו שיש יהודים שסרחו מהדרך והם נקראים בגדר עמלק ודברים אלו נראים כדברי פלא. ואחר כך מצאתי את זה בזוהר הק' שאומר שאדם כזה שסרח מדרך ה' הרי הוא מזרע עמלק ועל זה כנראה הסתמך בעל החפץ חיים.

הגר"ש בעדני סיפר, כי גם אחד מגדולי ראשי הישיבות המפורסמים אמר לי כששוחחתי איתו על כך שאותו אדם שהקים את מפלגת 'כח להשפיע', ובעצם גם אני אומר אותו דבר, שתגיד לו שחבל על כל הזכויות שעשית, וכי אתה רוצה שהכל יתנדף? למה? לדבר על תלמידי חכמים, הרי זה – אש!!! בדבריו דיבר באריכות כר' אמנון יצחק ביקר אצלו בבית ושוחח איתו על החומרה שבדבר ואמר מפורשות כי מי שמסייע בעדו הרי הוא כמסייע בידי עוברי עבירה.

וסיים, ונזכה שהקב"ה יחיש גאולתנו במהרה בימינו וכולם יתקרבו בתשובה שלמה וכולם יתחזקו בתורה הק'.

לאחר מכן נשאו דברים, הרה"ג רבי שמעון כהן שליט"א ר"י 'תורה אור' והרה"ג ר' יהודה סבח ר"י 'תפארת דוד', כשהדגישו בדבריהם את מעלת ההתבטלות של תלמידי חכמים בפני גדולי ישראל אשר הם בחינת לא תסור מן הדבר אשר יאמרו לך, ועל כן אסור לנו להרהר ח"ו על הוראותיו של מרן שליט"א בכל ענין, וזה התפקיד שלנו בימים שכאלו לחזק את ההשקפה ולקבל עלינו דעת תורה אמיתית לנוכח הסכנה כאשר מסלפים או ח"ו מטילים דופי בגדולי ישראל שהם עיני העדה ומפיהם אנו חיים.

בסיום הציבור נעמד על רגליו וקיבל ע"ע עול מלכות שמים.

צפו בגלריה מהכנס:

כנס מחאה באשדוד למען כבודו של הרב עובדיה יוסף (1) כנס מחאה באשדוד למען כבודו של הרב עובדיה יוסף (2) כנס מחאה באשדוד למען כבודו של הרב עובדיה יוסף (3) כנס מחאה באשדוד למען כבודו של הרב עובדיה יוסף (4) כנס מחאה באשדוד למען כבודו של הרב עובדיה יוסף (5) כנס מחאה באשדוד למען כבודו של הרב עובדיה יוסף (6) כנס מחאה באשדוד למען כבודו של הרב עובדיה יוסף (7) כנס מחאה באשדוד למען כבודו של הרב עובדיה יוסף (8) כנס מחאה באשדוד למען כבודו של הרב עובדיה יוסף (9) כנס מחאה באשדוד למען כבודו של הרב עובדיה יוסף (10) כנס מחאה באשדוד למען כבודו של הרב עובדיה יוסף (11) כנס מחאה באשדוד למען כבודו של הרב עובדיה יוסף (12) כנס מחאה באשדוד למען כבודו של הרב עובדיה יוסף (13) כנס מחאה באשדוד למען כבודו של הרב עובדיה יוסף (14) כנס מחאה באשדוד למען כבודו של הרב עובדיה יוסף (15) כנס מחאה באשדוד למען כבודו של הרב עובדיה יוסף (16) כנס מחאה באשדוד למען כבודו של הרב עובדיה יוסף (17) כנס מחאה באשדוד למען כבודו של הרב עובדיה יוסף (18) כנס מחאה באשדוד למען כבודו של הרב עובדיה יוסף (19) כנס מחאה באשדוד למען כבודו של הרב עובדיה יוסף (20) כנס מחאה באשדוד למען כבודו של הרב עובדיה יוסף (21) כנס מחאה באשדוד למען כבודו של הרב עובדיה יוסף (22) כנס מחאה באשדוד למען כבודו של הרב עובדיה יוסף (23) כנס מחאה באשדוד למען כבודו של הרב עובדיה יוסף (24) כנס מחאה באשדוד למען כבודו של הרב עובדיה יוסף (25) כנס מחאה באשדוד למען כבודו של הרב עובדיה יוסף (26) כנס מחאה באשדוד למען כבודו של הרב עובדיה יוסף (27)

הכתבות המעניינות ביותר

המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
10 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מחו, לא מחאו!

בתוך כך נמסר לאור הדברים, גמ"ח גדול באשדוד המשאיל קלטות ודיסקים הרצאות של רבנים, הוציאו את כל הדיסקים והקלטות של אמנון יצחק בעקבות מכתבו של הגאון רבי עובדיה יוסף 'כי הנ"ל הקדיח תבשילו'.

טוב מאוד עשו, כך נאה וכך יאה למי שמחציף פניו בגדולים ממנו.
ה' יעזור שיחזור בתשובה במהרה ויכופר לו.

לשון הרע!!!!!!!!!! אוי לכם מיום הדין ומיום התוכחה! הקל ירחם על מי שמדבר בגנותו של גדול מחזירי התשובה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

JDN גם אתם נפלתם בפח?
אולי קבלתם שוחד?

הרב אמנון יצחק שליט"א מעולם לא דיבר כנגד מרן!
אז תפסיקו לשקר בריש גלי ולהמשיך את התקליט השבור הזה!…..

חגjdn תחזרו מיד בתשובה ואוי לכם לכתוב דברי שקר וכזב על גדול מחזירי התשובה ומזכה הרבים ,ומרן הרב עובדיה יוסף שליטא עוד בירך בברכת בורא נפשות רבות את הרב אמנון יצחק שליטא!!!!!!!!!!!!!!!

ליאיר ולבלי שם (לא מזוהה) שותפים לדבר עבירה, תפקחו את העיניים יטאליבנים ותתעוררו, הבן אדם השתגע באופן לא ברור, הכבוד מעביר אותו על דעתו בלי שום הסבר בצורה קטסטרופלית, אני אישית הייתי מקורב אליו וכבר לפני 15 שנה הבחור הצדיק שגיא ז"ל שהיה אצלו אמר שהוא מסוכן ואין לו אף פעם תושות חותכות והכל אצלו זה לבלבל את הבנאדם, בכל אופן ברגע שהוא דיבר בגלוי על גדולי ישראל רבנים ובראשם פוסק הדור רשכבה"ג רבינו עובדיה יוסף שליט"א אז הוא נמחק ואין לו תרופה למכתו ואוי לו אם לא יעשה תשובה!!!! אני ראיתי בחורים חילונים בחנות ששברו דיסקים שלו בכמויות וקיללו אותו, למה להגיע למצב כזה??? שיתעורר, מהו חושב? שהעולם הפקר??????

בתוך כך כל גדולי התורה הספרדים הוציאו מכתב חריף ביותר המוקיע את אמנון יצחק מהציבור החרדי, וזה הכותרת: "מחאה נמרצת, רבם דקרו"

"המומים וכואבים על חילול ה' הנורא אשר נעשה בשער בת רבים, על ידי אנשי ריב ומדון המתעטפים באיצטלא מזוייפת של קדושה, ופוגעים ומבזים מערכות אלקים חיים, וכל מטרתם היא רק כדי לגדל את שמם תוך זריעת מחלוקת בישראל, ובזה נגרם בלבול בקרב המון העם.

"לא עת להחריש, ואנו מוחים מחאה נמרצת, ומזהירים את קהל יראי ה' לבל יפלו ברשתו של ר' אמנון יצחק אשר הוכיח שכל מטרתו היא בהאדרת שמו ובהגדלת קרנו, תוך פגיעה ובזיון במרן מאור עינינו פוסק הדור רבינו עובדיה יוסף שליט"א, אשר מסר ומוסר את נפשו ומאודו על התורה הקדושה למען כלל ישראל ולהחזיר עטרת יהדות ספרד ליושנה.

"ובפרט בעת הזאת אשר מרחפות גזירות על עולם התורה ולומדיה, מעיז ר' אמנון יצחק לפלג ולשסע את הציבור, להחליש את כח עולם התורה, ולגרום לצער השכינה, ובוודאי לא תצליח דרכו. וצריך כל אחד למחות על מעשיו, ואין לסייע לו בתרומות או בכל עניין אחר, ולכל עדתו אנו קוראים, היבדלו מתוך העדה הזאת.

"וזיכנו הקב"ה להסתופף תחת הנהגתו של מרן מאור ישראל שליט"א אשר ממימיו אנו דולים, ומתורתו אנו למדים. ועושה השלום הוא יעשה שלום עלינו ועל כל ישראל, ונזכה לביאת גואל צדק במהרה בימינו אמן. החותמים בצער ובלב רותח", וכאן מופיעות חתימות הרבנים.
ושיזכה לחזור בתשובה מבעוד מועד.

עם כל הכבוד לרבי אמנון יצחק ויש לו כמובן הרבה זכויות הוא חייב לדעת חד משמעית שתפקידו הוא לשכנע חילונים לחזור בתשובה ולא שום דבר אחר איך כתוב בגמרא משורר ששיער חייב עזוב את הפוליטיקה לא תהיה תפארתך על זו הדרך וכן תיזהר מאוד לא להעביר ביקורת על הציבור החרדי זה לא התחום שלך ראה הוזהרת

תפקידו של הרב אמנון יצחק זה לקרב את הרחוקים בדברי שהוא יוצא נגד זמר או שטראוס מאוס הוא מרחק ויוצא שכרו בהפסדו שבמקום שישמעו שירי קודש שומעים שירי תואבה שזה איסור יותר חמור

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture